1 November 2007 TT AS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Toine_de_Biker
Mountainbiker

Post by Toine_de_Biker »

wij hebben ons prima vermaakt, in het begin veel lange tracks en asvalt maar daarna was het prima.
Leuke afdalingen en modder, dat pruimensap was niet te pruimen maar als ik eens op de aanhanger keek is er veel van dat spul gedronken.
lekker tochtje voor een donderdag morgen 8)

Groet Toine_de_Biker
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Nazgul wrote:Maar da kon de pret niet drukken want ik zag er daar geen enkele volledig tot boven rijden..
Conditie was niet echt goed vandaag, toch overal boven geraakt, dus ook het laatste stukje van de terril :wink: was trouwens stukje van 30% klimmen :bounce: (zie vorige reactie)
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

De klagers zullen er teveel van verwacht hebben hé :P #-o
Dit is toch een doorsnee TT in Limburg, niet dan? Vergelijken met de Ardennentochten heeft geen zin :roll:
Meestal is dit een supervettige of ijskoude tocht, maar daar zijn we gelukkig van gespaard gebleven.
We hebben ons in elk geval goed geamuseerd met enkele forummers :lol:
Enkel voor de zwartrijders van dienst, en er waren er nogal wat, heb ik geen respect :-?
70km toen we thuis kwamen, de douche en spaghetti deden deugd :drunk:
Tot de volgende :wink:
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Ghost-biker wrote:
Nazgul wrote:Maar da kon de pret niet drukken want ik zag er daar geen enkele volledig tot boven rijden..
Conditie was niet echt goed vandaag, toch overal boven geraakt, dus ook het laatste stukje van de terril :wink: was trouwens stukje van 30% klimmen :bounce: (zie vorige reactie)
proficiat, had ik wel willen zien =D> =D>
kleinboy
Mountainbiker

Post by kleinboy »

[quote="SusXT"]Ik kan de meesten hier alleen maar bijspringen. Het parcour is niet in verhouding tot het aantal geinteresseerden dat het lokt. Maar daar kan de organisatie niet altijd iets aan doen (en Kleinboy weet dat nu toch te appreciëren =D>)

Lieve SusXT, ik weet altijd een verdienstelijke poging om een tourrit te organiseren te appreciëren. Ik vermoed dat u mijn commentaar op de SummerbikePlus misschien bedoeld. Lees dat nog eens als je wil. Ik heb enkel commentaar gegeven op de "groene" jongens die het bedoelde parcour hebben afgekeurd... en zo de tourrit in het water hebben doen vallen... maar soit... we gaan off-topic

Vriendelijke groetjes
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Nazgul wrote:
Ghost-biker wrote:
wil het wel eens overdoen, maar het vat is af #-o
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

:off: Zo kwam het toen niet over en je hebt jammer genoeg na die ene post nooit meer gereageerd. Vandaar dat je reactie me altijd bijgebleven is. Maar bij deze is het recht gezet. [-o< :wink:
Mondeoracing
Mountainbiker

Post by Mondeoracing »

'k heb geen klachten over dees tocht, wij hebben ons goed geamuseerd.
Zeker tot volgend jaar.

Peltercrossers Overpelt
snelle harie
Mountainbiker

Post by snelle harie »

Ben ook naar As geweest vandaag. Iedereen die te veel klaagt over de drukte kan ik alleen maar aanraden later te vertrekken.
Wij zijn vertrokken om 9u45 en heerlijk kunnen rijden met de terril erbij.
De drank aan de bevoorrading was inderdaad alles behalve. Als dit gesponserd werd door de Delhaize? Appelsap van de Delhaize; nooit meer!!
Parcours vond ik toch ok.
stinus
Mountainbiker

Post by stinus »

Nazgul wrote:
Ghost-biker wrote:
Ben hier toch ook naar boven gereden tor boven hoor. Kwestie van goede versnelling te nemen, beetje goed zetten op de bike, en hopla! Ben zelf rond 9u15 vertrokken en al bij al viel de drukte wel mee...Soms eens beetje oponthoud ofzo, maja, ni da ik me er begon op te jagen ofzo! En eens wat afstand houden voor een klim maakt het al veel makkelijker om naar boven te rijden zonder te moeten stoppen door oponthoud. Vond de tocht dus wel ok maar de zuigende lange stroken in't bos kosten energie! :-) 70km op de teller...
Post Reply