oh jij vindt dat hij Mario Declerck in en zetel naar de sprint had moeten brengen? Diezelfde Declerck die in Tsjechie Vervecken ging halen?newbiker wrote:Antonio's pizza wrote:Ik vind dat Nyske een vuile hollander is en ze die levenslang moesten bannen van alle WK's en wereldbekerwedstrijden, althans voor de belgische ploeg. "Belgische ploeg? Ik doe niets meer voor de belgische ploeg" zei hij na zijn schitterende verlies in de WB een aantal jaren terug. En over zijn prestaties voor de Nederlandse ploeg tijdens het WK in St Michielsgestel hebben we het ook nog niet gehad. Nyske = verrader.
Declerck reed voor een andere ploeg dan vervecken
zolang er geen buitenlander met de prijs gaat lopen.is het goed
of denk dat het ploegenspel niet telt op een WK of een BK
het is niet dat ze allemaal dezelfde truikes van belgie hebben
dat ze dikke vriendjes zijn en elkaar de overwinning gunnen.
Waarom denk je dat heel fidea tegen nys rijd en om de beurt aanvalt gewoon voor nys moe te maken. dus nys valt meestal eerst aan of houd het tempo zo hoog dat niemand kan terugkomen uit de achtergrond.
ps : Ik ben geen hevige supporter van nys die naar elke veldcross gaat
en daar ga roepen naar andere deelnemers ( zoals zijn moeke of was het zijn zuster, een klein dikke met zwart haar ) heb die ook eens op zijn plaats gezet vorig jaar in langdorp ( mtb ) nys is wel gewonnen toen
ik zie alle koersen graag maar liefst mtb ben supporter van boem boem brems.
quote]