02/11/07 lummen (gestel)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

van foute kunde leren he dus volgende keer zullen ze het beter doen en wegtochten is dag en nacht verschil dan bos he
gertt2005
Mountainbiker

Post by gertt2005 »

Och ja; redelijke tocht, wat veel asfalt, lus rond plas=overbodig. Van sokken heb ik niks gezien... we hebben nog steeds geen regering, mijn tandwielen zijn versleten,... en morgen is 't opnieuw dag.
Er zaten fouten in de organisatie maar.... :-D keep on smiling. En of de organisator nu de voetbal, of MTB club X of VWB of BMW,.... =D> een welgemeende proficiat om wekelijks organisaties op poten te zetten zodat wij onze sport kunnen beoefenen; "echte bikers, recreanten, éénmaligen,... respectvol samen .(amen) "
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

Handige Harry wrote:geknipt wegens zever!
had jij niet beloofd hier weg te blijven?
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Ik vond het een prima tocht. Ok, wat veel asfalt, maar dat kan je op twee manieren bekijken : had het bakken geregend en was het één grote modderpoel, waren die stukken welkom. Nu het wat droger was, klagen de meesten over de asfaltstroken.
Misschien wilde de organisatie gewoon enige zekerheid. Een toertocht plannen in November is niet eenvoudig, gezien de grote kans op neerslag. Eenmaal de vergunningen in de loop van het jaar aangevraagd kan men het traject niet meer omgooien.

Met mijn VWB lidkaart slechts 2.50 euro startgeld betaald en nog een paar Coolmax kousen bovenop. Prima toch?

Aan de klagers : hadden jullie misschien enige andere toertocht op de kalender in de buurt zien staan? Niemand verplicht jullie om te komen : jullie hadden toch ook een Bloso Route kunnen rijden? Er zijn er een heleboel uitstekende in de Buurt : Rotselaar, Diest, Aarschot, Zolder, Waterschei, etc. Misschien zijn de meeste bikers wel wat (te) verwend met al die TT's, en gaat men dit onterecht vanzelfsprekend vinden. Het ruime aanbod is net een luxe.

Bedankt voor het inrichten van de tocht :drunk:
Last edited by madskatingcow on Sat 03 Nov 2007 13:47, edited 1 time in total.
Granny
Mountainbiker

Post by Granny »

madskatingcow schreef:
Aan de klagers : hadden jullie misschien enige andere toertocht op de kalender in de buurt zien staan?
Ik wel , namelijk Gruitrode ( voor mij ongeveer even ver rijden als Lummen) Aan de hand van de reacties prijs ik me gelukkig dat ik gekozen heb voor Gruitrode : daar was de organisatie ronduit schitterend.
Mustang
Mountainbiker

Post by Mustang »

De TT was idd niet goed, te veel verhard, de onvrharde stukken vond ik wel heel goed,alleen iets te weinig hé.
De eerste bevoorrading was om te lachen, noemen ze dat sportdrank??
Bij de 2de was het goed, maar na 1 sportdrankje was het op en kon je alleen nog H2O krijgen (en die was er genoeg aan't kanaal).
Gezien de reacties hier op t forum zullen de heren inrichters volgend jaar wel beter hun best doen als dit jaar.
Maar toch bedankt voor de rit,anders zaten we toch thuis met het vrouwke naar VTM te kijken EN dan heb ik liever een slechte TT.
Mustang
Mountainbiker

Post by Mustang »

De TT was idd niet goed, te veel verhard, de onvrharde stukken vond ik wel heel goed,alleen iets te weinig hé.
De eerste bevoorrading was om te lachen, noemen ze dat sportdrank??
Bij de 2de was het goed, maar na 1 sportdrankje was het op en kon je alleen nog H2O krijgen (en die was er genoeg aan't kanaal).
Gezien de reacties hier op t forum zullen de heren inrichters volgend jaar wel beter hun best doen als dit jaar.
Maar toch bedankt voor de rit,anders zaten we toch thuis met het vrouwke naar VTM te kijken EN dan heb ik liever een slechte TT.
bikefunner
Mountainbiker

Post by bikefunner »

Handige Harry wrote:Awel ik ben deze TT gaan rijden en ik heb me goed geamuseerd!
Voor 3.5 euro een mooi parcours gekregen,2 bevoorradingen (en die waren beter als die gisteren in AS) en nog een paar kousen erbovenop! wat wil je nog meer hebben op een sombere novemberdag!

Aan alle dikkenekken die niet tevreden zijn ga dan maar naar de houffamarathon,of vulkanbike enz... want blijkbaar zijn de kleinere organisaties niet goed genoeg meer voor deze Heren!

als wij onze tt organiseren moet alles tot in de puntjes georganiseerd worden.
wat betreft de pijlen hangen. wij zijn vertrokken om 08u00 en zijn zeker 4 keer verloren gereden al een geluk dat we de weg kenden.
als ik mij inschrijf wil ik dat de pijlen goed hangen en de bevoorrading in orde is. wij zijn de afpijler tegen gekomen en toen zeiden we dat de splitsing van de 25 en 40 niet te zien was (alleen die van de 25) antwoorden zei ja we hebben er bij gehangen die van de 40 zag je niet.
heb jij al een splistsing bord gezien van 10cm bij 10 cm.
Ze hadden het beter niet georganiseerd. nu zondag wordt er een tocht georganiseerd in paal en dit door een mtb vereneging plezant he als ze dan op vrijdag u parkours afpakken. die vrijdag zijn geweest zie je nu zondag niet meer.
In diest mogen er maar 12 per jaar georganiseerd worden dus 1/maand
Stalley
Mountainbiker

lummen

Post by Stalley »

Een tt van om en bij de 40km op zulke parcours daar doet ge 1h40 tot 1h50 over en toch nog klagen over die bevoorradingen, 'k heb dat nooit begrepen, als ge een heeeeel klein beetje met uw hobby bezig zijt dan weet ge dat ge een half uurke voor de start een 1/2 literke vocht moet binnenkappen, als ge dan nog een bidonneke meeneemt en ge drinkt op de bevoorrading 2 bekerkes dan is uw tank altijd voorzien van het nodige.Ik sta nooit langer dan 2 minuten aan een bevoorradingspost(gewoon wat drinken en verder doen waar ik voor gekomen was nl.biken.) Al die buffetten,'k weet niet hoe dat ontstaan is maar, nou laat maar, groeten en tot morgen in Tessenderlo.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Het feit is dat een mtb club die gaat rijden op andere tochten ook dikwijls het beste organiseerd ,omdat die weten wat er elders aan de gang is .

Wij gaan tegenwoordig rijden bij inrichters die ook elders gaan rijden ,ongeacht welk parcours,het zijn meestal de beste organisatie's !
Post Reply