Houffalize

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Mojobiker wrote:De 4 hebben we zelf niet geheel gedaan. Die loopt veel samen met de 3, het enige verschil tss de twee is dat de 4 een lang stuk naast een spoorweg loopt, of dit echt de moeite waard is? Weet ik nie.

Mojo

Thx,

Zit slechts 1Km van die spoorweg gelogeerd, dus ideale plaats om in te pikken op die route :wink:

Gr,
Casper :lol:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

En als ge echte Die Hards zijt, kunt ge de 4 volgen tot in Houffa en dan de 6 volgen tot over de grote weg. De zwaarste klim doen en na de afdaling de grote weg volgen naar rechts, dan de eerste brug op links over de rivier om zo langs de weg te klimmen naar het dorpje Bonnerue. Daar kan je dan terug aanpikken op de 3 om zo terug op de 4 te geraken.

Dan heb je een toerke met wat van alles.

Mojo
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Ik denk dat da voor onzen derde man ietske teveel van het goede zou zijn #-o
We zullen het bij de 'gewone 4' houden !!
In ieder geval, Mojo en Bieste, thx voor de snelle reacties =D> =D>

Gr,

PS : zal hier wel mijn bevindingen posten [-o<
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Ieps gasten,

Zoals gezegd dus zaterdag de route ' Rood 4 ' gereden !
' t was de eerste keer dat ik een vaste route reed in Houffalize, maar de rest zal zeker nog volgen hoor !!
We hebben ons super geamuseerd, we hebben dus ingepikt op de route langs de oude spoorweg. Nie veel hoogtemeters, idd, maar wel een schitterende natuur =D> van dichtbij 3 reeën gezien :bounce:
Eenmaal je de spoorweg verlaat, begint de fun : prachtige afdalingen en dito klimmekes !
Wel nie echt technisch, behalve de afdaling aan ' ol fosse d'outh ' #-o

43 Km , avs 15km/u, 630 Hm !

Uitgebreid verslagske volgt nog wel op de Steenbakkerssite :lol:

Gr,

PS : we logeerden in deze gite, gelegen op slechts enkele kilometers van route 3 en 4 !!

http://www.gitelegrandpre.com/nl/grdpre.htm
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Dit weekend alle routes gereden, behalve de 6 wegens tijdgebrek.... Die lag echter nog vers in het geheugen van een paar weken terug. En we wilden toch de andere allemaal eens rijden. Super weekend met stralend weer. =D>
Appartementje gehuurd in Cetteru vanwaar we op makkelijk op routes 3/4 konden aanpikken.
157.8 kilometer totaal. 8)

Iemand die de hoogtemeters van de routes weet? Sorry als het hier al ergens staat, maar niet veel goesting om alles na te lezen.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Een weekend, is dat vrijdag inbegrepen? Want om 5 toeren te doen in twee dagen, moet ge toch wel goed doorrijden?

Mojo
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:Een weekend, is dat vrijdag inbegrepen? Want om 5 toeren te doen in twee dagen, moet ge toch wel goed doorrijden?

Mojo
Niet iedereen blijf tlang plakken op het terras heee
:lol: :lol: :lol: :lol:

Streets
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Mojobiker wrote:Een weekend, is dat vrijdag inbegrepen? Want om 5 toeren te doen in twee dagen, moet ge toch wel goed doorrijden?

Mojo

Zaterdag route 1 en 3
Zondag route 2 en 4
Maandag route 5

De bedoeling was om daarna nog een route mee te pikken in La roche. Maar we hebben er alleen gegeten want het weer was helemaal omgeslagen. Geen erg, want de benen waren toch moe. :-D
sdw
Mountainbiker

Post by sdw »

casper wrote:Ieps gasten,

Zoals gezegd dus zaterdag de route ' Rood 4 ' gereden !
43 Km , avs 15km/u, 630 Hm !

gisteren ook route rood 4 gereden maar op mijnen teller was deze route geen 43 km maar 35 km zoals op het kaartje staat hm kloppen bij mij 615

weet er iemand de hoogtemeters van route 6 groen al eens gedaan maar had toen nog geen hm op de bike staan

ga eerst eens de andere routes rijden.
Arez
Mountainbiker

Post by Arez »

We hebben plannen om binnenkort houffalize toe te voegen aan ons palmares maar zijn nog aan het twijfelen over het transport. Is er mogelijkheid om te parkeren met aanhangwagen ? De aanhangwagen is veilig dan op het dak en op de trekhaak, maar dan moet ik deze daar wel kwijt kunnen ook (zonder parkeerboete achteraf)
Post Reply