01/11/2007 Ruiselede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

fast & furious wrote:
filiberke wrote:
fast & furious wrote:We gaan da parcourke ook ne kjé afvlammen :-D :-D
wanneer start je ongeveer fast en komt furios mee want mijn madam komt misschien ook mee maar tis nog niet zeker :drunk: :drunk:
+- 8u30,Furious gaat ook mee.
Tis ok om 8u30 :drunk:
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

Ja t'was ne rappe tour vandaag op 1.30 u. rond voor de 30 km. , nie echt mijn goesting want was bijna geen bos (zo goed als geen). maar ja den donderdag moet ook voorbij gaan e'. :cry:
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

parcours lag zeer goed berijdbaar en nodigde uit tot vlammen; Jammer dt er opnieuw bikers zijn die geen geduld hebben en zitten te vloeken als ze op een singletrack voor een genietende recreant in de remmen moeten. Dat getuigt van weinig respect !! Ik kan hier een naam noemen van een club die nogal opviel in onze omgeving, maar ik zal het niet doen, want bij die club zijn er zeker ook hoffelijke bikers bij en die wil ik zeker niet tegen het hoofd stoten. De "ongemanierden" zullen wij zelf weten wie ik bedoel. Jammer, maar helaas... :( Oh ja, de organisatie was perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D>
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Vanmorgen met 4-tal tetters vertrokken voor de 50km. Was mooie rit , perfekt georganiseerd en uitgepijld. Helaas na een 20-tal km afgeremd door kettingbreuk. Met lang gat de voettocht richting grote baan aangevat waar iemand van de organisatie mij ging oppikken. Einde verhaal. Dacht ik toch. Plots stopte een collega biker die informeerde naar het probleem. Is het dat maar zei hij. Dat los ik wel even voor je op... Waardoor ik mijn rit toch heb kunnen afwerken. Het is fantastisch om vast te stellen dat er nog zo'n mensen bestaan. Het doet het respekt voor de bikers-gemeenschap alleen maar groter worden. Bij deze:
SUPERMARIO van de LESY bende: weet niet hoe ik je kan bedanken.
Hierbij nodig ik je uit naar onze rit in Torhout in februari.(slotrit BBR) Je mag er gratis starten en jou consumaties zijn voor mijn rekening.
Absoluut geen kritiek voor de organisatie: hun chauffeur was ook binnen de kortste keren ter plaatse. Waarvoor dank.
Groeten,
Gigi
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

vertrokken rond 8:15 voor de 50km, zeer goed organisatie, vlotte inschrijving, goede bevoorrading, uitpijling,...
net voor de 2de bevoorrading iemand zien liggen met een ganse groep rond, en de ambulance gehoord, hopelijk niet erg, iemand nieuws erover?
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

om 08.30uur gestart voor de 50

weinig off-road [-X
duidelijke bepijling =D>
goede bevoorading =D>
goede organisatie =D>
zeer veel volk :roll: ik denk rond de 1700 man

ben wel ergens misgereden :oops: , had uiteindelijk 40km
denk dat ik een stuk van de 30 genomen heb #-o
heb ook het accident gezien, denk dat ie wel iets gebroken heeft
:(
grave digger
Mountainbiker

Post by grave digger »

alles kwa organitatie ok
de rest
saai saai saai
en zoals gewoonlijk,die cyclocrossers die denken king te zijn
wedstrijdcyclocrossers die komen om aan hun conditie te werken,ok,alle begrip voor :wink:
de lozers die nie mee konden op ne mountainbike en da nu proberen met ne cyclofiets,lozers [-X
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht ruiselede

Post by stoempe »

Vraag mij effe af waarom je zo gefrustreerd bent.Het is de dag van vandaag niet gemakkelijk om een parcours uit te stippelen.Niet overal is er veel bos of mooie dreven of mooie klimmetjes.Waardeer het werk van deze mensen toch eens die daar heel veel vrije tijd instoppen.En wat betreft die cowboys van het mountainbiken ,laat hen toch want het zijn net kleine kinderen.Maar één ding weet ik toch, voor zo een mensen ga in NIET opzij.Voila zie :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Gisteravond Zele, vanochtend Ruiselede. Maar goed dat er in het eerste gedeelte van de 50 km behoorlijk wat baan in zat (en een paar lastig,zware stukken om op te warmen) om de oude bijna 45-jarige knoken wat los te krijgen.
Geen eerste bevoorrading gezien - enkel een soort dessert-buffet dat ze waarschijnlijk aan 't opstellen waren voor een avondfeest, en me, net als de meeste andere bikers, dan maar daaraan te goed gedaan.
Na de eerste bevoorrading bos, bos en nog eens bos, allemaal heel goed lopend en in het spoor van een viertal jeugdige coureurs - die vrolijk aan het tateren en zelfs aan 't telefoneren waren terwijl den onzen constant hijgend en met de tong ver uit de bek, aan de gekende rekker hing - de tweede, weerom overvloedige, bevoorrading bereikt. Daarna rustig uitgebold tot aan de finish.
't Was m'n eerste deelname in Ruiselede, en die is reuze meegevallen.
De planning om vanuit Ruiselede door te trekken naar de Koppenberg om er onze nationale hoop in bange dagen Frank VDB, terplekke gewijzigd, want na Zele en Ruiselede, maar wijzelijk besloten om de Koppenberg vanuit mijne zetel te aanschouwen.
snook
Mountainbiker

Post by snook »

Om 13u30 gestart... mooie tocht!

Alleen hou ik meer van technische stroken, dit was hier niet van toepassing.
Ook geen 2de bevoorrading gekregen?!

Wel mooi bosachtige omgeving.
Post Reply