16/11/2007 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
lone wolf
Mountainbiker

Post by lone wolf »

Bedankt voor de info,
We komen af. Mogelijks breng ik nog enkele clubleden mee.
Wordt vast leuk.

D.
jend
Mountainbiker

Post by jend »

hallo

ik wil me onder voorbehoud aansluiten bij het treintje

ben nog nbiet zeker of ik ga meerijden.
Zou deze vrijdag naar de Cercle gaan kijken en dan zal ik de week daarop wel bij men maske blijven.

kzal toch proberen aanwezig te zijn.

Groetjes
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Pepeetje en ik zullen er zijn tegen 19u!!!
Wanneer we starten,dat is een andere vraag.
En wanneer we thuis zullen zijn,daarover gaan we niet beginnen,hé!! [-X [-X
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Zonet het voorlaatste stuk voor het parcours vastgelegd. Er is er nog eentje in onderhandeling, dus kunnen we al een tip van de sluier lichten wat het parcours betreft. We beginnen raar genoeg met het slechte nieuws, alleen al om ev. teleurstellingen te vermijden.

Wie Torhout een beetje kent, weet dat er wel bossen zijn, maar dat het o zo moeilijk is om er in te geraken. Single-tracks zijn hier al onbestaande. Vorig jaar hadden we nog een prachtig private bos, maar dat is nu voor iedere biker afgesloten. #-o Jammer genoeg zijn we voor de nachttocht ook het kasteeldomein d'Aertrycke kwijt. :( De zondag is het er wel opnieuw bij. Het provinciebestuur gaf talrijke redenen voor de weigering van de doortocht 's avonds, maar we zouden de nachtrust van de vogeltjes storen, dus mogen we er na zonsondergang niet meer in. #-o . Ons noodparcours met heel wat offroad werd vorige week door een onwillige privé-eigenaar afgeketst, :evil: dus moeten we op ons tweede noodparcours voor het kasteel d'Aertrycke terugvallen. Iets minder offroad, maar toch nog steeds beter dan 3km road zoals we aanvankelijk toe gedwongen worden.

Natuurlijk niet allemaal slecht nieuws. De Warande met zijn technisch parcours zit er wel nog bij, net zoals het Plaisirbos en Groenhovebos. Ook enkele nieuwe stukjes in het parcours. :-D Van een strook zijn we 95% zeker dat het nog nooit in een mtb-tocht gezeten heeft en hij kan er behoorlijk zwaar bijliggen als het slecht weer wordt. In de 37 hebben we de Spookwegel weer opgenomen, maar iedereen heeft de keuze om deze strook ev. aan zich voorbij te laten gaan. Verder hebben we in de grote tocht een mooie dreef die er na jaren terug bij is en een lange offroadstrook die al zeer lange tijd in geen enkele tocht meer gezeten heeft.

In totaal heeft de 37 26 offroadstroken, de 27 heeft er 19.
Meer info volgt.
witten
Mountainbiker

Post by witten »

hoi, en idd met slekke zal ik ook nog eens langskomen. normaal kom ik met BBQ vanuit brugge reeds met de fiets....

groetjes vanuit Kuwait.
F
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

katrien20 wrote:
jocca wrote:ik kan trg een nachttocht niet rijden ... :cry: ,
ik wordt verwacht in de sauna samen met mijn madam, en zeg nu eerlijk je zou toch ook niet twijfelen als je kan kiezen tussen ofwel de privésauna met uw madam ofwel samen met 20 mannen onder een koude douche vol van het slijk :lol: :^o
@ Jocca : euuu, hoe lang zijn jullie al samen??? En lig je nu al zo "onder de sloefers"? Verzet maar diene sauna en breng maar je vriendinneke mee naar den après! Dat zal meer genieten zijn!!!
Die sauna kunnen we niet verzetten of we zijn het voorschot kwijt :cry: , maar als we tijdig weg geraken en tijdig uit het restaurant zijn kan het wel gebeuren dat we nog speciaal vanuit Brussel afzakken naar Torhout om dan in het kot van de nacht nog terug naar Gent te rijden ... :wink: in ieder geval ik doe mijn best. Ma seg is dat trouwens wel te vertrouwen om samen met mijn madam te komen, want na het zien van de foto's van de BBQ van vorig jaar en dit jaar krijgt ze wat argwaan over de "goede" bedoelingen om elke week te gaat fietsen. In ieder geval vanaf nu zondag begin ik er terug aan na een inactieve periode die wel actief was :lol:
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

witten wrote:hoi, en idd met slekke zal ik ook nog eens langskomen. normaal kom ik met BBQ vanuit brugge reeds met de fiets....

groetjes vanuit Kuwait.
F
Verdorie witten leefde hij nog en kunde gij nog met nen velo rijden en dan nog als het donker is #-o #-o #-o #-o
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Ben eerlijk, de tt's in Torhout ben ik zo beu gereden als wat.................
Maar voor ene en t'is den dezen, kom ik zeker af.
Al ist maar voor de sfeer, de jenever en voor...........Katrientje20.

Nu nog een paar leden van de club warm maken en we zullen er zijn.

Groeties.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Gezien de nachtrit in Torhout de vrijdag is, kan ik er helaas niet bijzijn ](*,) .

Toch de leute voor alle bikers en organisatoren of helpers !

@ Katrien20 :
Als er nog eens een dagrit is kom ik zeker af !
Ofwel moet ge uw nachtrit eens voor nen feestdag zetten of zo [-o<
En niet te :drunk: he !!!
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

eluw,

Met volle moed zat ik uit te kijken naar morgenavond, mijn eerste nachtrit !! Maar vandaag vraag ik aan enkele andere bikers of ze meegaan tot plots een grote ontgoocheling volgt: de rit is pas volgende week :-( !! ( verkeerd gekeken ) Dus ik zal nog wat langer moeten wachten om te vertrekken in Torhout. Ook zat ik zo te denken van in Veldegem waren we verkleed als kerstmannen en vrouwen, waarom deze keer niet als 'kerstboom'. Veel en sfeervolle verlichting aan je fiets heeft 2 voordelen

1. Het is is veilig want iedereen zal je opmerken

2. In torhout zullen ze geweten hebben dat de forumbikers er geweest zijn

Greets
Post Reply