Een thuismatch vo mij :)
Altijd handig om te onthouden als trainingparcours!
04/11/07 Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beny wrote:uw antwoord in dit topic is volgens mij alleen maar om reclame te maken voor jullie tochtde ware wrote:hou jullie maar klaar......... wij ,sasbikers humbeek, zijn dit weekend gaan trainen in Heuvelland metr zijn Kemmel,rode zwarte en catsberg....
ni vergeten 11 november 7de Parel van Brabant te Humbeek
verdoken reclame noemen ze dat![]()
doe dit toch gewoon in het desbetreffende topic
Wardje gij deugeniet ik dacht dat je onze wtc-relst vrienden hun topic gewoon vooraan probeerde te houden maar jij sjoemelt hier met verdoken reclame snoodaard
Wat bedoel je hiermee, Beny?Beny wrote:uw antwoord in dit topic is volgens mij alleen maar om reclame te maken voor jullie tochtde ware wrote:hou jullie maar klaar......... wij ,sasbikers humbeek, zijn dit weekend gaan trainen in Heuvelland metr zijn Kemmel,rode zwarte en catsberg....
ni vergeten 11 november 7de Parel van Brabant te Humbeek
verdoken reclame noemen ze dat![]()
doe dit toch gewoon in het desbetreffende topic
Ni panikeren, Gé Claxon. Zoals gij in 't form zijt de laatsten tijd, zo kunde gij alles aan! Ik denk dat den ondergrond in de streek van Kampenhout bestaat uit bitterwortelen aangezien dat daar in de buurt is van de veiling waar ze witloof verhandelen.Gé claxon wrote:heeft de regen van de voorbije dagen ni te veel schade gebracht aan het parcours ni dat ik vies ben van wa modder ma als er een stuk of 1000 of meer passeren over het zelfde stukske wordt het wel moeilijker berijdbaar ik heb ook totaal geen idee over de ondergrond klei ; humus sneldrogend ; vettig
Domme