1 November 2007 TT AS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Zal ik ook eens mijn reactie plaatsen se . Ten eerste wil ik mij verontschuldigen voor diegene waar ik eigenlijk mee had afgesproken nl Susxt en endorfin en niet te vergeten Flipke met zijne Fsr en zijn vriendinneke. Sorry jongens maar diegene waar ik mee was gekomen die hielden het tempo nogal een beetje hoog en moest een keuze maken . Jammer maar de volgende keer zal ik echt eens met jullie rijden . Die geven echt constant gaas en is op het einde niet meer zo plezant . Tochtje vond ik wel ok . Kwist wat mij te w8ten stond en had daarom ook niet meer verw8t zodus . Veel klachten over de bevoorrading lees ik maar heb daar helemaal niets gegeten of gedronken want had nl een banaantje in mijn achterzak en een gelke en dat was voldoende . Het beste van de hele tocht vond ik mijne Palmke en beter nog een zoete kriek Mystic :wink: :drunk: . Na deze 2 tevreden terug naar Maasmechelen gefietst met 70 km en een gemiddelde van 23.6 toch wel goeie .
Deze zondag denk ik niet dat ik naar Clermont . Denk dat ik weer eens hier ga rijden trial- mechelse heide- betere stukjes MM lanklaar en last but not least de terril Maasvallei . Iemand zin om mee te gaan. Zellen rond 9 u vertekken . You let me know !!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Grtzzzzzzzzzzz
onthaasterke
Mountainbiker

Post by onthaasterke »

Remmenlos wrote:
Denk dat ik weer eens hier ga rijden trial- mechelse heide- betere stukjes MM lanklaar en last but not least de terril Maasvallei . Iemand zin om mee te gaan. Zellen rond 9 u vertekken . You let me know !!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Grtzzzzzzzzzzz
Neen dank u wel, dàt parcours heb ik verleden week geoefend in mijn eentje.
S-dude
Mountainbiker

Post by S-dude »

dit was echt wel mijn laatste keer in As, foei foei foei, wat een saaie tocht, kon evengoed met de koersfiets gekomen zijn, eindeloze saaie stukken rechtdoor met paden waar zelfs een vrachtwagen doorkan. De bevoorrading was ook al gene vette. Worst tour ever.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Ik vind het echt grappig om al die reacties hier te lezen. Ieder jaar lees je dezelfde reacties en toch barst die tocht ieder jaar uit zijn voegen. Heb die tocht ooit 1 keer gedaan en vond er geen bal aan, retesaai. Maar goed, om u te amuseren moet je andere paden nemen.

gewoon mijn 2 centen
kdi
Mountainbiker

Post by kdi »

Als alle voorgaande klagers nu eens woord zouden willen houden en volgend jaar niet meer komen opdagen, dan is direct een van de veelgehoorde klachten (teveel volk) ook van de baan, ok ?! :-D
Misschien dat sommigen toch een beetje gefrustreerd geraakt zijn wegens niet vlot meer de terril op geraken, en dan de oorzaak maar zoeken bij een gebrek aan isotone drank aan de bevoorrading :-?
Voor zover ik weet is het nu toch al een aantal jaren vrijwel dezelfde omloop (dit jaar dan enkel met dat langere fietspad daar in het begin).
Nee, dit is niet de meest uitdagende tocht van het seizoen, maar wel een van de betere alternatieven om op een 1 november te gaan rijden.

In mijn geval, tot volgend jaar dus !
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

onthaasterke wrote:
Remmenlos wrote:
Denk dat ik weer eens hier ga rijden trial- mechelse heide- betere stukjes MM lanklaar en last but not least de terril Maasvallei . Iemand zin om mee te gaan. Zellen rond 9 u vertekken . You let me know !!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Grtzzzzzzzzzzz
Neen dank u wel, dàt parcours heb ik verleden week geoefend in mijn eentje.
Aléééééééé proficiat dan hé in u eentje =D> =D> =D> =D> =D>
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Remmenlos wrote:Zal ik ook eens mijn reactie plaatsen se . Ten eerste wil ik mij verontschuldigen voor diegene waar ik eigenlijk mee had afgesproken nl Susxt en endorfin en niet te vergeten Flipke met zijne Fsr en zijn vriendinneke. Sorry jongens maar diegene waar ik mee was gekomen die hielden het tempo nogal een beetje hoog en moest een keuze maken . Jammer maar de volgende keer zal ik echt eens met jullie rijden .

