04/11/2007 - Merchtem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RUUUD
Mountainbiker

Post by RUUUD »

Lucky22 voor ons is deze organisatie hetzelfde als de vorige jaren
--> alles geven, maar inderdaad het is de laatste en daarna gaan
we enkel nog biken op andere toertochten ( gewoon genieten !! 8) )
boommax
Mountainbiker

Post by boommax »

spijtig dat het de laatste keer is , maar ge kunt jll nog altijd bedenken hé gasten
anders starten we wel een petitie [-o< [-o<
hier gaan we dan
WIE WIL VOLGEND JAAR WEERKOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce: :bounce:
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

vandaag de 45 km met de groep gereden ,zeer goede bepijling , overal goed te rijden (was vroeger wel eens anders), bevoorrading in orde,niet echt nieuwe baantjes dus voorspelbaar ,grote borden voor de splitsingen ,
wat het organiseren eens het te groot wordt is het meer een sleur dan er nog plezier aan te beleven,
in ieder geval een dikke proficiat voor de voorbije edities en geniet maar van de toertochten die jullie nog gaan rijden.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

bikers,....'t was weer dik in orde, op alle vlakken, het parcour lag er zeeeeer deftig bij.
geniet in de oekomst van het biken....zonder kopzorgen... =D> =D>
en ik kant weten
tot volgende zondag op de 7de parel van brabant in Humbeek #-o
onasty
Mountainbiker

Post by onasty »

yeeeeeeeee de gasten,
twas weer dik inorde he gasten , zowel den toer als den après =D>
spijtig dat de laatste keer was , maar kbegrijp het wel .
---> organisatie vergt veel tijd en moeite he :wink:
grtz
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

vandaag ook gaan genieten van hun laatste TT
van meet af aan was het een redelijk snel parcours, uitermate goede bepijling en splitsingen onderweg.
Op kritieke punten zelfs een veidlige oversteek door de agenten van dienst die alle verkeer tegenhielden.
De benen waren optimaal vandaag en dat heeft mijne collega Koen mogen ondervinden want we reden vandaag een uitzonderlijke snelle tocht ondanks de toch wel gladde passages.
Ik had gisteren nog mijn ruim afgesleten nobby nic geruild met een hutchinson spider waar gelukkig wat meet grip op zat want soms was het zeker nodig.
De bevoorrading was ook wederom goed ingericht natuurlijk.
Het spijtige van de rit was dat het eerste boske wat ééntonig was tegen over vorig jaar omdat het dan iets uitdagender was.
Ook de afdaling aan de radar toren ( of zendmast ) was er ook niet bij want we werden naar een andere kant gestuurd om af te dalen om uiteindelijk op hetzelfde stuk uit te komen.
Globaal gezien vond ik het toch een prachttocht en het is een spijtige zaak dat we volgend jaar zullen moeten uitwijken naar elders.

46.79 km / 382 hm's / 21.06 avs.

Massini 8)
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht merchtem

Post by stoempe »

Een dikke proficiat aan de organisatie.Heel gevarieerd parcours,goeie bevoorrading,goeie douches.

P.S.Bij de inschrijving mijn koersbril laten liggen.Ben na 5 minuten teruggekeerd, maar deze was al gaan vliegen.Beschrijving : witte glazen,het deel dat op de neus zit was rood, alsook de 2 delen waarmee men de bril aan de oren bevestigd.Heb tot 5 maal toe aan de organisatie gevraagd of niemand deze had teruggebracht.Telkens was het antwoord negatief.

Aan de persoon die deze bril heeft gevonden, en niet aan de organisatoren heeft afgegeven.Ben enorm ontgoocheld dat je deze bril niet hebt teruggegevenVindt dit een onsportieve houding. [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Er zijn nog een aantal belangrijke objecten achtergebleven op de mtb tocht te Sint-amands met toch een redelijk prijskaartje ,jezelf of iemand van je bikemakkers mss ?

Wie me kan beschrijven wat het is krijgt het natuurlijk direkt terug !
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Aan alle Bikers: tocht was dik in orde, mooi parcours, goeie bevoorrading, goed aangegeven pechzones, knappe bepijling en als laatste nen aprés om U tegen te zeggen. 8)

Mojo
Post Reply