Leuke afdalingen en modder, dat pruimensap was niet te pruimen maar als ik eens op de aanhanger keek is er veel van dat spul gedronken.
lekker tochtje voor een donderdag morgen
Groet Toine_de_Biker
Post by Toine_de_Biker »
Post by Ghost-biker »
Conditie was niet echt goed vandaag, toch overal boven geraakt, dus ook het laatste stukje van de terrilNazgul wrote:Maar da kon de pret niet drukken want ik zag er daar geen enkele volledig tot boven rijden..
proficiat, had ik wel willen zienGhost-biker wrote:Conditie was niet echt goed vandaag, toch overal boven geraakt, dus ook het laatste stukje van de terrilNazgul wrote:Maar da kon de pret niet drukken want ik zag er daar geen enkele volledig tot boven rijden..was trouwens stukje van 30% klimmen
(zie vorige reactie)
Post by Ghost-biker »
wil het wel eens overdoen, maar het vat is afNazgul wrote:proficiat, had ik wel willen zienGhost-biker wrote:Conditie was niet echt goed vandaag, toch overal boven geraakt, dus ook het laatste stukje van de terrilNazgul wrote:Maar da kon de pret niet drukken want ik zag er daar geen enkele volledig tot boven rijden..was trouwens stukje van 30% klimmen
(zie vorige reactie)
![]()
Post by Mondeoracing »
Post by snelle harie »
Ben hier toch ook naar boven gereden tor boven hoor. Kwestie van goede versnelling te nemen, beetje goed zetten op de bike, en hopla! Ben zelf rond 9u15 vertrokken en al bij al viel de drukte wel mee...Soms eens beetje oponthoud ofzo, maja, ni da ik me er begon op te jagen ofzo! En eens wat afstand houden voor een klim maakt het al veel makkelijker om naar boven te rijden zonder te moeten stoppen door oponthoud. Vond de tocht dus wel ok maar de zuigende lange stroken in't bos kosten energie!Nazgul wrote:proficiat, had ik wel willen zienGhost-biker wrote:Conditie was niet echt goed vandaag, toch overal boven geraakt, dus ook het laatste stukje van de terrilNazgul wrote:Maar da kon de pret niet drukken want ik zag er daar geen enkele volledig tot boven rijden..was trouwens stukje van 30% klimmen
(zie vorige reactie)
![]()