Inderdaad, we hebben enkel een privaat bos in Sijsele gedaan (daar iets voorbij het ziekenhuis rechts) en verder reden we terug op de spoorwegbedding richting Maldegem. Die singletracks waren in Maldegem, in het Reesingebos. Daarna staken we de N49/E34 over richting Sint-Laureins, Middelburg en Eede.geertje wrote:Rijckeveldebos ligt nog een stuk verder achter de spoorwegbedding richting Brugge en werd niet aangedaan.Redbullbiker wrote:Fre C wrote:Haha, gans mijn leven in Maldegem gewoond en deze tocht altijd gedaan net (letterlijk) over de grens. Dit jaar vanuit Gent met MTB nog eens afzakken, zodat ik voldoende kilometers doe. Tocht gaat inderdaad meestal richting Donk, Sijsele, Rijkeveldebos,....vooral stroken naar Donk langs de "spoorweg" van vroeger vind ik fantastisch om snelheid te maken. Heb vernomen dat nog een tweetal Buddybikers uit Lembeke en Zomergem met de fiets afzakken.
Rijkeveldebos niks van gezien ,of was het dat bosje met die singletrack?
Voor de rest ,ja leuk parcourke.
Het bos met die singletrack was het Resingebos (of iets in die aard) in Maldegem.
geertje
Weet iemand waar de foto's zouden verschijnen? Heb al zitten googlen maar nog geen resultaat. Als iemand dit weet, zet dit gerust op het forum.