1 November 2007 TT AS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik kan de meesten hier alleen maar bijspringen. Het parcour is niet in verhouding tot het aantal geinteresseerden dat het lokt. Maar daar kan de organisatie niet altijd iets aan doen (en Kleinboy weet dat nu toch te appreciëren =D>) Het was inderdaad veel te druk, filerijden op de mtb had ik nog nooit meegemaakt, maar ik heb er geen last van gehad. Nu is het op de hellingen wel vervelend als er iemand voor je afstapt, maar laat dan 10m tussen je voorligger en jezelf aan de voet van de helling, dan heb je dat probleem niet.Er zijn er veel die willen doorperen, maar die moeten dan om 7u30 of om 10u30 vertrekken. Ik heb gelukkig geen last gehad van agressie. Ik ben wel iemand met een Bollen-truitje tegen gekomen. Als ik me niet vergis hadden die vorig jaar amok gemaakt. Gelukkig hield FlipFSR me tegen anders had ik er eens goed op geklopt :^o . :wink:
De bevoorrading vond ik mager. De vorige jaren kregen we sportdrank ipv buikkramp-opwekkende-appelsap. Sportdrank, een suikerwafel of energiereep en een bekertje soep, meer moet de bevoorrading niet zijn. Er was gelukkig wel voldoende (mede dankzij de zagende man die de koekjes één per één uitdeelde). Men had de bevoorrading ook 100 m verder moeten doen, dan had iedereen meer plaats. Een paar vuilzakken waren ook wel op hun plaats. Ik denk dat ze een beetje overrompeld werden door het grote aantal deelnemers. Het waren er zeker meer dan de voorgaande jaren.
Met 48km en 356 hm op de teller vond ik het een goede tocht. Ik heb serieus afgezien. Wat is mtbiken toch een leuke hobby :lol: .
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Awel de afdaling in het losse zand, daar is het vandaag begonnen. Twee onozelaars vonden het nodig om als nen halve tussen mijne maat en mij door te vliegen. Met moeite recht kunnen blijven. Nog mooier, iets verder haalde die mannen dan in. Na dat we de twee in kwestie erop gewezen hebben waar ze mee bezig zijn vindt dieje in zijn wit tenuke met rode letters van zoutleeuw het nodig om nen aanslag uit te voeren op mijne maat zijne derailleur. Pattat alle twee stil, den toffe van zoutleeuw gooit zijne fiets in de kant en maakt aanstalte om is petotten gaan uit te delen. Maar chance dat zijne kammeraad hem nog wat heeft kunnen intomen. We hebben hen vriendelijk verzocht om op 11 novermber mee te doen met den LMTB in opitter, ben benieuwd of ze durven.
Last edited by big-Mac on Thu 01 Nov 2007 20:03, edited 1 time in total.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Biestie1 wrote:De tocht was zoals elk jaar ; supersaai parkoers !
[-X
Waarom heb je 'm dan gereden?
TitaTovenaar
Mountainbiker

Post by TitaTovenaar »

Vandaag ook geweest
Vriend is ferm gevallen
op de 2° afdaling na de bevoorrading (richting 40)

Gat in zijn hoofd en Kin
Hebben de namiddag van 12 tot 16h15 op spoed gezetten
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

3 euro betalen en dan nog geen water op de bevoorrading vond ik wel schandalig
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

kijk aan al die mekkeraars hier (sorrie dat ik het zo moet uitdrukken ) he,ik zou zeggen organiseer zelf een een tocht :roll: ,je zal het weten hoe gemakkelijk het is :cry: om nog een tochtje te organiseren.Doe zo als wij als het te druk is zoals de tocht vandaag zorg dan da ge er als eerste bijzijt om te starten he dan heb je van niemand last ,en dan is het aan de bevoorading zeer rustig

Dit is mijn mening he we mogen blij zijn dat er elke week mensen zijn die hun inspanne om ons zondags te plezieren.ik weet ook wel as nu of 10 jaar geleden is een groot verschil ma om dan hier zo te klagen [-X
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

paladin wrote:
Dit is mijn mening he we mogen blij zijn dat er elke week mensen zijn die hun inspanne om ons zondags te plezieren.ik weet ook wel as nu of 10 jaar geleden is een groot verschil ma om dan hier zo te klagen [-X

Voila ge zegt het zelf, dus ook de rest heeft het recht om zijn mening hier te posten. :wink:
sjappie
Mountainbiker

Post by sjappie »

Vond alles wel in orde enkel het feit dat er geen water aan de bevoorrading was vind ik schandalig!! :evil: :evil:
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

paladin wrote:kijk aan al die mekkeraars hier (sorrie dat ik het zo moet uitdrukken ) he,ik zou zeggen organiseer zelf een een tocht :roll: ,je zal het weten hoe gemakkelijk het is :cry: om nog een tochtje te organiseren.Doe zo als wij als het te druk is zoals de tocht vandaag zorg dan da ge er als eerste bijzijt om te starten he dan heb je van niemand last ,en dan is het aan de bevoorading zeer rustig

De klacht is volledig terrecht !!
Ieder jaar is er opnieuw temenis veel volk. Ze weten toch ook hoeveel volk er vorig jaar is geweest.... Bessensap als sportdrank, en een wafel als eten ????
Kerel echt schande, en nog penspijn gehad van dat bessensap [-X
Neen dit was echt een tegenvaller qua bevoorading..

Het parkour was zoals ieder jaar, en dus ook prima. Hier ben ik zeer positief over, de nodige klimmeke en afdalingen. En zoals gewoonlijk de terril.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Gf biker wrote:
saiko wrote:
het was een heel goed parcours (kan bijna niet anders in deze streek) maar er was gewoon teveel volk.
Ben ook net terug en kan je hierin echter niet bijtreden. Ik vond de omloop absoluut "Boring" #-o Voor de bevoorrading ging het nog redelijk, maar erna :-? kilometers lange dreven, nee hoor deze tocht heeft me echt niet kunnen bekoren [-X [-X Dan zwijg ik nog over de bevoorrading :roll: Wa was da diene drank, paardezeik ](*,) Nu ik kom niet om te eten of te drinken, gelukkig ben ik steeds voorzien van het nodige. De bepijling was wel Ok maar daarmee is het positieve voor mij wel gezegd. Was zo ontgoocheld dat ik zelfs de terril rechts heb laten liggen, en gewoon ben binnen gereden. Den deze zien ze daar dus nie meer terug. :wink:
Heb deze tocht enkele jaren geleden ook gereden, was toen ongeveer hetzelfde parcour. Ik vindt het nog steeds een leuk parcour, een GOEDE bevoorrading :-D eindelijk eens iets lekker te drinken ipv die vieze actus drank op de meeste andere TT's!. Als je weet dat de Terril erbij is, en je wil tevens de bossen in, dan weet je op voorhand dat om de tocht niet langer dan 45 km te maken, er best een heel stuk verharde weg bij is. Dus als het dan toch zo saai was, kan ik niet begrijpen dat je de terril links laat liggen :-? of was de conditie gewoon niet goed? Er worden trouwens vaak andere TT's veel beter gecommentariëerd die mijn inziens veel saaaaaier zijn

De vele reacties op het aanschuiven bergop begrijp ik nog steeds niet. Ik vertrek gewoon wat later( vandaag 9u45) en ben overal boven geraakt zonder voet aan de grond te zetten. Doe dit trouwens steeds als er veel volk verwacht wordt en dit werkt steeds.
Voor de statistieken: 45,5 km, 420Hm met ergens een stukje van 30% bergop (vermoedt laatste stukje terril)
Tot volgend jaar :lol:
Post Reply