04/11/2007 Langdorp Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

ik had er ook 68 op de teller maar was wel een heel eind verkeerd gereden.
23 km/h gem. De eerste keer terug in het bos sinds lang. Viel goed mee. Ik had ook wel last van krampjes omdat ik geen drinkbus bij had. Bevooradingen waren zeer goed. Heb enkel geen bewaakte fietsstalling gezien precies. Was die er ?
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Ik ben toch ook maar voor de 60 gegaan ipv 40... totaal 63, 5km en 2hr50.
Mooie tocht! Eerste deel van de tocht heel rustig met weinig volk. Vanaf de samenkomst van de parcours een heel stuk achter een lange trein gehangen op een singletrack. Storend was het niet maar doorrijden zat er ook niet bij.
Voor de rest 2x voet aan grond moeten zetten omdat mijn achterwiel slipte in een klim.

Volgend jaar opnieuw!!!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

the sentinel wrote:Ik ben toch ook maar voor de 60 gegaan ipv 40... totaal 63, 5km en 2hr50.
Mooie tocht! Eerste deel van de tocht heel rustig met weinig volk. Vanaf de samenkomst van de parcours een heel stuk achter een lange trein gehangen op een singletrack. Storend was het niet maar doorrijden zat er ook niet bij.
Voor de rest 2x voet aan grond moeten zetten omdat mijn achterwiel slipte in een klim.

Volgend jaar opnieuw!!!
had jij een zwarte uitrusting aan?
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Nee, Cannondale F100SL Sobe met rood-witte uitrusting van Heylen Meubelencentrale
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Jawadde, super parcours e, ook al dikwijls gereden maar blijft toch leuk.(commodore 64 geheugenchip helpt natuurlijk ook). Ook de 60km gedaan(toch wel schone stukskes gemist, B.Insane), hier en daar wel wat opstoppingen. Opt gemak gereden en juist onder de 3H binnen. In totaal iets van een 95km gebold vandaag.
walter 123
Mountainbiker

Post by walter 123 »

Man man' wat was dat een prachtge tocht !dat is toch een ferm streek daar .
Ik ken daar zelf niets, de verplaatsing van bijna 70 km neem ik er graag bij .Goede en vooral duidelijke uit peiling , goede bevoorrading kort om ,alles dik in orde .
Die komt bij mijn favorieten!
64.km gem21.30
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

walter 123 wrote:Man man' wat was dat een prachtge tocht !dat is toch een ferm streek daar .
Ik ken daar zelf niets, de verplaatsing van bijna 70 km neem ik er graag bij .Goede en vooral duidelijke uit peiling , goede bevoorrading kort om ,alles dik in orde .
Die komt bij mijn favorieten!
64.km gem21.30
in zo een mooie streek wonen, maakt toch veel ellende goed...(zoals uren in file staan in de week) :wink:

weer mooie tocht van de goorbikers!

=D> =D>
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

Eerste 20 km zeer rustig gebold , benen wilden niet echt mee, maar na de eerste bv was " den diesel" goed opgewarmd . Op de 60 km waar er wat minder volk was kon ik mijn tempo wat versnellen . Alles was prima in orde( bewaakte fietsstalling ook niet gevonden).
Volgend jaar zeker terug in het Hagen(bike)Land
Gunther11
Mountainbiker

Post by Gunther11 »

Inderdaad een super parcourske. Die single tracks daar zijn niet te doen en ze blijven er maar mee afkomen. Voor ons was de verre verplaatsing (134 km vanuit Kortrijk) geen obstakel, voor zulke een parcours is geen afstand te ver. De organisatie was natuurlijk ook top. In mei komen we zeker terug. =D> =D>

@ Moonrider: Hopelijk hebt ge ook kunnen genieten van deze prachtige TT.
Dreamer
Mountainbiker

Post by Dreamer »

Mooie TT vandaag .Lekker geamuseerd.
+Parkoer+
+Bevoorrading+
+Controle bandje-(is niet van nut als er geen controle is )
-Parking-Maar daar kunnen de Goorbikers ook niet aan doen.

Terug is meer dan 45 km gedaan.Valt wel redelijk goe mee vond ik zelf.
Post Reply