04/11/2007 Sint-Niklaas
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Tja,'t was één van die dagen
. Nog niet goed vertrokken thuis of platten tuub.Een doorn die roet in het eten kwam strooien...
Aangekomen op het atletiekterrein heeft de immer sympathieke organisator Dirk Cornu mij een voetpomp ter beschikking gegeven om wat meer druk te steken.Nogmaals bedankt.
Je raadt het al,een 10-tal km gereden en terug vooraan een afloper
.Af en toe gestopt om bij te pompen en hopen dat de bevoorrading er snel aankwam,blijkbaar waren daar nog biba's beschikbaar,de mijne waren op want van de drie die ik bijhad bleek er eentje een verkeerd ventiel te hebben
Op de bevoorrading BullsEye tegengekomen die mij fantastisch geassisteerd heeft
, alsook mevrouw Cornu . Vielen dank.
Toch wel leuke tocht in deze streek.Met een paar stukken ontdekt die ik nog niet kende en die er verleden jaar niet inzaten.Na de uitgebreide (!!) bevoorrading een modderspektakel van jewelste.De spetters vlogen alle kanten uit.
Minder stuk vond ik de Bloso route langs de dijk in Kruibeke,ik heb het nooit gehad voor dat stuk.
Ook wel veel file onderweg op de singletrack stukken,blijkbaar heel wat volk op de tt vandaag.
De rit werd beëindigd met een mooi stukje langs de achterwegjes van recreatieoord De Ster.Uitstekende bike-wash,alleen zorgde dat voor wat verkeershinder...
De ellende was nog niet gedaan,na de donkere Leffe terug op de bike om naar huis te rijden en de linkerpedaal kwam gewoon los van de trapas
....
Dank u voor de lift naar huis,beste schoonouders
Aangekomen op het atletiekterrein heeft de immer sympathieke organisator Dirk Cornu mij een voetpomp ter beschikking gegeven om wat meer druk te steken.Nogmaals bedankt.
Je raadt het al,een 10-tal km gereden en terug vooraan een afloper
Op de bevoorrading BullsEye tegengekomen die mij fantastisch geassisteerd heeft
Toch wel leuke tocht in deze streek.Met een paar stukken ontdekt die ik nog niet kende en die er verleden jaar niet inzaten.Na de uitgebreide (!!) bevoorrading een modderspektakel van jewelste.De spetters vlogen alle kanten uit.
Minder stuk vond ik de Bloso route langs de dijk in Kruibeke,ik heb het nooit gehad voor dat stuk.
Ook wel veel file onderweg op de singletrack stukken,blijkbaar heel wat volk op de tt vandaag.
De rit werd beëindigd met een mooi stukje langs de achterwegjes van recreatieoord De Ster.Uitstekende bike-wash,alleen zorgde dat voor wat verkeershinder...
De ellende was nog niet gedaan,na de donkere Leffe terug op de bike om naar huis te rijden en de linkerpedaal kwam gewoon los van de trapas
Dank u voor de lift naar huis,beste schoonouders
Samen met Geoffrey84 en Lorenzo de 50 gereden en er echt van genoten. Een heel gevarieerd parcours met mooie technische stukjes, de streek in aanmerking genomen. Heel knap werk van de mensen die dit parcours hebben uitgetekend.
Zeker de singletrackjes van de steenbakkerij waren mountainbike waardig, dit gecombineerd met de slijkdreven van Steendorp, de bossen van Haasdonk en het toetje op de Ster leverden een leuke voormiddag op.
Zeker de singletrackjes van de steenbakkerij waren mountainbike waardig, dit gecombineerd met de slijkdreven van Steendorp, de bossen van Haasdonk en het toetje op de Ster leverden een leuke voormiddag op.
Deze morgen aléén vertrokken naar Sint - Niklkaas, daar dan meteen gestart en tot aan de bevoorrading samen met 2 bikers gereden, daar blijven "plakken" met P° en ook nog een klapke gedaan met iemand van mijn werk die ik dan tegen kwam.
Het stuk in Steendorp was inderdaad meer dan de moeite, enkel bij de afdaling dat we tussen de oude spoorwegrails moesten rijden remde mijn voorganger wat teveel waardoor ik dus ook stevig in de remmen moest met als gevolg voorwiel tegen de rails en ik in den decor, gelukkig zonder erg.
Had maar wat meer afstand moeten houden
eigen schuld dikke bult
Na de bevoorrading een modderfestijn dat het langs alle kanten vloog en dan het immer leuke bos van Haasdonk en als afsluiter De Ster, omdat ik toch nog wat tijd over had de kleine toer er nog bij gepakt en zo konden we moe maar tevreden naar huis, na ne Blonde van vat
Het stuk in Steendorp was inderdaad meer dan de moeite, enkel bij de afdaling dat we tussen de oude spoorwegrails moesten rijden remde mijn voorganger wat teveel waardoor ik dus ook stevig in de remmen moest met als gevolg voorwiel tegen de rails en ik in den decor, gelukkig zonder erg.
Had maar wat meer afstand moeten houden
Na de bevoorrading een modderfestijn dat het langs alle kanten vloog en dan het immer leuke bos van Haasdonk en als afsluiter De Ster, omdat ik toch nog wat tijd over had de kleine toer er nog bij gepakt en zo konden we moe maar tevreden naar huis, na ne Blonde van vat