Mooie tocht van 45 km in Westmeerbeek. Voor mij alles in orde, nergens verkeerd gereden dus bepijling OK. Ook de bevoorrading mocht er zijn met o.a. heel lekkere appelcake.
Schoon streek en onderweg een paar kuitenbijters waar je alles uit de kas moest halen om boven te raken.
Bij de aankomst stond een ganse aanhangwagen met drank erop te wachten, dus ook daaraan was zeker geen gebrek.
Volgende keer kom ik hier dan ook terug, niet speciaal voor die drank natuurlijk.
Jaro.
1/11/2007. Westmeerbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Opnieuw een verrassende tocht van de Landelijke Gilde te Westmeerbeek.
Enkele nog nooit bereden paden in een streek die ik als mijn broekzak dacht te kennen
Het ontbreken van inschrijvingsstrookjes om 9u deed bij ons wel vragen rijzen omtrent de verzekering (BA) of net het ontbreken hieraan ???
Het verslagske van mijn tocht tesamen met de Bjeizel-connection staat hier
Enkele nog nooit bereden paden in een streek die ik als mijn broekzak dacht te kennen
Het ontbreken van inschrijvingsstrookjes om 9u deed bij ons wel vragen rijzen omtrent de verzekering (BA) of net het ontbreken hieraan ???
Het verslagske van mijn tocht tesamen met de Bjeizel-connection staat hier
Rond 10u 30 als laatsten vertrokken om het 'winterse' vtt-seizoen te starten en we hebben het geweten ook ...
De sporenvorming van 1000 gepasseerde bikers waren meteen merkbaar op de (eerste) singletracks. Constant balanceren en gezonde techniek was vereist om niet onderuit te glijden op de glibberige paadjes die ons door een soort moerasgebied leidden. Daarna volgden de bossen rond de abdij van Averbode. Hier konden we het kleinste blad helaas niet geheel onberoerd laten ...
Tip voor diegenen die hunne techniek willen bijschaven: altijd als laatste vertrekken.
Ondanks het feit dat we als laatsten aankwamen en ze de boel al aan het opruimen waren, werden we toch niet 'buitengejaagd' bij onze laattijdige consumaties ter plaatse. Een verrassend schoon parcours en een vriendelijke organisatie. Toch wel een aanraderke voor volgend jaar.
De sporenvorming van 1000 gepasseerde bikers waren meteen merkbaar op de (eerste) singletracks. Constant balanceren en gezonde techniek was vereist om niet onderuit te glijden op de glibberige paadjes die ons door een soort moerasgebied leidden. Daarna volgden de bossen rond de abdij van Averbode. Hier konden we het kleinste blad helaas niet geheel onberoerd laten ...
Tip voor diegenen die hunne techniek willen bijschaven: altijd als laatste vertrekken.
Ondanks het feit dat we als laatsten aankwamen en ze de boel al aan het opruimen waren, werden we toch niet 'buitengejaagd' bij onze laattijdige consumaties ter plaatse. Een verrassend schoon parcours en een vriendelijke organisatie. Toch wel een aanraderke voor volgend jaar.