18/11/07 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
neverest
Mountainbiker

Post by neverest »

Ook al naar gezocht maar niet gevonden. De vorige jaren kon je ook geen lijst met voorinschrijvingen terugvinden bij De panne.
seacat
Mountainbiker

Post by seacat »

hallo
iemand een idee van het pakour ??
mischien het zelfde als vorig jaar , want we hadden graag eens gaan oefenen volgend weekend 11 nov

veel dank
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Als strandracen niks met strandlezen te maken heeft....dan doe ik toch aan andere wedstrijden mee.... :oops:
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

seacat wrote:hallo
iemand een idee van het pakour ??
mischien het zelfde als vorig jaar , want we hadden graag eens gaan oefenen volgend weekend 11 nov

veel dank
Idem, we willen eens kennis maken met parcours. Verlos ons van alle vraagtekens. [-o< [-o< [-o<
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

lorre88 wrote:zand is een stukje apart, niet alle krachtpassers kunnen in zand rijden hoor en veel wegrenners kunnen niet eens een strand lezen!

vreemd, dat oa Jan Van Doninck talrijke malen daar heel mooie plaatsen gehaald heeft. Nochtans een wegrenner. En Bert Vervecken (weg en veldrijden van origine), en bijna al die andere winnaars en ereplaatsrijders in diversestrandraces...
Ook nogal wat profrenners te bespeuren in de top 10, zeer opmerkzaam - vooral !!! wegrenners.

uw uitleg van die wegrenners slaat werkelijk nergens op.
Beter eerst wat research gaan doen betreffende uitslagen van strandraces de laatste 10 jaar in Belgie en Nederland.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

kbegrijp et ook niet goed een strand lezen. Meestal lijkt een strand volgens mij op een autostrade dus wegrenners zijn wel in het voordeel denk ik.
turbomugge
Mountainbiker
Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Post by turbomugge »

een klein vraagske,wat houdt die "bevoorrading" juist in?
ik ben een totale leek op het gebied van de wedsrijden en de panne is mijn eerste deelname...
dus daarmee dak de vraag stel...
moet daar iemand van je eigen "crew" staan om je te bevoorraden of gaat dit van de organisatie uit voor alle deelnemers?
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

bevoorrading is voor iedereen: mensen van de organisatie delen bekertjes uit al rijdend. Mijn voornemen om beter te doen dan vorig jaar zal ik niet kunnen waarmaken. Vorig jaar ben ik vijf meter ver gekomen (kettingbreuk), dit jaar sta ik zelfs niet aan de start: tien dagen geleden geopereerd aan appendix die er plots uit moest. Nog een week of twee drie en ik mag weer de sporten! Ik kom wel kijken naar de moeder van alle strandraces.
Ewoud
Mountainbiker

Post by Ewoud »

Waar kan ik mij inschrijven voor zondag???
Ik vind alleen maar waar ik kan inschrijven voor in feb.
Staat er ergens info over 18/11???
Thx
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

http://www.depanne.be/beach-endurance

dan links op de site op Nederlands klikken! en zo verder
Post Reply