Mission accomplished! 'k Ben thuis en 'k duik nu m'n bed in. Om kwart na 9 eruit, halftien ten laatste. En dan de medium toer. Of de small, dat kan ook. :DgTa wrote:Ik ga proberen alsnog deze TT mee te rijden. Zaterdagavond heb 'k wel een trouwfeest waarop we de beentjes gaan losgooien, maar 't feest is zeer dicht bij m'n woonplaats (3 km), dus als ik voor 6 uur in m'n bed zit en 4 uur slaap, kan ik nog net voor 11u aan de start van de 37 km geraken, en dan zou 'k die nog wel willen doen.
04/11/07 Amougies
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
...En tot welke categorie behoor ik Pollie ?pollie wrote:vorig jaar niet kunnen deelnemen door omstandigheden maar dit jaar ben ik zeker terug op post
waarschijnlijk zal ik terug moederziel alleen deelnemen want met mijn andere medebikers ist altijd iets(den 1 is altijd ziek ,den andere kan niet meer mee nog nen anderen mag nie meer van zijn tang enzz)
enfin....
vanmorgen de 53km gedaan en teleurgesteld!
het parcours begon veel belovend bergop naar de kluis, dan terug bergaf om daarna 30km in de modder te ploeteren op vlakke veldwegen; gelukkig dat de laatste 15km terug in het kluisbos gingen
voor mij is deze tocht gedegradeerd tot een typisch vlaamse pottenstampertocht (en zo zijn er genoeg) met een vleugje mooi kluisbos
het stuk in het kluisbos was natuurlijk wel zeer goed en chapeau aan de parcoursbouwer om eens te durven veranderen maar volgend jaar terug het parcours van 2006 aub!
PS: dit is een persoonlijke mening hé; vlak, veldwegen en modder zijn dingen die ik niet graag doe, daarentegen klimmen, bos en single tracks wel; naar de organisatie zeker chapeau (goede bevoorrading, goede prijs, gratis bike-watch, perfecte uitpijling, ...)
het parcours begon veel belovend bergop naar de kluis, dan terug bergaf om daarna 30km in de modder te ploeteren op vlakke veldwegen; gelukkig dat de laatste 15km terug in het kluisbos gingen
voor mij is deze tocht gedegradeerd tot een typisch vlaamse pottenstampertocht (en zo zijn er genoeg) met een vleugje mooi kluisbos
het stuk in het kluisbos was natuurlijk wel zeer goed en chapeau aan de parcoursbouwer om eens te durven veranderen maar volgend jaar terug het parcours van 2006 aub!
PS: dit is een persoonlijke mening hé; vlak, veldwegen en modder zijn dingen die ik niet graag doe, daarentegen klimmen, bos en single tracks wel; naar de organisatie zeker chapeau (goede bevoorrading, goede prijs, gratis bike-watch, perfecte uitpijling, ...)
Schoon tochtje 
Twas de moeite voor af te zakken naar amougie
Vettige stroken, pittige klimmetjes, mooi weer en nen tofn bikpartner (jodalalitie) wa moej meer hebben ?
Kben wel mijn helm vergeten
Kheb gebeld naar de pech dienst en zij zeiden dak het moest op het forum zetten en vragen naar archie bunker.
Archie bunker, heb jij mijn helm gezien ?
Zilverkleurige helm van bell ...
Khoop dak em zo mss nog zou trg vinden
Alvast bedankt voor de moeite
Gegroet, Tobi
Twas de moeite voor af te zakken naar amougie
Vettige stroken, pittige klimmetjes, mooi weer en nen tofn bikpartner (jodalalitie) wa moej meer hebben ?
Kben wel mijn helm vergeten
Kheb gebeld naar de pech dienst en zij zeiden dak het moest op het forum zetten en vragen naar archie bunker.
Archie bunker, heb jij mijn helm gezien ?
Zilverkleurige helm van bell ...
Khoop dak em zo mss nog zou trg vinden
Alvast bedankt voor de moeite
Gegroet, Tobi
- Cristalix
- Mountainbiker
Prachtige tocht, wel wat ploeterwerk maar dat maakt het alleen maar toffer. Pittige stukskes bergop ontbraken er niet aan, heb dan ook veel mensen aan de kant zien wandelen die blijkbaar de man met de hamer tegengekomen hadden.
