04/11/2007 Pulle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Voilà, het zit er ook weeral op. Zaalig zoals gewoonlijk en de extra toegevoegde km-kes met de 50-toer waren zekers de moeite.

Nog goed gelachen toen de seingever bij de opsplitsing Pulle-Lille "links en rechts" omgekeerd zei omdat hij geen rekening hield met het feit dat hij met zijn gezicht in de richting van het bos waar de bikers uitkwamen stond. Hopelijk zijn er zo niet teveel verkeerd gereden :lol:

Next year terug van de partij, zeker weten. =D>
modderzwemmer
Mountainbiker

TT PULLE

Post by modderzwemmer »

Als beginnend biker vond ik deze omloop een van de betere van dit sizoen

Organisatie was ook in orde Bravo WC Zachtjes aan

:-D :lol:
ridleygirl81
Mountainbiker

Post by ridleygirl81 »

maltje was jij aant slapen en aan het rijden te gelijk???? :-) hihi
Piero
Mountainbiker

Post by Piero »

Prima tocht en een fantastische organisatie ! =D> =D> =D>

Toch heb ik vandaag helaas weer twee minder leuke zaken ervaren (en begrijp me niet verkeerd, de organisatie kan daar niets aan doen) :

1°) Op een bepaalde brede veldweg begon iemand achter mij te roepen om mij aan te manen nog meer aan de kant te rijden zodat hij er vlot voorbij kon. Ik ging daar niet op in tot grote fustratie van deze persoon. Ik moet mij niet aan de kant zetten voor iemand die mij wil voorbij steken. [-X Als iemand sneller rijdt als ik, mag hij/zij mij inhalen, maar doe dit dan op een plaats waar dit kan (zoals in het autoverkeer).

2°) Zoals degenen - die de tocht hebben gereden - zullen weten, kwamen we op bepaalde stukken voetgangers tegen uit de tegenovergestelde richting. Ook hier zag ik enkele cowboy-bikers die de voetgangers gewoon in de kant drumden. FOEI #-o , wat een schande :oops: . Respecteer aub de andere natuurliefhebbers [-o< .
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Piero wrote:Prima tocht en een fantastische organisatie ! =D> =D> =D>

Toch heb ik vandaag helaas weer twee minder leuke zaken ervaren (en begrijp me niet verkeerd, de organisatie kan daar niets aan doen) :

1°) Op een bepaalde brede veldweg begon iemand achter mij te roepen om mij aan te manen nog meer aan de kant te rijden zodat hij er vlot voorbij kon. Ik ging daar niet op in tot grote fustratie van deze persoon. Ik moet mij niet aan de kant zetten voor iemand die mij wil voorbij steken. [-X Als iemand sneller rijdt als ik, mag hij/zij mij inhalen, maar doe dit dan op een plaats waar dit kan (zoals in het autoverkeer).

2°) Zoals degenen - die de tocht hebben gereden - zullen weten, kwamen we op bepaalde stukken voetgangers tegen uit de tegenovergestelde richting. Ook hier zag ik enkele cowboy-bikers die de voetgangers gewoon in de kant drumden. FOEI #-o , wat een schande :oops: . Respecteer aub de andere natuurliefhebbers [-o< .
Der ga nog is serieuse ambras van komen.
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Bedankt aan alle deelnemers van onze 19de veldtoertocht te Pulle.
Het was tof dat we weer 1200 man konden verwelkomen.
Hopelijk tot volgend jaar.

Het ganse team van zachtjes aan viersel.
sparkx
Mountainbiker

Post by sparkx »

En aan de mannen die niet naar huis mogen als ze geen hoog gemiddelde halen:BLIJF THUIS!!!!!!!
Ik heb er vandaag horen zeggen, ze moesten da verbieden die koersfietsen hier.
Ik ga geen discussie in gang zetten maar dit moet me even van het hart.
Als er daar waar er ruimte is wordt voorbij gestoken, en je zegt dan nog vriendelijk langs welke kant en ook als er kinderen in de buurt zijn en je steekt ze op een normale manier voorbij gaat ,dus niet tegen 30 per uur, waar zit dan het probleem met mensen die sneller rijden, zowel mtb'er als cyclocrosser. Voel me op de verschillende toertochten meer en meer geviseerd.
toeristje
Mountainbiker

Post by toeristje »

Met alle respect, maar de koersfiets heeft hier totaal niets mee te maken.
sparkx wrote:
En aan de mannen die niet naar huis mogen als ze geen hoog gemiddelde halen:BLIJF THUIS!!!!!!!
Als er daar waar er ruimte is wordt voorbij gestoken, en je zegt dan nog vriendelijk langs welke kant en ook als er kinderen in de buurt zijn en je steekt ze op een normale manier voorbij gaat ,dus niet tegen 30 per uur, waar zit dan het probleem met mensen die sneller rijden, zowel mtb'er als cyclocrosser. Voel me op de verschillende toertochten meer en meer geviseerd.
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

toeristje wrote:Met alle respect, maar de koersfiets heeft hier totaal niets mee te maken.
sparkx wrote:
klopt !
de koersfiets heeft er niets mee te maken maar wel diegene die erop zit.
Ik rij zowel met de cyclocross als met de mountainbike maar ik verander niet van aard / karakter afhankelijk van de fiets...
Mr_Proper
Mountainbiker

Post by Mr_Proper »

Prima tochtje gereden hier. Bevoorrading, bepijling waren in orde, de seingevers op de gevaarlijke oversteekplaatsen o.k.
Wat betreft de respectloze rijders, dit zullen we er moeten bij pakken maar dit zijn soms kiekens zonder kop :evil: . Spijtig genoeg zijn het enkelingen die de MTB sport in het slechte daglicht brengen; (Verstand komt met de jaren zeggen ze ??).
We mogen zeker niet al de wegtoeristen over dezelfde kam scheren.
Hopelijk volgende week beter, 'sportiever' en dat de kids maar rustig op hun eigen tempo verder rijden: Het plezier dat telt boys!
Tot de volgende MTB :-D
Post Reply