04/11/07 Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Guest

Post by Guest »

Was een zalig tochtje organisatie was prima, al vanaf de parking stonden er seingevers! Zoals hierboven gezegd, eerst opwarmen op de veldwegen zalig die vliegtuigen, is wel speciaal! In Kortenberg het bos in voor het technischer gedeelte richting Bertem om zo Bertembos onveilig te maken! Dan via de weg naar Veltem om de baggerstrook aantevallen!! We zijn meteen weer gewoon om in de modder te sturen/glijden/duwen/trekken :wink: ! Wel jammer dat ik een pijltje voor de 55 km op het einde heb gemist maar dat is niet belangrijk. Ik heb er alleszins van genoten!

groeNtjes bumble bee
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Het was inderdaad een prachtige tocht met een "accident de parcours" op het einde.
Ik stoor me minder aan het fysieke aspect dan wel aan het materiaal dat op zulke stroken toch wel fel te lijden heeft. Er waren wel voldoende stroken waar de fysiek sterkere bikers zich konden uitleven ? :wink:

Mijn verslagje staat in intussen ook on-line. Gewoon ff hier klikken 8)
seacat
Mountainbiker

Post by seacat »

hallo
prachtige tocht =D> niets op aan te merken
jammer genoeg halfweg de tocht een probleemje
cassette of ketting ? glijd door tijdens hard op de trappers te trappen #-o
spijtig genoeg zijn er nog steeds mensen die denken dat ze op wedstrijd
zijn
die nodig ik graag uit 18nov in de panne , zal al veel minder zijn dan met hun geroep opzij opzij :bounce:

mvg
Clabaut_Didier
Mountainbiker

Post by Clabaut_Didier »

Ik en mijn broer hebben ook erg genoten van deze tocht. Het baggerstukje mocht er zijn maar ik denk dat het vooral een beetje te lang was voor de meesten.

En de vroege bevoorrading was goed gevonden, gelet hoe lang het zoal duurt eer je hetgeen je eet ook daadwerkelijk kan beginnen te verbranden.
MudZuluFinest
Mountainbiker

Post by MudZuluFinest »

Komende van Mechelen waren mijn broer en ik reeds vroeg ter plaatse, zijn nog nooit zo vroeg vertrokken. De nieuwe fietsendrager zal daar ook wel voor iets van tussen zitten.

Eerste 10 km plat waardoor we een mooi gemiddelde hadden. Heb vlak voor de bevoorrading een "Bart Wellens" gedaan, namelijk een duikel over mijn stuur en mijn bike, die een salto maakte, ging richting onbeschermende autostrade. Ik had echter een goede reflex, waarmee een groot accident vermeden is :oops:

Aan de ravi gekomen was ik blijkbaar niet de enige die voor een heilzaam modderbad koos, maar dat bracht de sfeer alleen maar ten goede.

Da laatste modderstrookske, iedereen zaagt daar op, maar daar kweekte je wel karakter, dacht dat bikers wel een sterkere ruggegraat gadden

Het was dus een zeer leuke tocht, volgend jaar zijn we der weer :wink:
MudZuluFinest
Mountainbiker

Post by MudZuluFinest »

PS: de foto's, komen die online, en zo ja, waar? Kan iemand een linkje posten? Dank bij voorbaat =D>
bert1985
Mountainbiker

Post by bert1985 »

Hallo

toffe tocht met enkele stijle klimmetjes :P
Ben maar 1 bevoorrading tegengekomen op 15km :-?
Alloewel dat er een bevoorrading op 25km was. Ik dacht dat die mss van een amdere toertocht zou zijn omdat deze zo vlug op de vorige kwam.
Op het laatst het baggerstuk was op sommige plaatsen wel erg zompig, poging om door de mais te rijden hebk vlug moete stake #-o

In totaal toch een plezante toertocht
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

MudZuluFinest wrote:Komende van Mechelen waren mijn broer en ik reeds vroeg ter plaatse, zijn nog nooit zo vroeg vertrokken. De nieuwe fietsendrager zal daar ook wel voor iets van tussen zitten.

Eerste 10 km plat waardoor we een mooi gemiddelde hadden. Heb vlak voor de bevoorrading een "Bart Wellens" gedaan, namelijk een duikel over mijn stuur en mijn bike, die een salto maakte, ging richting onbeschermende autostrade. Ik had echter een goede reflex, waarmee een groot accident vermeden is :oops:

Aan de ravi gekomen was ik blijkbaar niet de enige die voor een heilzaam modderbad koos, maar dat bracht de sfeer alleen maar ten goede.

Da laatste modderstrookske, iedereen zaagt daar op, maar daar kweekte je wel karakter, dacht dat bikers wel een sterkere ruggegraat gadden

Het was dus een zeer leuke tocht, volgend jaar zijn we der weer :wink:
zondag 11 november naar Humbeek afzakken.....wordt zeker ook een leuk tochtje.......
boegie
Mountainbiker

Post by boegie »

Voor de 1ste keer was het dus blijkbaar goed.
Van de mindere reacties kan geleerd worden.
Toch allen bedankt om te komen (o)
cataloog
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 01, Olympia team 29"er, Merida SCultura

Post by cataloog »

Zeker opnieuw doen volgend jaar.
Het is eens plezant om in uw eigen hof te mogen vertrekken en daarna ook ne keer te kunnen blijven hangen.
De minpunten en hierboven al aangehaald.
En die baggerstrook zeker behouden, ik heb me kostelijk geamuseerd.
Post Reply