Organisatie was dik in orde, zeker het systeem om je fietsen weg te zetten, zo zou het moeten zijn op elke TT!
Enige minpunt van de dag, de laatste (lastigste) kilometertjes op en rond het kluisbos...juist daar kreeg ik langs geen kanten mijne ketting op het kleinste blad vanvoor, heb dan maar zo naar boven mogen stampen
Amougies, see you next year!
Organisatie was dik in orde, zeker het systeem om je fietsen weg te zetten, zo zou het moeten zijn op elke TT!
Enige minpunt van de dag, de laatste (lastigste) kilometertjes op en rond het kluisbos...juist daar kreeg ik langs geen kanten mijne ketting op het kleinste blad vanvoor, heb dan maar zo naar boven mogen stampen
Amougies, see you next year!
- oppersquadra
- Mountainbiker
Post by oppersquadra »
...
Last edited by oppersquadra on Sat 17 Nov 2007 17:03, edited 2 times in total.
- Fish
- Mountainbiker
Deze morgen de 37 gereden. Mij zien ze daar volgend jaar ook niet meer. Na de eerste bevoorrading zeker 10km op asfalt gereden om dan even verder plots de vuilste smurrie die je in de omgeving kan vinden in te duiken. Ja inderdaad het stuk vlak voor Orroir. Ok het was berijdbaar maar dan wel door het soort zwarte, steentjesmodder die alle draaiende onderdelen aan de fiets kapot maakt. Twee jaar geleden ook naar Amougies afgezakt en ook zitten vloeken op datzelfde stuk. Had toch gedacht dat de organisator genoeg mtb-minded zou zijn om dat eruit te laten. Of toch de mogelijkheid laten om langs de weg een stukje af te snijden. Zo zou ik het doen (dat is al een antwoord op voorhand aan iedereen die reageert met 'richt dan zelf nen tocht in').
Dus mij zien ze daar niet meer, als ik zin heb doe ik wel eens de Kluisbos in mijn eentje, want voor de interessante privé-stukken moet je Amougies ook al niet doen.
Maar geen paniek organisator, er zullen altijd mensen zijn die graag in de modder ploeteren en de bevoorradingen waren ook ok, dus volgend jaar opnieuw veel volk.
Dus mij zien ze daar niet meer, als ik zin heb doe ik wel eens de Kluisbos in mijn eentje, want voor de interessante privé-stukken moet je Amougies ook al niet doen.
Maar geen paniek organisator, er zullen altijd mensen zijn die graag in de modder ploeteren en de bevoorradingen waren ook ok, dus volgend jaar opnieuw veel volk.
Deze morgen met vijf man vertrokken naar Amougies.
In het begin moeten lossen, de benen waren dat niet, te hoge hartslag en ze laten rijden. Poortje van de eerste bevoorrading was wat klein, leuke smurrie die naast de boerderij lag. Strook voor Oroir was bezaaid met 'vergeten te malen Brikkeljong', daar mogen afstappen.
Tegen de beklimming van de Kluis kwamen de benen erdoor, eerste smurriestrook overleefd, al was het moeilijk tussen de mensen die moesten wandelen, tweede strook één keer voet aan de grond moeten zetten wegens valpartij voor mij, mss boven die draad die links hangde kenmerken.
Leuke rit, maar de benen waren der niet.
In het begin moeten lossen, de benen waren dat niet, te hoge hartslag en ze laten rijden. Poortje van de eerste bevoorrading was wat klein, leuke smurrie die naast de boerderij lag. Strook voor Oroir was bezaaid met 'vergeten te malen Brikkeljong', daar mogen afstappen.
Tegen de beklimming van de Kluis kwamen de benen erdoor, eerste smurriestrook overleefd, al was het moeilijk tussen de mensen die moesten wandelen, tweede strook één keer voet aan de grond moeten zetten wegens valpartij voor mij, mss boven die draad die links hangde kenmerken.
Leuke rit, maar de benen waren der niet.