04/11/2007 Langdorp Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
assuss
Mountainbiker

Post by assuss »

De tijd dat ik daar stond (doch een half uurtje om foto's te maken)zijn er inderdaad verschillende personen opgereden (enkele bikers zelfs meerdere malen na elkaar). De middelste strook was de ideale. De buitenkanten nemen was hopeloos voor naar boven te rijden (niemand gezien die het langs daar kon).
helap
Mountainbiker

Post by helap »

De foto's staan op de website.
(met dank aan Eddy onze fotograaf)

http://www.goorbikers.be
B.insane
Mountainbiker

Post by B.insane »

Hemd wrote:Ook de 60km gedaan(toch wel schone stukskes gemist, B.Insane)
Kweet et jom, maar kvoelde dak zondag een beetje rustig aan moest doen. Alleen op de bergskes vollebak gereden. Volgende week probeer (we beloven niks :lol: ) ik u weer te volgen.
K had er dus 20 minder :cry:
hydrus
Mountainbiker
Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel

Post by hydrus »

Zo, een leuke opener na 3 maand niet fietsen! Nu met een geupgrade fiets de 40km gereden. (nieuwe remmen + pedalen... 600gr lichter...)
Ben elke helling boven geraakt, behalve die waar de fotograaf stond, voor me viel net iemand, die niet tijdig opzij was....
Kben allang blij dat ik veel meer heb ingehaald dan ik ingehaald werd...

Erg leuke regio om te fietsen! Ik ken de streek een beetje (kheb een prima privé gids :wink: ) en herkende af en toe een stukje waar het puur genieten was.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

assuss wrote:De tijd dat ik daar stond (doch een half uurtje om foto's te maken)zijn er inderdaad verschillende personen opgereden (enkele bikers zelfs meerdere malen na elkaar). De middelste strook was de ideale. De buitenkanten nemen was hopeloos voor naar boven te rijden (niemand gezien die het langs daar kon).
Zo is dat. Eerst probeerde ik langs rechts, maar dat lukte niet. Daarna twee keer in het midden geprobeerd, en dat ging echt zonder problemen. Zelfs met een fast fred langs achter...
juge
Mountainbiker

Post by juge »

assuss wrote:De tijd dat ik daar stond (doch een half uurtje om foto's te maken)zijn er inderdaad verschillende personen opgereden (enkele bikers zelfs meerdere malen na elkaar). De middelste strook was de ideale. De buitenkanten nemen was hopeloos voor naar boven te rijden (niemand gezien die het langs daar kon).
de fotograaf had me nochtans de linkerkant aangewezen om naar boven te rijden. #-o #-o
resultaat : afgestapt :drunk:
sharplikeascalpel
Mountainbiker

Post by sharplikeascalpel »

De tocht was voor mij ook meer dan geslaagd. Ik heb zelfs een nieuw paadje ontdekt dat mee in onze trainingstoer komt! Het was een zalige zondag: Parcours om duimen en vingers af te likken, goedgeluimde collega bikers, goede bevoorrading en geen voet aan de grond! Tot de volgende!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Heb weer een "prachtig filmke" gemaakt

op http://www.bierkarboys.be

groeten
Ivan
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

knap gedaan , tof om een TT nog eens in't kort terug te beleven , alle top traks zaten er in ., Fons Moors uit de Limburg doet zo iets ook al lang , als hij ergens gaat bollen ,heefd hij zijn camcorder altijd bij.
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

knap gedaan , tof om een TT nog eens in't kort terug te beleven , alle top traks zaten er in ., Fons Moors uit de Limburg doet zo iets ook al lang , als hij ergens gaat bollen ,heefd hij zijn camcorder altijd bij.
Post Reply