Geen probleem. Ik had al door dat David gas zou gaan geven. En aan mijn tempo was het voor jou ook niet plezant geweest.

Deze zondag denk ik niet dat ik naar Clermont . Denk dat ik weer eens hier ga rijden trial- mechelse heide- betere stukjes MM lanklaar en last but not least de terril Maasvallei . Iemand zin om mee te gaan. Zellen rond 9 u vertekken . You let me know !!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Wij vertrekken zondag aan de Beau Sejour en Rotem om 9u en 9u15 met een groepje van 3 a 4 man. Je mag altijd mee. Als ik terug wat hersteld ben wil ik wel eens naar MM afzakken.

WorkZ
Mountainbiker

Post by WorkZ »

Jongens, wat 'n negativiteit :roll: Soms heb ik de indruk dat er hier bij zijn die 's morgnes met tegenzin op hun fiets kruipen, hun voorgekauwde kritiek al in de aanslag... Veel van de argumenten die hier boven gehaald worden zijn toch echt niet doorslaggevend voor 'n geslaagde bikevoormiddag :wink:

Ook al ken 'k al die bossen als m'n broekzak, 'k heb me geamuseerd!
Tovaco
Mountainbiker

Post by Tovaco »

Ik vind al dat geklaag nogal gemakkelijk... Na 4 weken inactiviteit en wegens te lang geslapen heb ik enkel de 25km gereden en ik moet zeggen dat ik mij zeer goed heb geamuseerd!

Wel een paar keer te maken gehad met van die pseudo-profs (gedopeerde wielertoeristen die denken dat ze in de bos ook de eerste moeten zijn zeker?) voor wie ik duidelijk niet snel genoeg (uit de weg) ging. Ik heb het mij niet zo aangetrokken: ik heb net als zij 3 euro betaald en als ze sneller willen gaan moeten ze zelf maar eens een parcours zoeken om te rijden zonder dat ze daarbij anderen moeten lastigvallen.

De bevoorrading was inderdaad niet schitterend (voozover een bevoorrading al echt noodzakelijk is op een tocht van 45km maximaal - als je niet op een TT zit, rij je dat ook zonder bevoorrading) maar ik heb daar toch 99% lachende gezichten zien staan. Dus waarom dan zo zagen achteraf?

Conclusie: het was leuk maar ik stoor mij soms aan het macho gedoe van sommigen (het is en blijft een hobby en ik vermoed dat jullie vrouw jullie ook wel binnenlaat als ge eens voet aan de grond hebt moeten zetten, zeker?) en aan het eeuwige gezaag achteraf: wie het beter kan, moet het maar eens bewijzen he...

Mij zien ze volgend jaar zeker terug (het kan ook moeilijk anders - ze passeren op 50m van mijn deur)!
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Ben na een jaar afwezigheid (LMTB Opitter) ook nog eens afgezakt naar As, normaal een vaste waarde op mijn kalender.

Tegenwoordig is het blijkbaar mode om te klagen en te zagen hoe slecht alles wel is.

Ben om 8:10 vertrokken, GEEN files gezien.
De bevoorrading kan mij niet echt schelen, suikerwafel, peperkoek, soep, appelsap. keuze genoeg ik kom niet om te dineren.
Km's genoeg 45 in totaal (inclusief terril).
Rijtijd 1:48 uur gem.: 25km/uur.

Ter verduidelijking:
De 3 euro is NIET voor een BUFFET, maar om ORGANISATIES te doen voortbestaan die voor ons uit VRIJWIL een TT in elkaar steken.
Als de TT niet uitdagend genoeg is, rijd wat rapper of ga niet naar die TT.
Da gezever over mensen die tevoet bergop gaan, HOE ZIJN JULLIE BEGONNEN, ALLEMAAL MEIRHAEGHE'S???? In een koers moet ge ook voet aan de grond zetten als de voorgaande onderuit gaat of doorslipt.

BESLUIT:
MERCI AAN ALLE VRIJWILLIGERS DIE VOOR ONS EEN TT IN ELKAAR WILLEN STEKEN EN 'S MORGENS AL KLAAR STAAN. =D> =D> =D>
Post Reply