Wat zijn zo een beetje de meestvernoemingswaarde en leukste off-roadstroken bij benaming???
Maw technische stukjes,bos,....???
10/11 en 11/11/07 Wervik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Wat zijn zo een beetje de meestvernoemenswaardige en leukste off-roadstroken bij benaming???
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
en voor da alleen al wil ik er gewoon bij zijn!!trouwens...fiete wa is uwen job van tweekend?raketwomanFIE wrote:het is gewoon weg ne mega,coole toertocht ge zult u geen minuut vervelen !!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
jaja beste bikervrienden,
Ik weet dat dit een heel mooie tocht is met een prachtige organisatie. Vorig jaar eerste keer deze tocht gereden en zal deze niet (snel) vergeten. Ik heb namelijk ook enkele vrienden bij de raketmannen (vrouwen). Nu hopen dat het slechte weer geen roet in het eten (op de baan) gooit é.
[/list]
Ik weet dat dit een heel mooie tocht is met een prachtige organisatie. Vorig jaar eerste keer deze tocht gereden en zal deze niet (snel) vergeten. Ik heb namelijk ook enkele vrienden bij de raketmannen (vrouwen). Nu hopen dat het slechte weer geen roet in het eten (op de baan) gooit é.
[/list]