@ Freaky
Als ik me niet vergis ligt dit MTB-paradijs net onder Stene-Dorp. Voor mij was het ook de eerste kennismaking en ik had bij het verlaten van het domein een bordje "Klemskerkestraat" zien staan. Eventjes ingeven in een routeplanner en zo vind je dit terrein heel gemakkelijk terug.
04/11 oostende
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dit stukje MTB parcours ligt in het sportpark De Schorre.
Sportpark De Schorre
Stuiverstraat, 8400 Oostende
tel. 0479/59 55 83
1 baseballveld
1 american footballveld
1 cricketveld
15 voetbalvelden
1 wielerpiste van 333m
2 hondenclubs
1 schuttersstand
MTB-parcours met aangelegde hindernissen
Joggingparcours
Sportpark De Schorre
Stuiverstraat, 8400 Oostende
tel. 0479/59 55 83
1 baseballveld
1 american footballveld
1 cricketveld
15 voetbalvelden
1 wielerpiste van 333m
2 hondenclubs
1 schuttersstand
MTB-parcours met aangelegde hindernissen
Joggingparcours
Zondag morgen vroeg opgestaan om zo een 100km vanaf het binnenland richting kust te rijden, om daar eens te gaan toeren. En ik moet zeggen het is mij bevallen! Echt mooi parcours met afwisseling van bos, duinen, veldwegen, patattenvelden,... Na de reacties die ik had gelezen van de toer in de Haan was ik eigenlijk benieuwd om ook eens om het strand te gaan rijden, maar helaas zat dit niet in de toer verwerkt, maar hij heeft mij zeker kunnen bekoren.
Nu ja denk dat beide posts hierboven gelijk hebben, in deel 1 en deel 2 (na bevoorrading) zaten een aardig stuk road, maar denk dat het probleem ook was dat alle stukken off-road na elkaar kwamen en alle stukken road na elkaar kwamen.. persoonlijk hoeft voor mij het industriepark en die lange steenweg er niet tussen te zitten. Dus ja mocht hier nog een en ander aan aangepast kunnen worden, dat zou fijn zijn. Organisatie was voor de rest dik in orde, boterham achteraf heeft gesmaakt en keuze op bevoorrading was ruim
En de afspuitplaats, in vergelijking met andere toeren zat er behoorlijk wat druk op de spuiten, alleen die klei werkte gewoon serieus tegen, heb hier thuis ook nog zitten schrobben op sommige stukken die er gewoon niet af gingen!
Nu ja denk dat beide posts hierboven gelijk hebben, in deel 1 en deel 2 (na bevoorrading) zaten een aardig stuk road, maar denk dat het probleem ook was dat alle stukken off-road na elkaar kwamen en alle stukken road na elkaar kwamen.. persoonlijk hoeft voor mij het industriepark en die lange steenweg er niet tussen te zitten. Dus ja mocht hier nog een en ander aan aangepast kunnen worden, dat zou fijn zijn. Organisatie was voor de rest dik in orde, boterham achteraf heeft gesmaakt en keuze op bevoorrading was ruim
En de afspuitplaats, in vergelijking met andere toeren zat er behoorlijk wat druk op de spuiten, alleen die klei werkte gewoon serieus tegen, heb hier thuis ook nog zitten schrobben op sommige stukken die er gewoon niet af gingen!