Direct de Kluis op vond ik ook toppie - daarvoor kwam ik uiteindelijk naar hier- maar inderdaad dan 30 km 'gewone' offroad. Ik begon me al af te vragen of ik daarom een uur met de wagen had moeten rijden.
Wat betreft die strook met dat puinafval (waar we eens de kleine plateau mochten gebruiken). Iemand had daar geknoeid met de bepijling (of de bepijlers hadden een zwak moment) want daar stonden zowel een pijl rechtdoor als linksaf. Op het volgende kruispunt stond er niets. Dan maar teruggekeerd en de pijltjes goed gehangen, naar rechts dus. (Dank U Marge
Soit ik was o wat blij om de Kluis terug te zien. Vlak voor de Kluis (de oude spoorweg) kwamen enkele Quads ons tegemoet gereden om de boel een beetje te verkl#ten - elk zijn hobby natuurlijk- maar toen één van hen zich volledig vast reed kon ik mijn binnenpretjes toch moeilijk onderdrukken.
Op en rond de Kluis niet echt ondoenbare baggerstroken tegengekomen. Ik heb eigenlijk nooit voet aan de grond moeten zetten. De 22-32 dient voor iets hé.
Als ik zo lees dat de editie 2006 veel meer klimwerk bood, dan pleit ik ook voor een klimeditie 2008. Alhoewel wie nu klaagt over wandelaars en stervende zwanen op het eind, die zou er wel veel meer kunnen tegenkomen. Mijn lichtje begon ook te dimmen op het eind. Nochtans heb ik gedurende de platte lus van 30 km bewust een tandje kleiner gereden. gelukkig maar zo blijkt.