Zo te horen veel platte banden gereden (waaronder ikzelf ook)
03-11-2007 Niel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kevin ik denk dat jij net als ik niet graag door het slijk rijd , niet ??
Laatste TT's dat we deden waren boven Antwerpen of tijdens droge periode's en ja dan was dit een tegenvaller kwestie van ondergrond (redelijk wat asfalt en redelijk zware ondergrond) maar kwestie van het uiterste uit de streek te halen ?? denk niet dat er nog meer in zat ??
En hou het in het achterhoofd , het was de eerste keer dat deze tocht werd georganiseerd en toen we aan't genieten waren van den aprés heeft de Gert van de organisatie komen vragen van wat er goe en slecht was , dus verbetering kan en zal er altijd bij kunnen. Alhoewel kwa tocht vind ik het nog steeds ongelooflijk !! Ik zou eigenlijk is willen weten of ik deze tocht altijd kan rijden , ik bedoel dan zijn er stukken die privaat zijn of dergelijke ?? Ik vind dit een schitterende tocht om te doen als training en zeker voor mij als starter.En ook vandaag waren er enkele van onze medebikers die moesten werken en die hadden er zeker graag bijgeweest vandaag,dus als iemand weet of deze tocht altijd kan gereden worden ......
Laatste TT's dat we deden waren boven Antwerpen of tijdens droge periode's en ja dan was dit een tegenvaller kwestie van ondergrond (redelijk wat asfalt en redelijk zware ondergrond) maar kwestie van het uiterste uit de streek te halen ?? denk niet dat er nog meer in zat ??
En hou het in het achterhoofd , het was de eerste keer dat deze tocht werd georganiseerd en toen we aan't genieten waren van den aprés heeft de Gert van de organisatie komen vragen van wat er goe en slecht was , dus verbetering kan en zal er altijd bij kunnen. Alhoewel kwa tocht vind ik het nog steeds ongelooflijk !! Ik zou eigenlijk is willen weten of ik deze tocht altijd kan rijden , ik bedoel dan zijn er stukken die privaat zijn of dergelijke ?? Ik vind dit een schitterende tocht om te doen als training en zeker voor mij als starter.En ook vandaag waren er enkele van onze medebikers die moesten werken en die hadden er zeker graag bijgeweest vandaag,dus als iemand weet of deze tocht altijd kan gereden worden ......
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Gisteren in Niel een mooie toertocht gereden.
Er waren nog enkele minpuntjes maar aangezien het de eerste keer is dat deze club organiseerd vind ik het niet erg.
Proficiat aan de mensen van Niel, ik heb mij echt geamuseerd op een toer die je niet alle weken tegenkomt.
En die zware koeienwei mag er van mij best bij zijn, maar echt niet zwaarder dan deze of het wordt wandelen.
Den toerist
Er waren nog enkele minpuntjes maar aangezien het de eerste keer is dat deze club organiseerd vind ik het niet erg.
Proficiat aan de mensen van Niel, ik heb mij echt geamuseerd op een toer die je niet alle weken tegenkomt.
En die zware koeienwei mag er van mij best bij zijn, maar echt niet zwaarder dan deze of het wordt wandelen.
Den toerist
Dat zou ik ook wel willen weten. Ik had gisteren nog wat klusjes in huis te doen, dus ben ik niet kunnen gaan, het stuk aan de Schorre is vlak bij mij thuis, maar ik ben niet echt bekend in de regio, dus of langs private wegen komt kan ik niet zeggen.Sergeke wrote:Ik zou eigenlijk is willen weten of ik deze tocht altijd kan rijden , ik bedoel dan zijn er stukken die privaat zijn of dergelijke ??
Door het slijk rijden zat ik niets mee in,de tocht lag mij precies niet .Sergeke wrote:Kevin ik denk dat jij net als ik niet graag door het slijk rijd , niet ??
Ik ben samen met iemand uit onze groep(naam vergeten
Maar zoals gezegd,voor eerste maal zo een TT te organiseren chapeau.
Je moet het maar doen.
Ik was blij verrast dat er zo veel kleine paadjes en binnenwegeltjes in de streek bestonden.
Ik ben zelf van Niel (passeerde op ong. 150m van mijn deur) en heb op weggetjes gereden waar ik nog nooit geweest ben. Ik heb ook kennis gemaakt met de ondergrond op weg naar die koeshit
(bedankt aan de persoon die vroeg of alles in orde was). Ik schaam mij om dat te moeten toegeven.
Voor de organisatie een dikke proficiat, trek er de lessen uit voor de toekomst en dan kan niet meer stuk. Een TT in eigen dorp is altijd plezant. Het moet niet voortdurend "op de vreemde" zijn.
Voor de organisatie een dikke proficiat, trek er de lessen uit voor de toekomst en dan kan niet meer stuk. Een TT in eigen dorp is altijd plezant. Het moet niet voortdurend "op de vreemde" zijn.
Heb te horen gekregen dat enkel het stuk door de weide van Boer Pun prive stuk is,dus al de andere wegen zijn steeds bereikbaar,dit word een leuk tochtje in eigen streek.1DRR wrote:Dat zou ik ook wel willen weten. Ik had gisteren nog wat klusjes in huis te doen, dus ben ik niet kunnen gaan, het stuk aan de Schorre is vlak bij mij thuis, maar ik ben niet echt bekend in de regio, dus of langs private wegen komt kan ik niet zeggen.Sergeke wrote:Ik zou eigenlijk is willen weten of ik deze tocht altijd kan rijden , ik bedoel dan zijn er stukken die privaat zijn of dergelijke ??