Dude, ga dan maar de Bloso gaan rijden ze als ge met zo'n ingesteldheid aanzetmathieu wrote:kom ook af ziet er veel belovend uit maar kvraag mij af oe technisch het parkoer is, laat het weten oe technischer en onmogelijker oe beter laat die janetten maar afstappen.
04/11/07 Amougies
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
hoe ligt het parkoer erbij archie ?
ik denk dat het vlakkere amougie zwaarder zal zijn dan de hellingen van de kluis,klopt dat ?
TOT MORGEN
ik denk dat het vlakkere amougie zwaarder zal zijn dan de hellingen van de kluis,klopt dat ?
TOT MORGEN
-
biker tino
- Mountainbiker
Post by biker tino »
ik ben van menen en vertrek morgen om +- 7u.30Ridley Rijder wrote:Hmm, ik zou deze zeer graag rijden, maar ik kan er niet geraken...![]()
Is er iemand die van de regio Kortrijk-Wevelgem is en die mij zou kunnen meenemen? Ik zou dat zeer op prijs stellen.
Grtz, RR!
als ge wilt kun je mee waar speken we af
Bij een boswandelingske vandaag met de vrouw en kinderen (zou eens moeten omgekeerd zijn - vrouwen en kind....
.- ok; terug on toppic:) kwam ik vandaag the one and only archie bunker tegen. Zijn verschijning zag er zeker al veelbelovend uit, al wist hij me reeds te melden dat er reeds zeer veel pijlen verdwenen waren. 'T is ook altijd hetzelfde daar in onze streek; de onozelaars die zich daarmee bezig houden
. Hopelijk zijn deze euvels tegen morgen opgelost want zo'n onozelars kunnen dus wel een tt. verpesten. Al ben ik er zeker van dat de organisatie er alles zal aan doen om het opnieuw tot een succes te brengen. Aanbidders van de dikke banden--see ya'll tomorow, vanuit het mekka van Kluisbergen...jullie kluisken.