We komen zeker nog een bezoekje brengen, ben van plan om minstens 1x in de maand is langs te komen. see ya
Filthy Trails Guests, Pics, Vids & Freeride Clinics
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Yep, Styles and filthy crew nice work
We komen zeker nog een bezoekje brengen, ben van plan om minstens 1x in de maand is langs te komen. see ya
- StainlessStyles
- Mountainbiker
Post by StainlessStyles »
En gesponsord worden door Animal...mtb arno wrote:dan zul je ook over de roadgap moeten zodat je het treintje kunt volgenHubertje wrote:Geluk dak da ni gezien hebMe doin' it with 2 (SX) Trailjunkies J.BL en StevO
En idd, ze kunnen de naam veranderen in SX Trailjunkies... Of de Speci club (dan kan ik er ook bij nu)![]()
en een skate helm dragen ipv integraalbromtje wrote:En gesponsord worden door Animal...mtb arno wrote:dan zul je ook over de roadgap moeten zodat je het treintje kunt volgenHubertje wrote: Geluk dak da ni gezien heb
En idd, ze kunnen de naam veranderen in SX Trailjunkies... Of de Speci club (dan kan ik er ook bij nu)![]()
Uiteraard.. Of denkt ge da da ni mijn bedoeling is?mtb arno wrote:dan zul je ook over de roadgap moeten zodat je het treintje kunt volgenHubertje wrote:Geluk dak da ni gezien hebMe doin' it with 2 (SX) Trailjunkies J.BL en StevO
- StainlessStyles
- Mountainbiker
Post by StainlessStyles »
Zondag was de crew van bright.tv- CrashCourse samen met Tanja de Bie bij ons op de Filthy Trails, om eens te freeriden. Dit hebben ze gefilmd en een verslag van gemaakt, het filmpje is te bekijken op
http://www.bright.nl/crash-course-freeriden
Echt leuk dat ze de aandacht besteden aan freeriden. Thanx for coming to The Filthy Trails
greets
Styles
http://www.bright.nl/crash-course-freeriden
Echt leuk dat ze de aandacht besteden aan freeriden. Thanx for coming to The Filthy Trails
greets
Styles
-
madrista666
- Mountainbiker