ja de tocht was super en over de bevoorrading tja als er nu bevoorrading is ja of nee wat maakt dat in godsnaam uit.en waar die ligt die bevoorrading ja so watt ik had tot aan de bevoorading nog geen moment gedacht dju waar blijft die. Toen ik de bevoorading zag dacht ik zijn we hier al. en het stuk opitter was wel tof vooral de spooktocht ja de waren er miss die het niet allemaal gezien hebben wat in de bomen en langs de kant stond maar ik kreeg er toch lach van en viel bekan van men fiets van het lachen
Ik denk dat het al moeilijk genoeg is om zo een parcours te krijgen want tis organisatorisch niet van niet willen of niet kunnen tis vooral niet mogen en in gruitrode hebben ze dat goe geregeld die powerbikers echt chapeau. ik kom de 30ste zeker terug
02/11/07 Gruitrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kawa schreef:
Hoogstwaarschijnlijk hervatten wij onze TT van Bocholt met startplaats de nieuwe sporthal in KAulille hetgeen inzake parcours betere mogellijkheden geeft : zo zal het wedsrijdparcours van Reppel ( bij sommigen zal dit nog in het geheugen zitten) ingelast worden zodat wij er een mooie , zeer gevarieerde TT van kunnen maken ( weliswaar veel vlakker dan in Gruitrode)
datum : zaterdag 21/11/2008
Bocholt een jaartje overgeslagen om op zoek te gaan naar een andere locatie om die 6 km langs het kanaal uit te schakelen.Hoe komt het eigenlijk dat de tocht van Bocholt naar hier verhuisde?
Vond die van Bocholt ook altijd de moeite eigenlijk....
Hoogstwaarschijnlijk hervatten wij onze TT van Bocholt met startplaats de nieuwe sporthal in KAulille hetgeen inzake parcours betere mogellijkheden geeft : zo zal het wedsrijdparcours van Reppel ( bij sommigen zal dit nog in het geheugen zitten) ingelast worden zodat wij er een mooie , zeer gevarieerde TT van kunnen maken ( weliswaar veel vlakker dan in Gruitrode)
Thompson Cruzer schreef:
Voor meer info mag je me persoonlijk contacteren via mijn PB
Onze club telt nog een paar "buitenlanders" : eentje uit Koersel, een paar uit Peer en Bree en Meeuwen. eentje uit Leopoldsburg.N vraagje... ben op zoek naar een mtb-club en vermoed dat de powerbikers het dichtste bij zijn voor mij. Zijn de powerbikers allemaal van Bocholt of zijn er ook "buitenlanders" uit roy welkom??
Rudi G schreef:
In de buurt liggen daar nog zo enkele stukken helaas geen toelating om daar te passeren.
Die indruk heb ik ook telkens als ik daar mijn bike omhoog over de boomwortels probeer te manoeuvren : dit is echt genieten.Geen kat voor en achter mij gezien op dit stuk ... ik waande me alleen ergens in de Ardennen ..., den 30e ga je me zeker terug zien.
In de buurt liggen daar nog zo enkele stukken helaas geen toelating om daar te passeren.
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Kijk, deze tocht was de rit (165km) vanuit Gent meer dan waard
We hebben er van genoten van begin tot eind. Leuke tracks, leuke spoken, zeer goede bevoorrading, en dan nog die prachtige herfstkleuren, wat moet je nog meer hebben.
Deze staat genoteerd voor volgend jaar, bedankt aan de voltallige organisatie.

Deze staat genoteerd voor volgend jaar, bedankt aan de voltallige organisatie.
-
der jan
- Mountainbiker
- Location: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)
Josss wrote:kawa schreef:Bocholt een jaartje overgeslagen om op zoek te gaan naar een andere locatie om die 6 km langs het kanaal uit te schakelen.Hoe komt het eigenlijk dat de tocht van Bocholt naar hier verhuisde?
Vond die van Bocholt ook altijd de moeite eigenlijk....
Is er volgend jaar dan geen tocht in gruitrode meer
-
der jan
- Mountainbiker
- Location: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)
Josss wrote:Der Jan schreef:natuurlijk wel ; telkens de laatste zondag van het jaar beginnend met dit jaar 30/12Is er volgend jaar dan geen tocht in gruitrode meer
Als er voetbal is , kunnen wij helaas niet terecht in de accomodatie van NEVOK en ik zie niet direkt een andere mogelijkheid in de buurt.
ja want het zou jammer zijn als deze tocht terug verdwijnt want hier zijn volgens mij nog mogelijkheden terwijl het nu al een van de schoonste was. En bij nevok starten is ideaal veel parking goede douches en onmiddelijk in de bos. en ja veel alternatieve zijn daar niet voor andere accomodatie miss.ksj lokaal maar weet niet hoeveel douches daar zijn en vooral als dat daar gaat en wat het kost. maar den 30ste ben ik er zeker weer
En ikke dan van HechtelJosss wrote:Thompson Cruzer schreef:Onze club telt nog een paar "buitenlanders" : eentje uit Koersel, een paar uit Peer en Bree en Meeuwen. eentje uit Leopoldsburg.N vraagje... ben op zoek naar een mtb-club en vermoed dat de powerbikers het dichtste bij zijn voor mij. Zijn de powerbikers allemaal van Bocholt of zijn er ook "buitenlanders" uit roy welkom??