04/11/2007 Langdorp Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Gisteren gewerkt aan het parkoers van de Hagelandse chrono (7 juni 2008), en dus vandaag eens rustig met zoon Dries op pad geweest. We hebben de 28 gedaan, maar eerste helft van de eerste lus (de haarspeldbochtafdaling langs den prikkeldraad richting centrum Langdorp - ook de eerste klim van de Hagelandse) en de derde lus erbij genomen. We hadden een 32km, in zjust 14per uur.

En ja, we hebben ons knal geamuseerd. Is altijd leuk als ge uwen zoon van 11 op dingskes ziet rijden waarvan ge weet dat ge er zelf zoveel jaren geleden eigenlijk niet op raakte...

Wat me ook opviel was dat we eigenlijk geen last gehad hebben van de laagvliegers. We waren wel pas om 10h vertrokken, maar toch, twas fijn.
snellen eddy
Mountainbiker

Post by snellen eddy »

Vandaag ook langs geweest met 9 Wolfkens. Was een prachtige tocht =D> . Goed bepijld, goeie bevoorrading. Had ook een 64 km op de teller.
Normaal volgend jaar terug. Was denk ik wel veel volk.
De verplaatsing naar daar van 80 km zeker de moeite.
freewoody
Mountainbiker

Post by freewoody »

prachtige tocht had niet anders verwacht van het hageland .
goede bevoorading goede bepijling .
is gewoon om je vingers af te likken .
bravo goorbikers =D> =D> =D> =
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Sjieke boel daar. Eerste keer voor mij in die streek.

EuMMMM'k Denk dat 'k me ingeschreven heb bij de tafel voor de 40 (wist ik veel ?) en natuurlijk de 60 gedaan. Alleen had 'k gisteren beter geen krachttraining gedaan, 'k heb er voor moeten betalen....

Maar wat een prachtige streek om te biken ! Bepijling uitstekend en bevoorrading ook. Tenminste geen bevoorrading die opgedoekt word om 5 voor 12 maar die blijft staan tot de laatsten voorbij zijn (ik was voorlaatste denk 'k...).

Singletrackheaven !

En wat een verschil in modder met het Pajottenland. De donderdag zat 'k nog van boven tot onder onder het slijk, hier vroeg 'k aan iemand die net was aangekomen of 'm ook nog moest starten :roll:

Ik had 60.7 met de GPS en die .7 is te wijten aan een stukje verkeerd rijden. Uitgestrompeld in 3h15.

(Sommigen moeten misschien hun meterkes beter afstellen ?)
Frikkie
Mountainbiker

Post by Frikkie »

Wat kan je na zoveel goeds nog er bij aan toevoegen? niet veel.
dus herhaal ik het maar allemaal eens.

Super parcours! :-D
Zalige single tracks(en veel)!! [-o<
Goede bevoorradingen! :P
Super organisatie!! :wink:
En het parcours lag er bovendien heel goed bij!! :bounce:
Heb mij kostelijk geamuseerd!! =D>

64km gemiddelde: 23km/h

Punten op 10?

Een dikke 9.5
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

pvandebe wrote:Sjieke boel daar. Eerste keer voor mij in die streek.

EuMMMM'k Denk dat 'k me ingeschreven heb bij de tafel voor de 40 (wist ik veel ?) en natuurlijk de 60 gedaan. Alleen had 'k gisteren beter geen krachttraining gedaan, 'k heb er voor moeten betalen....

Maar wat een prachtige streek om te biken ! Bepijling uitstekend en bevoorrading ook. Tenminste geen bevoorrading die opgedoekt word om 5 voor 12 maar die blijft staan tot de laatsten voorbij zijn (ik was voorlaatste denk 'k...).

Singletrackheaven !

En wat een verschil in modder met het Pajottenland. De donderdag zat 'k nog van boven tot onder onder het slijk, hier vroeg 'k aan iemand die net was aangekomen of 'm ook nog moest starten :roll:

Ik had 60.7 met de GPS en die .7 is te wijten aan een stukje verkeerd rijden. Uitgestrompeld in 3h15.

(Sommigen moeten misschien hun meterkes beter afstellen ?)
Ik denk dat je een stuk hebt afgesneden :lol: .
Ik had ook dik 65...
D77
Mountainbiker

Post by D77 »

supper TT
Als beginnend amateur toch goe geamuzeerd
moest ik hier en daar toch wa supper bikers hebbe opgehouden sorry daar voor maar oefening baart kunst
voor de rest was het picobello
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

ook voor mij was het het eerste tochtje in die streek, en ik moet zeggen: voor herhaling vatbaar =D>
dat is heel wat anders dan de toertochten hier in de kempen (ik heb het dan wel alleen over de singletracks en de heuveltjes...)

zeker tot een volgende keer 8)
XCharlie
Mountainbiker

Post by XCharlie »

Fijne tocht! Spijtig dat ik met een lekke band zat en voor het eerst in mijn TT-bestaan geen pomp bijhad.
Mijn dank gaat uit naar de 2 bikers die mij even terug op pad hebben geholpen en aan de mensen van de bevoorrading die me buiten een pomp ook nog een binnenband aanboden... =D>
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

Dreamer wrote: +Controle bandje-(is niet van nut als er geen controle is )
toch wel , met een groen bandje kon je enkel de 1é bev. van de 60km doen
het is een controle dat je wel voor de 60km hebt ingeschreven, je betaald ook meer voor 2 bevooradingen,
Er word natuurlijk niet streng op gecontroleerd, maar het is de bedoeling om te laten inzien dat je zonder dit bandje normaal niet op de 60km rijd, anders zouw het nogal simpel zijn , je betaald voor de 40 en rijd de 60 [-X
Post Reply