17/11/07 sint-andries

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Frimoutje
Mountainbiker

Post by Frimoutje »

De locatie is de VEEMARKT in Sint-Michiels, op pagina 2 van het forum
hebben barbeque en brubiker de verschillende richtingen besproken
komende van de snelweg die aansluit op de expressweg richting Blankenberge. :wink:
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

:wink: wij komen met +-5 bikers ,maar vanuit Gent dus welke afslag moeten we dan juist nemen en dan zal er zeker wel pijltjes hangen tot de start zeker :wink: [-o< =D>

Tot dan
polman
Mountainbiker

Post by polman »

Traditiegetrouw zal 'k er ook zijn..
ondanks ik in brugge woon, weet ik de Veemarkt wel niet zijn :?.. zelf door pagina 2, kan 'k me lik niet echt orienteren..

EDIT: 'k heb routeplanner gebruikt, nu weet 'k waar het is.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik zal verstek moeten geven voor deze :cry:
Tzal voor de zomertocht zijn.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Barbeque wrote:
Voor mij leuk, ik kan wat langer blijven plakken want de start is
op amper 500 meter van m'n deur....

See you ,
Niet TE LANGE [-X ook nie hé!!!!!!,zodat ik u niet weer naar huis moet voeren gelijk vorig jaar. :wink:

'K zal deze ook niet missen zulle,daar is 't ie te schone voor..(den tocht hé!!!)
bromtje
Mountainbiker

Post by bromtje »

polman wrote:Traditiegetrouw zal 'k er ook zijn..
ondanks ik in brugge woon, weet ik de Veemarkt wel niet zijn :?.. zelf door pagina 2, kan 'k me lik niet echt orienteren..

EDIT: 'k heb routeplanner gebruikt, nu weet 'k waar het is.
ge zijt er nochtans al veel langs gereden om naar uw liefje te gaan
pacobike
Mountainbiker
Location: Minerva Outback ALU7500 full LX - Merida TFS 900 Magura - Ridley Ignite

Post by pacobike »

Wij komen ook af ... 23 jaar in Sint-Andries gewoond, daarna uitgeweken naar het Gentse ... dus kunnen we die Bossentocht niet links laten liggen ... als kind genoeg in al die bossen gespeeld zodat we onzen weg daar wel kennen ... idd, een aanrader voor de bosliefhebbers, want heel veel privé bosjes die éénmalig op vraag van de organisatie worden opengesteld ... organisatie is altijd af + gemoedelijke sfeer in W-VL !

Vorig weekend nog naar mijn ouders geweest, voor mij geen probleem, ik vind het wel, maar voor diegenen die de situatie daar niet kennen met de wegenwerken (aanleg tunnel) is een goede bewegwijzering ONONTBEERLIJK want je mag inderdaad niet afslaan naar de Veemarkt ... en volgens buurtbewoners wordt daar dus controle op gedaan, want het is wel mogelijk om af te slaan [-X

Dus organisatoren, naast het vele andere werk (uitpijling parcours, onthaal, après, ...) is het ook belangrijk dat de toegangswegen degelijk zijn bepijld ... geen idee of een GPS met de toestand (niet afslaan op expressweg dus) ter plaatse rekening zal houden, hopelijk wel ...

mijn reisweg is: na de autosnelweg (komende van Gent) sla ik net VOOR de TWEEDE lichten RECHTS AF richting BRUGGE CENTRUM, aan het TWEEDE rond punt (Shell Station links) LINKS indraaien richting Sint-Andries (rechtdoor => centrum Brugge), je komt dan aan de wegenwerken waar je rechtdoor MOET rijden over het dak van de nieuwe tunnel ... een 200meter verder zie je aan de linkerkant de veemarkt ...
Bruggelingen, verbeter mij maar als er een fout :oops: in staat of als je meer details kan toevoegen ...

Maar dat niemand zich laat afschrikken door die wegenwerken, want de tocht is meer dan de moeite waard. Be there !!!!
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

pacobike wrote: mijn reisweg is: na de autosnelweg (komende van Gent) sla ik net VOOR de TWEEDE lichten RECHTS AF richting BRUGGE CENTRUM, aan het TWEEDE rond punt (Shell Station links) LINKS indraaien richting Sint-Andries (rechtdoor => centrum Brugge), je komt dan aan de wegenwerken waar je rechtdoor MOET rijden over het dak van de nieuwe tunnel ... een 200meter verder zie je aan de linkerkant de veemarkt ... !
Hey, beter kan je het niet uitleggen. Na het dak van de nieuwe tunnel
heb je dan eerst links de afslag voor de Pizzahut, Delhaize, dan rij
je verder en heb je links een afslag voor Sleepy en erna heb je
dan de veemarkt. Dit alles heb je dus in die 200 meter waarvan pacobike
spreekt.

Wie van de kust komt kan voor de tweede tunnel rechts rijden tot aan
de Mister Grill en Quick. Daar sla je rechts en rij je tot aan het rondpunt.
Daar sla je links voorbij de meubelzaak en op enkele meters heb
je dan de veemarkt.
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

Ik kom uit de richting van Torhout. Normaal gezien zou ik geen probleem ondervinden zeker ?? #-o
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

cyclist wrote:Ik kom uit de richting van Torhout. Normaal gezien zou ik geen probleem ondervinden zeker ?? #-o
Nee geen enkel probleem van uit die richting, je komt aan het rond punt voor de ring en daar ga je rechts. Nog enkele meters en je kunt beginnen !!
Post Reply