04/11/07 Amougies

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

mathieu wrote:kom ook af ziet er veel belovend uit maar kvraag mij af oe technisch het parkoer is, laat het weten oe technischer en onmogelijker oe beter laat die janetten maar afstappen.
Dude, ga dan maar de Bloso gaan rijden ze als ge met zo'n ingesteldheid aanzet
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

hoe ligt het parkoer erbij archie ?
ik denk dat het vlakkere amougie zwaarder zal zijn dan de hellingen van de kluis,klopt dat ?

TOT MORGEN
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

ei,ei als ge moet afstappen is da toch nie erg en bij die bloso tochten zit er niet van techniek
The Orb
Mountainbiker

Post by The Orb »

Kamikaze-Ian wrote:Zoals elk jaar, en trouw aan onze buren zijn wij dus ook weer aanwezig on jodela en kluisken oa te versterken bij de on2wheels delegatie!!
see ya sunday
Ola Ian,
degene die u alle weekends op sleeptouw moeten nemen tellen precies niet meer mee!
Something to remember!
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Tot wanneer kan je vertrekken voor de langste tocht? Ik ben bezig met mijn ouders te overtuigen, maar ik zou er ten vroegste maar om 10.00u geraken.
biker tino
Mountainbiker

Post by biker tino »

Ridley Rijder wrote:Hmm, ik zou deze zeer graag rijden, maar ik kan er niet geraken... :cry:
Is er iemand die van de regio Kortrijk-Wevelgem is en die mij zou kunnen meenemen [-o< ? Ik zou dat zeer op prijs stellen.

Grtz, RR!
ik ben van menen en vertrek morgen om +- 7u.30
als ge wilt kun je mee waar speken we af
starled
Mountainbiker

Post by starled »

Ik vertrek met mtb in harelbeke om 7uur, om 8 uur te kunnen starten .
Ge kunt meerijden met mij!
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Ridley Rijder wrote:Tot wanneer kan je vertrekken voor de langste tocht? Ik ben bezig met mijn ouders te overtuigen, maar ik zou er ten vroegste maar om 10.00u geraken.
Tot 11u kunt ge starten. Wij vertrekken om 08u, tis een klein uurtje rijden voor ons.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Merci aan de mensen van wie ik mee mocht =D> , maar het is niet meer nodig. ik heb mijn ouders kunnen overtuigen om een vroege boswandeling te gaan maken en mij te voeren.
Deze trapper zal om 10u starten :-)
Tot dan!!
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Bij een boswandelingske vandaag met de vrouw en kinderen (zou eens moeten omgekeerd zijn - vrouwen en kind.... :evil: .- ok; terug on toppic:) kwam ik vandaag the one and only archie bunker tegen. Zijn verschijning zag er zeker al veelbelovend uit, al wist hij me reeds te melden dat er reeds zeer veel pijlen verdwenen waren. 'T is ook altijd hetzelfde daar in onze streek; de onozelaars die zich daarmee bezig houden #-o :evil: [-X . Hopelijk zijn deze euvels tegen morgen opgelost want zo'n onozelars kunnen dus wel een tt. verpesten. Al ben ik er zeker van dat de organisatie er alles zal aan doen om het opnieuw tot een succes te brengen. Aanbidders van de dikke banden--see ya'll tomorow, vanuit het mekka van Kluisbergen...jullie kluisken.
Post Reply