bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:Amaai, er waren er veel op jacht achter mij precies.
Als voorbereiding op de gat parade kan dat tellen heee

2 keer gevallen?

Streets
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Mojobiker wrote:Amaai, er waren er veel op jacht achter mij precies. Ik heb gewoon wa tempo gereden, werd dan ingehaald door Streets en aan de Passerelle zijn we samen tegen het dek gegaan. Die verdomde kasseien hebben me twee keer liggen gehad, met een pijnlijke pols als resultaat.

Mojo
Prijzen worden uitgedeeld aan de meet hè, niet op de kasseien aan de Passerelle !!!! [-X [-X
Of serieuze vermoeidheidsverschijnselen ? #-o #-o

Hebben jullie eerst een 10 tal km rustig laten wegrijden om dan op een 2-tal km "'t gat volledig toe te rijden"'. =D> =D>
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

Streets wrote:
Mitch01 wrote:twijfel ook voor de zondag want zou zaterdag graag de 50km van TT van Hamme st- anna willen rijden.

En dan zondag ies op gemakske houden.
das misschien ook een idee
dan kunnen we de Sint op zondag nog zien passeren

Maar wanneer weten we of je gaat? :wink:

Streets
@mojo : rugske is idd gelukkig beter en dat resulteert natuurlijk weeral in goe trainen want me kalm houden lijkt moeilijker dan ik dacht.

Vanaf donderdag beginnen met spinnen etc. etc..

@streets: normaal gezien als het geen oude (GAY of MAIS-) wijven regent dan ben ik weg naar Beenhesp St- anneke
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

crash biker wrote:Awel, zo nen hoop "sissies" die forfait geven de zondag.....?
Hela,

sissy woont in oostenrijk hé :lol:
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

Ben naar ginder gereden van bij mij thuis en dan de grote toer gedaan en dan nog ne keer de kleine en dan terug naar huis.
Kwam op een dikke 75 dan.... Volgend weekend naar Malmedy dus een bekke trainen....
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

@Streets: jaja, twee keer de grond op. Te Mollem, voor de eerste bevoorrading, lag er boven op den berg een strook kasseien en daarbovenop lag ik. Maar daar had ik me gelukkig nie pijn gedaan. Aan de passerelle daarentegen, ...

@Crash biker: ik heb enkel de Meng nog zien terugkomen. Maar 't kan ook zijn da ik een hersenschudding had wegens kinderkopje tegen mijn dikkopje. :drunk:

Zo gaat dat he: vallen, opstaan. Nu nog enkel "to glory" rijden :evil:

Mojo
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Deere Power wrote:Ben naar ginder gereden van bij mij thuis en dan de grote toer gedaan en dan nog ne keer de kleine en dan terug naar huis.
Kwam op een dikke 75 dan.... Volgend weekend naar Malmedy dus een bekke trainen....
amai
vandaar dat het wat "moeizamer"leek te gaan

Streets
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

@ streets, yes indeed, moest ni te zot doen toen ik naast U reed in Brussegem, want ik wist dak nog ne keer rond moest..... Anders :-D
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

@ crash biker, das toch met U dak buiten aan de sporthal heb staan praten toen wij terug kwamen van de tweede ronde en gij een sigaretteke stond te smoren buiten? Of was da nen andere, ken de streets en mojo ondertussen, maar uwe foto staat op strafinbergaf ni op....

Zijn er mannen die zondag in Humbeek voor de 67 km gaan?
Zal precies goed weer worden [-X
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Deere Power wrote:Ben naar ginder gereden van bij mij thuis en dan de grote toer gedaan en dan nog ne keer de kleine en dan terug naar huis.
Kwam op een dikke 75 dan....
Waw, gij zijt ne straffen =D> =D>
Daar zijn wij bijlange nog niet aan toe, den après overslaan......daar komt bij ons ambras van. :-D
Mijn schoonbroer die met u nog heeft "ge-motocrost" vertelde me al dat ge een "doorzetter" zijt....
Post Reply