Ik moet wel toegeven dat het kleine offroad deel wel de moeite was, paar schoon single-tracks die ik nog niet eerder gedaan had.
Maar als dat dan afgewisseld wordt met stukken asfalt van 6-7 km, tja waar ben je dan mee bezig, richt dan gewoon een wielertoeristen-rit in he !
Bijvoorbeeld dat belachelijke toerke rond de Paalse plas, kan iemand mij daarvan het nut eens geven ??? Hiermee haal je enkel de ergernis van de golfers op je dak die zich afvroegen wat die stomme mountainbikers daar op hun terrein kwamen doen ; en voor 1 keer moet ik ze gelijk geven, wij hadden daar idd. niks te zoeken.
Er waren wel 2 bevoorradingen hoor, maar de eerste (die na 17 km) was al volledig geplunderd. Ipv. verontschuldigingen zeiden die ouw peekes daar gewoon "aah ge hebt pech gehad ..."
Aan de VWB : hou u terug bezig met de wielertoeristen en laat ons, bikers, gerust ! Sinds jullie komst in onze hobby (nu ongeveer een 5 jaar zeker) is er enkel een hoop ambras gezaaid tussen de verschillende federaties, maar er is geen enkele meerwaarde gekomen !