Expo Velo Sport 2007
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Staan amper merken op? vorig jaar stonden Kuota en Cube daar met een enorme stand en nu ineens totaal niet meer 
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Dat is een lijst van niets,wat weinig en niet al te intressant.Conrad wrote:Lijst van de exposanten
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
http://www.expo-velo.be/NL/VIS/vis_pro.php
Toch maar eens hier op kijken mannen, merken al cube en kuota hangen af van grotere holdings en zijn dus geen aparte exposanten! Maar ze zijn wel aanwezig! Van Trek weet ik niet of ze er zullen zijn, ik vrees van niet!
Toch maar eens hier op kijken mannen, merken al cube en kuota hangen af van grotere holdings en zijn dus geen aparte exposanten! Maar ze zijn wel aanwezig! Van Trek weet ik niet of ze er zullen zijn, ik vrees van niet!
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Aha, stond gewoon bij productensnellebeentjes wrote:http://www.expo-velo.be/NL/VIS/vis_pro.php
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ik gaa tenslote toch maar gaan maar idd er zijn veel merken die dees jaar weg blijven spijtig genoeg,reden??
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Die waren er vorig jaar ook hoor niet, de meeste kiezen om in de Benelux enkel op Bike Motion te staan.BelAir_500 wrote:ik gaa tenslote toch maar gaan maar idd er zijn veel merken die dees jaar weg blijven spijtig genoeg,reden??