3/11/2007 TT Middelburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Fre C wrote:Haha, gans mijn leven in Maldegem gewoond en deze tocht altijd gedaan net (letterlijk) over de grens. Dit jaar vanuit Gent met MTB nog eens afzakken, zodat ik voldoende kilometers doe. Tocht gaat inderdaad meestal richting Donk, Sijsele, Rijkeveldebos,....vooral stroken naar Donk langs de "spoorweg" van vroeger vind ik fantastisch om snelheid te maken. Heb vernomen dat nog een tweetal Buddybikers uit Lembeke en Zomergem met de fiets afzakken.

Rijkeveldebos niks van gezien ,of was het dat bosje met die singletrack?
Voor de rest ,ja leuk parcourke.:-)
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Ook midedelburg gedaan ,had deze nog nooit gereden,waren met zo denk ik11 man,het eerste deel was afgesproken om samen te blijven,om na de bevoorrading ieder zijn ding te doen.Trouwens leuke bende!
Ik had een gemiddelde van 26.9 op de rit,voelde me goed vandaag na enkele weken iets minder te zijn kom ik terug naar men snelheid toe,kan terug op offroad versnellen waar de dagen voordien niet meer lukte.
Leuke rit,goeie bevoorrading en gezellig tearoom om iets te drinken .
Volgend jaar doe ik hem wel terug.
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht middelburg

Post by stoempe »

Tocht was wat ik verwacht had.Goeie douches en een gezellig zitten in de tea room met vriendelijke mensen.Bedankt alvast en groetjes vanuit aalter.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Deze namiddag samen met aragorn, lastigen, kris , bartje, joost en willem deze TT aangevat. De bedoeling was hem te rijden op een rustig tempo maar...., na de opwarming en terug in Middelburg sloeg de vlam in de pan en kwam er van de gemaakte afspraak niet veel meer in huis. Ge moet maar eens rijden met een bende waarvan de oudste na mij vandaag jarig was en precies 10 jaar jonger is #-o #-o .
Toch een leuke namiddag beleeft op een zeer droog en snel parcours. Goed uitgepijld, nog ruim voldoende deze namiddag op de bevoorrading, afspuiten was niet nodig en een heerlijke après met onze jarige Joost. Hip Hip Hip Hoera.
Middelburg tot volgend jaar =D> =D> =D>
Een verslagje van onze belevenissen volgt later deze week op http://www.sintritatrappers.be/default. ... ountenbike

Sportieve groeten
geertje :wink:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Redbullbiker wrote:
Fre C wrote:Haha, gans mijn leven in Maldegem gewoond en deze tocht altijd gedaan net (letterlijk) over de grens. Dit jaar vanuit Gent met MTB nog eens afzakken, zodat ik voldoende kilometers doe. Tocht gaat inderdaad meestal richting Donk, Sijsele, Rijkeveldebos,....vooral stroken naar Donk langs de "spoorweg" van vroeger vind ik fantastisch om snelheid te maken. Heb vernomen dat nog een tweetal Buddybikers uit Lembeke en Zomergem met de fiets afzakken.

Rijkeveldebos niks van gezien ,of was het dat bosje met die singletrack?
Voor de rest ,ja leuk parcourke.:-)
Rijckeveldebos ligt nog een stuk verder achter de spoorwegbedding richting Brugge en werd niet aangedaan.
Het bos met die singletrack was het Resingebos (of iets in die aard) in Maldegem.

geertje :wink:
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Hebben inderdaad met een groepke (met oa Geertje en Lastigen) toffe namiddag gehad. Het parcours leende zich er uitstekend toe om eens stevig door te trekken wat dan ook gebeurde. De eerder gemakte afspraak verdween daardoor idd snel naar de achtergrond. De organisatie was zeker in orde =D> .

En Geertje mag dan al de oudste van het groepke geweest zijn, hij heeft nog serieus veel "poer" in zijn beentjes... :bounce:

Middelburg.... tot volgend jaar!!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Aragorn wrote:Hebben inderdaad met een groepke (met oa Geertje en Lastigen) toffe namiddag gehad. Het parcours leende zich er uitstekend toe om eens stevig door te trekken wat dan ook gebeurde. De eerder gemakte afspraak verdween daardoor idd snel naar de achtergrond. De organisatie was zeker in orde =D> .

En Geertje mag dan al de oudste van het groepke geweest zijn, hij heeft nog serieus veel "poer" in zijn beentjes... :bounce:

Middelburg.... tot volgend jaar!!
Ik doe steeds m'n best om niet te laat op de'n après te komen. Vandaar die "poer" :wink:
oedieboy
Mountainbiker

Post by oedieboy »

Leuke tocht, goeie bepijling en bevoorrading. Een pluim voor de organisatie.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Verslag van 2 moedigen staan online
zie http://www.sintritatrappers.be/default. ... ountenbike
Groeten
geertje
gert9920
Mountainbiker

Post by gert9920 »

@stoempe : verlof gekregen voor volgende week in Lovendegem?
Hoe was Zwalm?
Ook tocht gedaan met zoon. Tweede deel was stukken beter, eerste nogal veel baan. Rest was in orde!
Tot volgend jaar
Post Reply