03-11-2007 Niel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nastie Jaco
Mountainbiker

Post by Nastie Jaco »

Sergeke wrote:Wij vertrekken daar aan garage huyskens om 08.00u , op Peter Benoitplein in schelle vertrekken we +- 07.40u.
Ik ben zelf nog maar pas 5 mnd aan't mtb'en , dus mijn gemiddelde vadaag in Bazel lag op 19.8 (om geen 20 te zeggen) ik kom nog heel regelmatig de man met de hamer tegen :oops:
OK, ik kom ook naar het Peter Benoitplein. Gisteren in Bazel zat ik ook rond dat gemiddelde.
Sergeke
Mountainbiker

Post by Sergeke »

Ok dan zie ik u morgenvroeg verschijnen, Kom maar naar ergens ter hoogte van nr 33 en 32 daar wonen we en vertrekken we dan richting andere medebikers.

Tot morgen

Serge

Vandaag gezien dat er ook pijlen ophangen van WSV Schelle , en die hebben zelfde kleur en vorm zoals die van de VWB ik hoop dat dit niet voor verwarring zorgt.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Vanmorgen gestart te Niel en toch nog een redelijk parcours onder de wielen gekregen,bevoorrading oke, alleen een heel zwaar koeienveld met drek en al is er wat veel aan !

Voor de eerste organisatie alvast =D> , 370 bikers gestart.
Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

Vandaag ook gaan rijden in Niel. Aangezien ik heel mijn jeugd in Hemiksem heb doorgebracht, was ik toch eens benieuwd welk parcours men in de Rupelstreek kon maken en ik moet zeggen: niet slecht voor den eerste keer...De organisatie zal toch nog veel moeten leren, maar kom, laat ons alles positief bekijken hé. Onderweg toch wel veel slijk en regelmatig mensen tegen de grond zien gaan (ikke ook #-o )...
2 bevoorradingen op zo'n kort parcours (ik had zelfs geen 40 km) is knap... De eerste kwam wel erg snel, maar was erg overvloedig.
En dirty, inderdaad, dat koeienveld was nen echten kuitenbijter en je moest goed uitkijken dat je niet in str..t reed.
Tof, hopelijk volgend jaar opnieuw, met opgedane ervaringen.
Sergeke
Mountainbiker

Post by Sergeke »

Ik wil hier ook even een DIKKE pluim geven voor de organisatie, voor een eerste keer +- 400 bikers , vind da niet slecht
Serieuze zware stukken onder de wielen gekregen en dat voor een streek waar ik geboren en getogen ben , ben vandaag op plaatsengeweest waar ik niet van wist dat ze bestonden

Toer = OK =D> =D>
Bevoorading= Ok =D> =D>
Bike wash = kan beter ,volgend jaar mischien brandweer vragen ??

Enkel wil ik nog melden dat onze kameraad Benny is afgevoerd met ziekenwagen,na zijn val aan de brug in de schorre.
Enkele draadjes in de kin en een plaaster rond de pols,sport is gezond :oops:
Slome speedy
Mountainbiker

Post by Slome speedy »

Vandaag ook in Niel geweest. Ik had er eigenlijk niet veel van verwacht, maar chapeau aan de mannen, ze hadden er een mooie toer van gemaakt voor dit de eerste keer te organiseren. Doe zo voort =D> =D> =D>
Bevoorradingen beide dik in orde, alleen spijtig dat ik da bankirai brugske ook wa van dichter heb bekeken. Buiten een paar blauwe plekken en nen dikken elleboog alles in orde.
Misschien volgende keer toch een bordje aan deze gevaarlijkste punten zetten want er zijn er daar schijnbaar een pak onderuit gegaan.

Proficiat aan de organisatie :wink:
Nastie Jaco
Mountainbiker

Post by Nastie Jaco »

Ik heb vandaag de 40 km gedaan en ik moet eerlijk toegeven dat de toer echt boven alle verwachtingen uitkwam. De organisatie heeft echt alle off-road stukken die in de streek voorkwamen aangedaan. Ook de 2 bevoorradingen waren dik in orde. =D> =D> =D>

En ja, slome speedy heeft gelijk, aan de gevaarlijke punten zou een waarschuwingsbordje zeker niet overbodig zijn.

In elk geval dit is een toer die met stip bovenaan mijn lijstje komt.

En Benny, zie dat je snel genezen bent. [-o<
Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

By the way: moest er iemand onderweg een spatbord gevonden hebben... je mag het laten weten via PB. Waarschijnlijk gelost tijdens mijn schuiver ergens tussen Schelle en Niel :oops:
SkitZo
Mountainbiker

Post by SkitZo »

Sergeke wrote:Enkel wil ik nog melden dat onze kameraad Benny is afgevoerd met ziekenwagen,na zijn val aan de brug in de schorre.
Enkele draadjes in de kin en een plaaster rond de pols,sport is gezond :oops:
ik was ook bij die ongelukkigen, ben nog wel terug kunne rijden met veel moeite.
Zelf naar kliniek, resultaat : ligament van schouder-sleutelbeen gescheurd :cry:

zeker wel enkele weken out.
sparkx
Mountainbiker

Post by sparkx »

Benny, veel beterschap gewenst, ik was die gast die u den isostar heeft aangeboden aan de pedalo's in de schorre.
Voor de organisatie, ongelofelijke toer voor zo kort bij antwerpen te zitten, ben zelf van waarloos, maar dit was boven alle verwachting dikke chapeau, mij zie je volgend jaar zeker terug. Wel een vraagske aan de organisatie, volgend jaar op de gevaarlijke "ZEER GLADDE" houten bruggen, daar waar benny is neergegaan, en op het laatste van de toer eventueel toch waarschuwingsborden te zetten, want ben er zelf ook lelijk onderuit gegaan voor de rest een dikke 10, proficiat
Post Reply