sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
sanchez
Mountainbiker

Post by sanchez »

sven nys (1)

vantornout

wellens
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

1. Wellens
2. Nys
3. Vantornhout
4. Vervecken
5. Stybar

Ik verwacht weer een spannende cross met Bart die Sven in de sprint klopt. Al hoop ik dat Sven toch weer wint... [-o< [-o< [-o<
Forza Baal olé olé ;-)
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

wéwé wrote:Zondag spannende wedstrijd gezien, met een verdiende winnaar. En toch vind ik dat Wellens niet slim gereden heeft, maar dat is de aard van het beestje hé. Hopelijk gaan we nog veel van deze koersen zien en het zal ook wel eens goed uitdraaien voor Bart. Nog iemand last gehad met het naar huis rijden over het industriepark, ging vlot vond ik :wink: .

zondag

B wellens
nijs
vantoerenhout
stybar
de kneght
Ik stond daar ook geparkeerd en wij zijn daar vlot kunnen wegrijden,wat al eens anders geweest is.

1 nys
2 vantornhout
3 stybar
4 wellens
5 vanthourenhout
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Vantornhout gewonnen in Eernegem, Vanthourenhout tweede, Wellens vijfde, Nys (pas) zevende...

Weet natuurlijk niet hoe er gekoerst is en wat er juist gebeurd is...
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Sterke prestatie =D>
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Tompie08 wrote:Vantornhout gewonnen in Eernegem, Vanthourenhout tweede, Wellens vijfde, Nys (pas) zevende...

De dag voor een belangrijke cross is het altijd wat kalmer aan. Dieter VTH 4de, Ausbuher 6de, dan lijkt het me duidelijk.

Op sporza stond de pas bij "Nys pas zevende" niet eens tussen haakjes, mag die niet eens een snipperdag nemen? Het sterke is dan dat er geen woord over de wereldkampioen staat ... die is dan 9de #-o
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Mister No Chaïn wrote:
Tompie08 wrote:Vantornhout gewonnen in Eernegem, Vanthourenhout tweede, Wellens vijfde, Nys (pas) zevende...

De dag voor een belangrijke cross is het altijd wat kalmer aan. Dieter VTH 4de, Ausbuher 6de, dan lijkt het me duidelijk.

Op sporza stond de pas bij "Nys pas zevende" niet eens tussen haakjes, mag die niet eens een snipperdag nemen? Het sterke is dan dat er geen woord over de wereldkampioen staat ... die is dan 9de #-o
Zijt maar zeker dat Nys zijn kop heeft ingesteld op de "belangrijke" wedstrijden en niet op alles winnen. Hij hoeft er geen 30 te winnen elk jaar. Zichzelf bewijzen hoeft ook al lang niet meer. En altijd maar nys is ook niet plezant hé.
Van Belle
Mountainbiker

Post by Van Belle »

zend sporza vanmiddag het EK uit?
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Van Belle wrote:zend sporza vanmiddag het EK uit?
Nee, aangezien we het enige land zijn met interesse voor een live-verslaggeving zou Sporza zelf 10 camera's moeten sturen.

Bovendien is het deze namiddag Hamme-zogge op vt4, wie kijkt naar het EK beloften als de profs ook live op tv zijn?
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Mister No Chaïn wrote:
Van Belle wrote:zend sporza vanmiddag het EK uit?
Nee, aangezien we het enige land zijn met interesse voor een live-verslaggeving zou Sporza zelf 10 camera's moeten sturen.

Bovendien is het deze namiddag Hamme-zogge op vt4, wie kijkt naar het EK beloften als de profs ook live op tv zijn?
Ik ging eerst naar vt4 kijken maar kben plots niet thuis :(
Locked