Ik denk van niet zowel Stybar als Wellens rijden voor zich zelf
kijk naar de sprint ze strijden voor de 2e plaats,zijn toch belangrijke punten de Superprestige en is ook nog een flinke duit in de portefeuille
sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
SPECI wrote:Waar heb ik dat gezegd? Ik heb alleen gezegd dat Nys zijn commentaar ten opzichte van Stybar belachelijk was. Alsof ne jonge kerel van 20 jaar al moet gaan kop trekken voor Nys die al 99 topcrossen gewonnen heeft. Di jonge was wss al blij dat hij nog KON volgen.
Inderdaad, je hebt niet gezegd dat hij loopt te zeveren en excuses zoekt, je hebt gezegd dat het een blijter en een zagevent is, I stand correctedSPECI wrote:Ik vond de reactie van Nys ronduit belachelijk.
Stybar zal wel kop trekken als hij kan, maar dat is juist het probleem.
Nys rijd 5km/u rapper dan de rest en dan komt hij blijten dat hij heel de koers op kop rijdt![]()
Da zal het nadeel zijn van de beste te zijn zeker?
Als wellens goed is rijdt hij ook op kop, als Van Torhout goed is rijdt hj ook op kop.
Nys is de beste veldrijder, maar ook den beste zagevent.
En Van Kasteren bedoelde met Nys agressiever aanpakken wel degelijk fysiek agressiever aanpakken, want hij vertelde er nog bij dat Nys ook zijn elleboog wel eens gebruikt als ze het veld indraaien. En blijkbaar is Klaas Vantornhout dit "bevel" al in de praktijk aan het toepassen ook
Enfin, ik ga (proberen) van het hier stilletjes bij te laten, 't is ondertussen al meer als genoeg geweest voor mij.
Maar ge vertelt wel de waarheid en die kwetst precies in de kempenRikske wrote:SPECI wrote:Waar heb ik dat gezegd? Ik heb alleen gezegd dat Nys zijn commentaar ten opzichte van Stybar belachelijk was. Alsof ne jonge kerel van 20 jaar al moet gaan kop trekken voor Nys die al 99 topcrossen gewonnen heeft. Di jonge was wss al blij dat hij nog KON volgen.SPECI wrote:Ik vond de reactie van Nys ronduit belachelijk.
Stybar zal wel kop trekken als hij kan, maar dat is juist het probleem.
Nys rijd 5km/u rapper dan de rest en dan komt hij blijten dat hij heel de koers op kop rijdt![]()
Da zal het nadeel zijn van de beste te zijn zeker?
Als wellens goed is rijdt hij ook op kop, als Van Torhout goed is rijdt hj ook op kop.
Nys is de beste veldrijder, maar ook den beste zagevent.[/quote
Inderdaad, je hebt niet gezegd dat hij loopt te zeveren en excuses zoekt, je hebt gezegd dat het een blijter en een zagevent is, I stand corrected.
En Van Kasteren bedoelde met Nys agressiever aanpakken wel degelijk fysiek agressiever aanpakken, want hij vertelde er nog bij dat Nys ook zijn elleboog wel eens gebruikt als ze het veld indraaien. En blijkbaar is Klaas Vantornhout dit "bevel" al in de praktijk aan het toepassen ook.
Enfin, ik ga (proberen) van het hier stilletjes bij te laten, 't is ondertussen al meer als genoeg geweest voor mij.
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Ik vind dat Nyske een vuile hollander is en ze die levenslang moesten bannen van alle WK's en wereldbekerwedstrijden, althans voor de belgische ploeg. "Belgische ploeg? Ik doe niets meer voor de belgische ploeg" zei hij na zijn schitterende verlies in de WB een aantal jaren terug. En over zijn prestaties voor de Nederlandse ploeg tijdens het WK in St Michielsgestel hebben we het ook nog niet gehad. Nyske = verrader. 
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
?????Antonio's pizza wrote:Ik vind dat Nyske een vuile hollander is en ze die levenslang moesten bannen van alle WK's en wereldbekerwedstrijden, althans voor de belgische ploeg. "Belgische ploeg? Ik doe niets meer voor de belgische ploeg" zei hij na zijn schitterende verlies in de WB een aantal jaren terug. En over zijn prestaties voor de Nederlandse ploeg tijdens het WK in St Michielsgestel hebben we het ook nog niet gehad. Nyske = verrader.
Ik denk dat dit een soort leergeld was en dit zal hem niet meer overkomen. Hij was toen de stybar van nu.
Hij zal nu geen trui meer weggeven !!!
Want die miste hij juist op zijn palmares. ( WK,BK )
Nu niet meer want hij heeft ze reeds behaald.
Niet vergeten toen de sven leider was in de uci ranking
en hij had voeldoende met de 7 plaats om af te sluiten als kampioen
alle belgen hem in de vernieling reden en ik dacht dat hij toen 8 was of zo
dit heeft hem hard geraakt en vanaf toen was het gedaan met kadokes geven.
bert
- davidS
- Mountainbiker
oh jij vindt dat hij Mario Declerck in en zetel naar de sprint had moeten brengen? Diezelfde Declerck die in Tsjechie Vervecken ging halen?Antonio's pizza wrote:Ik vind dat Nyske een vuile hollander is en ze die levenslang moesten bannen van alle WK's en wereldbekerwedstrijden, althans voor de belgische ploeg. "Belgische ploeg? Ik doe niets meer voor de belgische ploeg" zei hij na zijn schitterende verlies in de WB een aantal jaren terug. En over zijn prestaties voor de Nederlandse ploeg tijdens het WK in St Michielsgestel hebben we het ook nog niet gehad. Nyske = verrader.
's Anderendaags sprak ik erover met een gast die internationaal loper (zelfs wereldkampioen geweest) was in de jaren 80 en die zei letterlijk:"Zo'n trui geef je niet weg"
Denk dat die mannen allemaal lijden aan (gezonde of niet gezonde vorm van) egoisme...
zo ziet ge dat ook grote kampioenen fouten maken.Antonio's pizza wrote:Ik vind dat Nyske een vuile hollander is en ze die levenslang moesten bannen van alle WK's en wereldbekerwedstrijden, althans voor de belgische ploeg. "Belgische ploeg? Ik doe niets meer voor de belgische ploeg" zei hij na zijn schitterende verlies in de WB een aantal jaren terug. En over zijn prestaties voor de Nederlandse ploeg tijdens het WK in St Michielsgestel hebben we het ook nog niet gehad. Nyske = verrader.
Mischien kan nu iedereen stoppen met een beetje ambras te maken want het lost tocht niks op. Zowel Nijs als Wellens , Vervecken enz... hebben allemaal hun voor- en tegenstanders. Ikzelf heb nog nooit op Nijs geroepen of op Wellens, gewoon uit principe, maar in de laatste ronde krijgen ze wel ALTIJD applaus van mij. O ja, ik ben fan van Vannoppen. En ga nu allen heen in vrede.
ps: oa door veel van deze ruzies hebben we nu geen deftig veldrijforum meer.
ps: oa door veel van deze ruzies hebben we nu geen deftig veldrijforum meer.