sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Je mag wel over veldrijden babbelen wat mij betreft, maar er is hier al zo immens veel derover geschreven, en het eindigt iedere keer in eindeloze discussies (nu ja eindigt niet dus). Bovendien ist iedere keer hetzelfde wat gezegd wordt. Enfin, ik zal maar gewoon doen en dit topic dicht laten int vervolg (jeezes wa ben ik toch een zaag).
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

bert bibber wrote:kalm,kalm nie vechten he !!
xescobiker :wink:

gisteren was nys de beste maar dat zal niet blijven.
als de truien verdeeld worden BK WK zullen ze er wel staan.
ik vond stybar zeer sterk gisteren en voor zone jonge gast =D>
maar hij zit in de tang van het ploegenspel fidea.

en daar bij denk je dat er niets afgesproken wordt #-o #-o
de koek moet een beetje verdeeld worden hoor.
zodat iedereen gelukkig is sponsers !!! enz..... anders zal het snel gedaan zijn met de veldcross

ps : P° nys is zuiver het is niet omdat nys een opgeblazen hoofd heeft dat hij doping neemt hij is gisteren ook diep moeten gaan !!

bert
Ik ben kalm en blijf kalm,maar als ge sommige hier hunne uitleg ziet. Waarom zou hij niet beste blijven,hij is de laatste jaren altijd de beste geweest,wie gaat het anders doen, die van fidea ni zenne want die zijn hun eigen in de vernieling aant rijden.Maar da kan maar ene ten goede komen en dat is jawel....
Ik ben een hevig supporterke he?
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

nys is gewoon de beste daarmee bast da :lol:
op naar de 100 zeges nys, daar kunnen de meesten maar van dromen en de nys doet het =D> =D> =D>
DT fan
Mountainbiker

Post by DT fan »

Aan de gefrustreerde xescobiker:
Al vergeten zeker dat koning Sven je compleet voorbij reed in Schotland zonder een goeiedag of zelfs een knikje. Tenslotte was je voor hem naar Schotland afgereisd en had je zelfs een muts ,met het SN-logo, op.
Ook is zeer gemakkelijk om voor SN te supporteren maar wat gaat er gebeuren als zijn rijk uit is, want die dag komt he.
Al dit gezever komt het cyclocrossen zeker niet ten goede. Als er al een tweestrijd is , woed die zeker onder de "supporters". In elk kamp zullen wel slimme en domme zitten maar om er zo hard op in te gaan, ja....
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ik denk wel dat nys nog lang herinnerd gaat worden en hij is het voorbeeld voor velen (stybar bv).
zijn rijk gaait ooit voorbij zijn dat weet iedereen da was bij edy merx ook zo en toch herinnert iedereen die mens zich nog.
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

gelukkig dat Wellens en Nys beter met elkaar overeenkomen dan jullie
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

DT fan wrote:Aan de gefrustreerde xescobiker:
Al vergeten zeker dat koning Sven je compleet voorbij reed in Schotland zonder een goeiedag of zelfs een knikje. Tenslotte was je voor hem naar Schotland afgereisd en had je zelfs een muts ,met het SN-logo, op.
Ook is zeer gemakkelijk om voor SN te supporteren maar wat gaat er gebeuren als zijn rijk uit is, want die dag komt he.
Al dit gezever komt het cyclocrossen zeker niet ten goede. Als er al een tweestrijd is , woed die zeker onder de "supporters". In elk kamp zullen wel slimme en domme zitten maar om er zo hard op in te gaan, ja....
Wa heeft da nu met de koers te maken ?
iedereen maakt fouten ook sven nys. en zijn rijk zal nog lang duren als ge ziet wat er nu nog altijd rondrijd(onze wereldkampioen), dan zal koning sven nog lang rond toeren. 8)
DT fan
Mountainbiker

Post by DT fan »

Een sportman met ietwat allure moet altijd z'n supporters groeten. In dit geval was het zelfs op het wk mountainbike (de sport waar SN NOOIT brokken zal maken). Als ge weet dat hij punten gepakt heeft (om naar de OS te gaan) op een cyclocrossfiets, waar zijn we dan mee bezig.
El punto final: schoenmaker blijf bij je leest!!!
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

DT fan wrote:Een sportman met ietwat allure moet altijd z'n supporters groeten. In dit geval was het zelfs op het wk mountainbike (de sport waar SN NOOIT brokken zal maken). Als ge weet dat hij punten gepakt heeft (om naar de OS te gaan) op een cyclocrossfiets, waar zijn we dan mee bezig.
El punto final: schoenmaker blijf bij je leest!!!
en daar is hij de beste in!!!!
en over zijn mountainbike capaciteiten zijn we niet bezig.(2X nationaal kampioen en geplaatst voor de olympische spelen,wat kan je nog meer doen).En nu laat ik de kleine kindjes het maar uitvechten.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

nys presteerd niet slecht in het mtbken, maar hier gaat het over het geen waar hij kop en nek bovenuit steekt het cyclocrossen dus.
dat de concerentie er maar aankomt dat maakt het spannend :-D

dus gow stybar, wellens, alber, boom [-o<
Locked