16/12/07 De Hel van Kasterlee (duathlon)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Sjoerie wrote::off:

Mies In 't Ven zit bij jullie in het team. Ik heb daar 3 jaar LO van gekregen :-D

LO van Mies gehad, dat beloofd :wink:
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

Kan je ook als duo deelnemen? [-o<
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

de janssens wrote:Kan je ook als duo deelnemen? [-o<
Dat is negatief, enkel solo.
FuriousFonck
Mountainbiker
Location: Scott Spark 20 2009; Thompson X-Line Xt; Cannondale F900

Post by FuriousFonck »

Ik doe ook mee! Ben echt geen loper maar "Pain is weakness leaving the body"!
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

FuriousFonck wrote:Ik doe ook mee! Ben echt geen loper maar "Pain is weakness leaving the body"!

"ben echt geen loper" zegt hij; maar hij loopt wel ne marathon uit in 3h29!! #-o
FuriousFonck
Mountainbiker
Location: Scott Spark 20 2009; Thompson X-Line Xt; Cannondale F900

Post by FuriousFonck »

spicyritta wrote:
FuriousFonck wrote:Ik doe ook mee! Ben echt geen loper maar "Pain is weakness leaving the body"!

"ben echt geen loper" zegt hij; maar hij loopt wel ne marathon uit in 3h29!! #-o
Onder lopers versta ik mensen die een marathon onder de 3u10 doen :lol:
Ik zie u trouwens nog niet bij de inschrijvingen staan van de hel, we zouden nochtans goed kunnen slipstreamen bij elkaar gedurende die 100km mtb.
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

Ik zal dit waarschijnlijk ook eens proberen de eerste looptesten vallen redelijk mee
ben 5 jaar geleden moeten stoppen met lopen wegens een achillespeesletsel. Ik kan dus niet meer lopen zoals ik zou willen en aan de tijden van 2006 te zien zijn het rappe mannen zoveel dat er de eerste run onder het uur doen
dat kan ik niet meer :( mijn blesure limiet zit op 5min/km.

is het daar wat effen op die offroad loopstukken?
ik hoop rond de 9uur te zitten met mijn zwakke looptijden zal ik gas moeten geven in het MTB als het droog is teminste.
om een gedacht te hebben van het parcour en de fiets tijden was het droog vorig jaar?
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

'T groot mes wrote: is het daar wat effen op die offroad loopstukken?
ik hoop rond de 9uur te zitten met mijn zwakke looptijden zal ik gas moeten geven in het MTB als het droog is teminste.
om een gedacht te hebben van het parcour en de fiets tijden was het droog vorig jaar?
Het loopparcours is vlak met veel lange stukken.
Op het einde van den dag lijken die eindeloos. :-?
Mountainbikeparcours ligt er dan meestal wel slecht bij, vorig jaar toch.
Op 't moment valt het nog mee maar binnen een maand...........????
Ze noemen het niet voor niks DE HEL :wink:
Zandbijterke
Mountainbiker

Post by Zandbijterke »

Ben zaterdag eens naar de kennismakings training geweest. Idd lange rechte stukken om te lopen en dat licht omhoog lopend stuk in de laatste km zal je zeker ook wel voelen tijdens de laatste loopronde? Het vooropgestelde trainingsritme van 12km/u werd wel niet echt gerespecteerd. Ik had de indruk dat de mannen van de streek ons eens wilden tonen hoe snel ze wel konden "trainen" ?!? Ik heb aan deze wedstrijd nog niet meegedaan, we zullen wel zien wat dat gaat geven ... Het fietsparcours lag er op sommige stukken toch wel redelijk vettig bij, en het had daar nog niet veel geregend zeiden ze daar !!! Ik had geen tijd meer gehad om mijn strandbanden, Super Motto's, te veranderen naar profielbandjes, dus het was meer een evenwichtsoefening dan vlammen maar toch goed gereden ... waarschijnlijk leg ik vooraan een Nobby Nick en achteraan een Racing Ralph ... iemand andere en betere voorstellen qua bandenkeuze?
Waarschijnlijk lopen jullie toch in "loopkledij" om dan tijdens de wissel volledig te veranderen naar een "fietsuitrusting" of toch niet? Ik heb geen ervaring met duathlon, wel in triathlon maar daar veranderen we niet van kledij hé.
kfcdenbiker
Mountainbiker

Post by kfcdenbiker »

'T groot mes wrote:Ik zal dit waarschijnlijk ook eens proberen de eerste looptesten vallen redelijk mee
ben 5 jaar geleden moeten stoppen met lopen wegens een achillespeesletsel. Ik kan dus niet meer lopen zoals ik zou willen en aan de tijden van 2006 te zien zijn het rappe mannen zoveel dat er de eerste run onder het uur doen
dat kan ik niet meer :( mijn blesure limiet zit op 5min/km.

is het daar wat effen op die offroad loopstukken?
amaai rond de 9 uur,gij zijt ne straffe,dan kom ik u feliciteren achteraf als ge 12 per uur loopt!!!!!!dan zal je gas moeten geven met de mtb!!!!!!!!!!!!!!
ik had vorig jaar 9u20 en ge moogt ni vergeten dat de laatste 30 kilometer de grootste en zwaarste boterham is als je gaat zien naar de tijden zijn er niet zo heel veel die 12 per uur kunnen lopen de laatste run.
en vorig jaar was het parcour zeker niet droog ,het was ploeteren net zoals in 2005.

veel succes
Post Reply