04/11/2007 Langdorp Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

zijn er 2 bevoorradingen voor de 60?
Willy D
Mountainbiker

Re: Alles

Post by Willy D »

Beny wrote:
assuss wrote:In de bossen wel veel bladeren (niet te vermijden rond deze periode van het jaar).
#-o
allee joeng...
die hadden jullie toch wel mogen opzij gritselen... :lol:
of het parcours overdekken 8) :wink: :lol:
assuss
Mountainbiker

Post by assuss »

Voor de 60 zijn er inderdaad 2 bevoorradingen: één thv. de Orleanstoren, de andere (ook voor de 27 en 40 km) na de Bosberg
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Hemd wrote:
ik rij met Schwalbe Fast Fred banden in maat 2.25
Ik zou toch stilletjes aan banden zoeken met wat meer profiel. En ik zou met heel weinig druk rijden. Ikzelf weeg 85kg en rijdt tubeless met 2bar druk, hutchinson pythons. Heb zojuist Nobby nics eropgelegd en ga morgen met 2,5bar rijden om uittetesten wat het beste is.
Ik rijd met Geax Barro Marathon en ong 2.2bar, zal wel goed zijn zeker?
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

ik ga morgen men speedkings ss nog eens in de modder vastzetten. Hopelijk niet te veel harde bochtige wegen want daar kunnen ze niet tegen.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Ik zal er morgen ook zijn. Nog even dit mensen. Als ge morgen besluit om hier

Image

maar vooral ook hier

Image

of ergens anders uwe fiets te parkeren, gelieve die dan zo snel mogelijk aan de kant te trekken. Degene achter u rijden ook graag tot boven :wink:
Frikkie
Mountainbiker

Post by Frikkie »

De bierbikers komen ook zoals al gezegt.

Zoals ge ziet ware we er de vorige keren ook al bij!! Wij zijn die oranje-zwarte bikers van op de foto. :-D

tot zondag met hopelijk goed weer!
MÖBIAAN
Mountainbiker

Post by MÖBIAAN »

Overshoes zijn volgens mij niet echt nodig voor deze rit, echt veel slijk is er niet.

MÖBIAAN

Tompie08 wrote:
MÖBIAAN wrote:Net parkoer voor stuk gaan verkennen. Ondanks de regen deze week ligt het er goed bij. Uiteraard hier en daar wel wat plassen en slijk en vooral ook bladeren, maar al bij al vlot lopend en snel parkoer. Deeltje Langdorp, ik veronderstel Bosberg ;-) heb ik wel voor morgen bewaard ;-) .

MÖBIAAN
Dan zullen we de overshoes maar aantrekken zeker?
Morgen rond 9u present voor een ongetwijfeld mooie rit! :bounce:
MÖBIAAN
Mountainbiker

Post by MÖBIAAN »

Eerste klim aan den American Bar is vlot te doen, zeker niet te vettig, maar wel één van de meer technische klimmen in de rit. Tweede herken ik niet direct, Bosberg?

MÖBIAAN
scelter wrote:Ik zal er morgen ook zijn. Nog even dit mensen. Als ge morgen besluit om hier

Image

maar vooral ook hier

Image

of ergens anders uwe fiets te parkeren, gelieve die dan zo snel mogelijk aan de kant te trekken. Degene achter u rijden ook graag tot boven :wink:
B.insane
Mountainbiker

Post by B.insane »

scelter wrote:Ik zal er morgen ook zijn. Nog even dit mensen. Als ge morgen besluit om hier

Image

maar vooral ook hier

Image

Zou hier ook nog wel eens naar boven willen zonder in de fille te staan zoals de vorige keer dak daar was, maarja iedereen mag zijn toerke doen he.
Zullen er zijn samen mee hemd (en schakelduimpje denk).
Post Reply