Ik schat zo'n 30% die ik onderweg gezien heb.
Gewoonweg onverantwoord
Hoogstwaarschijnlijk allemaal wielertoeristen, genre P. Farazijn, die al hun geld aan een dure baanvelo uitbesteden. Helm kan er niet meer vanaf
Post by pikethebike jr »
Oké dan, naar het café gaat nog, het is maar als ge terug komt dat het gevaarlijk wordt haha.B-artiest wrote:Voor sportieve evenementen ok, maar ik zie mij toch nog niet naar Café rijden met mijn helm oppikethebike wrote:Woensdag op halloweentocht te Zele, 2 keer in het decor gegaan.(ja ik weet het, da was enorm lomp en belachelijk...)
Ik was toch blij dat ik altijd een helm draag.
Voor mij mogen ze een helm voor fietsers in het algemeen verplichten.
Greetz
Pike![]()
![]()
Inderdaad, dat is weer iets anders... deze reactie had ik zo verwachtpikethebike wrote:Oké dan, naar het café gaat nog, het is maar als ge terug komt dat het gevaarlijk wordt haha.B-artiest wrote:Voor sportieve evenementen ok, maar ik zie mij toch nog niet naar Café rijden met mijn helm oppikethebike wrote:Woensdag op halloweentocht te Zele, 2 keer in het decor gegaan.(ja ik weet het, da was enorm lomp en belachelijk...)
Ik was toch blij dat ik altijd een helm draag.
Voor mij mogen ze een helm voor fietsers in het algemeen verplichten.
Greetz
Pike![]()
![]()
pike
Post by Herder Alex² »
Ok vor mijn part doet iedereen wat hij wil, MAAR... op een voorwaarde, je neemt zelf de verantwoordelijkheid in geval van een ongeluk en draait zelf op voor de kosten en lichamelijke schade ten gevolge van het niet dragen van een helm.Mitch01 wrote: Maar.... en ik schrijf idd "maar" we leven nog altijd in een democratisch land waarbij elkeen zou moeten kunnen doen en laten wat hijzelf wil.