04/11/2007 Pulle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kurt242
Mountainbiker

Post by kurt242 »

hoikes , wat betreft de hoffelijkheid tov niet moutainbikers , daar hou ik ook rekening mee, je zou bijna durven zeggen dat ik ipv jantje de dingen groet ( gedichtje van paul v. o) :roll: . MAAR toen ik gisteren mn toertje wechel hertals kastel ging doen ben ik MEERMaals in de ankers moeten gaan voor menige rode ridders te paard die over de bepijlde routes aan het galoperen waren , ik hou absoluut vd natuur en paardjes maar wat daarmee , als je dan nog ns met n zucht achternageroepen krijgt nen mauwtainbaiker iff you know what i mean !!! enfin we dwalen weer af .
Ik ga deze keer ZEKER eens de andere kant vd omgeving verkennen en kom dus eens richting Pulle :wink:
@ pierro sorry nog ns dat ik te laat verwittigde dat ik met de nacht stond. :oops:
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Toffe tocht, ook al enkele malen gedaan en sinds de mannen van Mampaey (als ik mij ni vergis :wink: ) er de terreinen van de Pidpa mee hebben in verwerkt is het nog extra leuk. Ik ben zekers van de partij zondag :wink:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Wij zullen er ook zijn !
De mannen van Pulle-viersel zijn in de provincie Antwerpen veruit de enigen die zich verplaatsen(naar andere tochten rijden met de auto) van de organiserende clubs van de VWB =D> =D> =D> .

Dus zullen de Muddevils ook de verplaatsing doen naar één van de betere georganiseerde VWB tochten in de kempen. :evil: :evil: :evil:
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

Heleba Er zijn nog clubs uit de omgeving die dikwijls verplaatsingen doen met de auto vanuit Oostmalle naar : Kapellen-Essen-Bazel-Lummen-Niel enz. Je zou er van versteld staan hoeveel er 50 km. of meer bollen om een VWB tocht te rijden ook al is er kortbij een tocht van een andere organisatie.

Groeten van DLT OOSTMALLE
(en natuurlijk staan we zondag klaar om naar Pulle te rijden)
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Awel proficiat dan DLT !
Maar zoals je zelf weet zijn er dat niet veel !

Alvast tot in Pulle dan :evil:
baileys69
Mountainbiker

tt in pulle

Post by baileys69 »

hoi bikers,

heeft er iemand info over deze tt hoe die erbij ligt of het hevelachtig of plat.
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

De tocht is grotendeels vlak.
Op enkele bergjes op het pidpadomein na.
Wel enkele mooie technische stroken en singeltracks.
baileys69
Mountainbiker

Post by baileys69 »

mercikes toerist,wij zijn van de partij

club cyber 12
till tommorrow
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Vandaag enkele toeristjes gezien in Niel ,in de namiddag gingen ze nog mee afpijlen ,morgen D- day in Pulle !
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Allemaal welkom zou ik zeggen.
Als de weerman gelijk heeft wordt het weer een mooie bikeday morgen.
Post Reply