sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Als die mannen van fidea zo blijven rijden gaan ze niet veel crossen winnen denk ik, allee ik vind da ni erg se, zolang koning sven maar wint ist voor mij dik in orde!!!Mocht stybar wel winnen vandaag of moest hij wachten op de wellens?de wieltjezuigers verdomme!!!!!

lang leve koning sven!!
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

tja, die mannen rijden blijkbaar niet meer om zelf te winnen maar om Nys te doen verliezen, jammer.............maar helaas

En Sven trekt zich er niks van aan en wint toch 8)
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

:-D

Zoetemelk noemden ze vroeger ook een wieltjeszuiger ten tijde van Merckx, tot hij na zijn carriere in een intervieuw verklaarde dat hij enkel kon proberen te volgen, en al lang blij was als dat lukte

of zoals Frans Verbeeck verklaarde na een Gent-Wevelgem (correct me if i'm wrong): "Fred (Debruyne), hij rijdt 5 per uur rapper dan wij."
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

forza_inja wrote:tja, die mannen rijden blijkbaar niet meer om zelf te winnen maar om Nys te doen verliezen, jammer.............maar helaas

En Sven trekt zich er niks van aan en wint toch 8)
Dat is nu eens perfect verwoord se =D> .

En het Fidea-team heeft één groot probleem volgens mij, Van Kasteren.
Elke keer komt die blaas bij de voorstelling van zijn ploeg af met straffe uitspraken, die hij dan op het einde van het seizoen weer helemaal verdraaid naar gelang de behaalde resultaten.

Ik weet nog hoe hij bij het begin van vorig seizoen verkondigde dat ze bij Fidea voor 30 zege's gingen. Wellens moest er wel tussen de 15 en de 18 kunnen winnen, Vervecken zou er ook wel een stuk of 8 moeten halen, en Stybar zou ook goed moeten zijn voor een zege of 6.

Als dan op het einde van het seizoen blijkt dat Nys er 30 wint, en dat ze bij Fidea alleen de truitjes hebben (wat ook mooi is natuurlijk), dan zegt Van Kasteren plotseling dat ze voor de truitjes gingen, want binnen 10 jaar weet iedereen nog wie er Wereld- en Belgisch kampioen werd, maar niemand gaat nog weten dat Nys er 30 won, volgens van Kasteren dus hé.

Ik denk eerder dat ze binnen 10 jaar gaan zeggen, "pfff, wie werd er nu weer Wereldkampioen in 2006 ... ? Dat was toen dat Nys elke andere cross van het seizoen won zeker ...".

Enfin, Van Kasteren in naar mijn mening de vuile vlek op het hele veldrij gebeuren. Zeker als je hoort dat hij dit jaar weer verkondigde om voor 30 overwinningen te gaan (of Nys er in alle geval géén 30 te laten halen), en zelfs doodleuk vertelde dat hij zijn ploeg had opgedragen om Nys agressief aan te pakken, want Nys spaart hen ook niet naar 't schijnt [-X . Ik heb niks persoonlijk tegen Wellens, Vervecken en Stybar, maar als je bij de hond slaapt, krijg je de vlooien hé.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Het zal er gestoven hebben in het fidea kamp, nadat stybar de 2de plaats afsnoepte van de wellens(en gelijk heeft hij, stybar dan he).Dat die jonge gasten van fidea maar rap andere oorden opzoeken, zou heel goed zijn voor die mannen en de cross.Dan kunnen ze eindelijk hun eigen willeke eens doen.Want nu draait alles om wellens wellens en nog is wellens.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Xescobiker wrote:Het zal er gestoven hebben in het fidea kamp, nadat stybar de 2de plaats afsnoepte van de wellens(en gelijk heeft hij, stybar dan he).Dat die jonge gasten van fidea maar rap andere oorden opzoeken, zou heel goed zijn voor die mannen en de cross.Dan kunnen ze eindelijk hun eigen willeke eens doen.Want nu draait alles om wellens wellens en nog is wellens.
Volgens mij rijden ze wel meestal voor zichzelf hoor stybar heeft zich niet laten uitzakken voor wellens vandaag correct me if I am wrong want ik ben na zijn sukkelen in de zandbak in slaap gevallen.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Ik vond de reactie van Nys ronduit belachelijk.
Stybar zal wel kop trekken als hij kan, maar dat is juist het probleem.
Nys rijd 5km/u rapper dan de rest en dan komt hij blijten dat hij heel de koers op kop rijdt [-X
Da zal het nadeel zijn van de beste te zijn zeker?
Als wellens goed is rijdt hij ook op kop, als Van Torhout goed is rijdt hj ook op kop.
Nys is de beste veldrijder, maar ook den beste zagevent.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Het spijt me,ik heb enorm respect voor Nys.Maar zo'n atleet,zo'n trainingsbeest en dan zo'n 'opgeblazen' hoofd.Ik mag het niet zeggen,maar als cortisone een afbeelding nodig had.... #-o
mani
Mountainbiker

Post by mani »

Ik snap niet dat je zo iets durft te zeggen . Heb je bewijs, leg het voor anders zwijg.
Tegenwoordig is het in van alle renners te beschuldigen van doping.
Waar zijn we mee bezig als iedereen die goed rijd onmiddelijk verdacht is.
In plaats van afbreken kunnen we beter onze sportmannen steunen.
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Ja P°, ieder zijn mening maar dat vind ik nu toch ook een beetje te ver gaan... [-X
Locked