Waar is da nu weer, ben er al een keer of twee geweest maar twijfel tussen links van de grote baan van Putte ( als ge van Kapellen komt ) aan dat cafeke of rechts van de baan aan die manege ?
Bedankt.
11/11/07 Ossendrecht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- triple
- Mountainbiker
- Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes
Putseweg richting Hoogerheide en aan dat Klein kafeeke links afslaan richting Ossendrecht en altijd rechtdoor rijden en dan zullen er wel seingevers staan vermoed ik.Waar is da nu weer
Als ge niet veel te vroeg bent natuurlijk
Voor wie vanaf de autostrade komt, ze zijn aan het werken aan de Lange Weg naar Ossendrecht dus dat wordt even binnendoor langs de polder rijden.
Zal vrijdagavond hier posten of de werken al dan niet beeindigd zijn.
Indien niet zal ik een wegbeschrijvingske posten
- triple
- Mountainbiker
- Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... ssendrecht

@G-love, met deze 2 pagina,s van vorig jaar te lezen is uw vraag beantwoord hoop ik.
@G-love, met deze 2 pagina,s van vorig jaar te lezen is uw vraag beantwoord hoop ik.
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Als mijn bracket hersteld is,kom ik ookBulls-Eye wrote:P° wrote:Een tt om vingers en duimen van af te likken.I'll be there!Die wil ik ook voor geen goud missen!Dickie wrote:Deze tt is een must voor mij, daarvoor moet (bijna) alles wijken
Hoop goed uitgeziekt te zijn tegen dan![]()
EDIT : kan nog een tijdje duren,juist de bracket gedemonteerd en rondomrond gescheurd in het frame
ik vertrek normaal ook vanuit berendrecht , om half negen vertrekkenmt-biker wrote:ik kom zeker naar ossendrecht. ik woon er 8 km vandaan en ga de 55 doen. da worden dus meer dan 70 kilometertjes op de teller. nog iemand misschien die vertrekt vanuit berendrecht misschien? ik vertrek rond half 9