10/11 en 11/11/07 Wervik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

deurbieter wrote:
emperor of the mud wrote:ola leffe an ne euro nalf? we komen af met een bendeke van dadizele!
zeg emperor wanneer ga je aanzetten?
awel mijn jongen, ik zal je op de hoogte houden!! kweet het zelf nog nie eigenlijk...
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

raketwomanFIE wrote:@keftje

er zit wa valsplat in de middelmatigen en de franseberg kan doorwegen als je nie echt graag klimt maar het is nie te vergelijken met ne kemmel,cats of andere bergen in heuvelland
zo'n zotte berg :lol: :bounce:

maar ik kom wel af, eerst nog een slagje uit het achterwiel laten halen #-o
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Beter idee dan een tweedaagse kan niet voor mij.

Twee jaar geleden de grote tocht bij jullie gereden en mij SUPER (o) geamuseerd.Niets op aan te merken;alles picco-bello in orde met een prachtparcours.

Wilde vorig jaar ook wel eens Bruyelle verkennen en dat ook gedaan en nu is dat probleem volledig van de baan en kan ik terug van twee zeer =D> goede tochten genieten.

Nog ne goede raad :wie voor de grote toer gaat kan best wat doseren voor de gekende laatste zware km's waar velen kennis maken met het manneke met den hamer. ](*,)

Tot zaterdag 8uur
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

echt waar iedereen komen sjike tocht
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Goed idee van een 2-daagse , kan ik hem eindelijk ook nog eens rijden.
Ik kom ook af al weet ik nog niet of het voor de langste afstand zal zijn moet weg in de vroeg namiddag.

@raketvrouwke of iemand anders van de organisatie : wanneer splitst de 50km met de 75km ?
Kwestie van te weten of het zin heeft samen te starten met de 75km-rijders .
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Ik kom ook!
Vorig jaar wervik gereden op zondag, de eerste echte moddertocht met mijn klikpedalen... Kheb daar tog wel enkele keren de grond gezien... #-o En, als kers op de taart, mijn achteras kappot ... Dus niet echt positive herrineringen aan wervik :-( Maar, op de tocht was er natuurlijk niets aantemerken ... Organisatie al even min :-D

Dus, normaal kom ik vandejaar terug :-D Den zaterdag :-) En zondag naar bruyelle :-D
Is dat een probleem als je rond 1.30 u start voor nog de lange tocht tedoen?

Start er hier iemand ook rond dat uur ?!
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

@jodelaietie

ga eens kijken op onze raketmansite webmaster Dirk plaatste daar een vergroting (www.deraketmannen.be)mss kan je daar uitmaken waar de splitsing komt (als je op de rode stippen klikt krijg je foto's te zien van het parcours zelf) ik denk dat de splitsing in Deulemont komt maar 'k vraag het na aan onze parcour bouwer Dimitri.

@tobi

het is nog niet te laat maar hou rekening dat we beginnen afpijlen rond 15u30 uit veiligheid laten we liever niemand in het donker rijden.
the grandmaster
Mountainbiker

Jodelaietie

Post by the grandmaster »

Jodeldinkske,
De 55 splitst met de 79km op de speedway van Waasten.Dit is op de tweede bevoorrading. De 79km komt daar een 24km later nog eens langs.
the grandmaster
Mountainbiker

Jodelaietie

Post by the grandmaster »

Jodeldinkske,
De 55 splitst met de 79km op de speedway van Waasten.Dit is op de tweede bevoorrading. De 79km komt daar een 24km later nog eens langs.
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

voila ze dat is nu de correcte info!

tot in WERVIK
Post Reply