1/11/2007. aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Caferacer
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Instinct - GT Zaskar - Santa Cruz Heckler

Post by Caferacer »

Heeft iemand hier al nieuws over?
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Ik heb het GSM nr gebeld en de mijnheer in kwestie zegt dat alles is "afgekletst", m.a.w. het gaat niet door. Om misverstanden te vermijden zou dit beter van de kalender gehaald worden. Trouwens op de kalender van safetyjogger, nochtans aangegeven als sponsor, staat deze toer niet vermeld.
Steiner
Mountainbiker

Aarschot

Post by Steiner »

Ik hoop dat ik één van de enigen ben die vandaag gans Aatschot heeft plat gereden op zoek naar de startplaats van de VTT die daar voorzien was.
Het begon al gisterenavond toen ik op routenet de route wou ingeven en bleek dat ie 4 of 5 verschillende adressen gaf waarvan niet één de "Dophei" was die hier op de site als startplaats was aangegeven. Geen probleem dacht ik bij mezelf, ik heb men wegenatlas nog en ter plaatse zullen ook wel bordjes hangen en dus vertrok ik met goede moed richting Aarschot.
Daar aangekomen vond ik niet meteen een aanwijzing en besloot het dus maar op te zoeken in men wegenatlas. Al snel bleek dat " Dophei" ook in dit boek niet bestond.
Dan maar gokken en zoeken in de hoop bordjes of een parking met auto's voorzien van fietsendragers. Maar hoeveel ik daar ook rondreed, veel van bovengenoemden zag ik niet. Tot ik uiteindelijk ,om 10 uur dan al, een wagen zag met nog 2 propere fietsen op de drager. Toen ik deze aansprak bleken ook zij hopeloos op zoek te zijn naar de startplaats. In tegenstelling tot ik waren zij slim genoeg om het gsm nummer van de verantwoordelijke mee te nemen maar op dat nummer bleek niemand thuis.
Ondertussen was het al 10.30 en had ik er al 1.5 uur zoeken opzitten en besloot dus maar naar hius terug te keren. En toen, als was het een wonder, zag ik daar een klein weggetje met het bord"S.C. Aarschot" . "Yes"; dacht ik zo, "toch nog rijen vandaag" en met goede moed draaide ik het weggetje en kwam uit aan een voetbalkantine voorzien van een parking en op die parking stonden gewoon 3 auto's met fietsendragers.
In de hoop nog tijd te zijn sprong ik uit mijn auto, zette de sprint richting kantine en wat bleek; nergens in of rond de kantine was enig teken van leven te bekennen.
Nu ben ik even benieuwd of ik de enige was of er nog mensen hebben liggen zoeken. Persoonlijk vind ik de organisatie schandalig, zelfs al is de rit gecancelled, dan hadden ze er hier tenminste een berichtje van kunnen laten.
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Dacht hier ook te starten maar door dit topic te lezen besloten om dat niet te doen... :wink:

http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=41308
davidS
Mountainbiker

Re: Aarschot

Post by davidS »

Steiner wrote:Nu ben ik even benieuwd of ik de enige was of er nog mensen hebben liggen zoeken. Persoonlijk vind ik de organisatie schandalig, zelfs al is de rit gecancelled, dan hadden ze er hier tenminste een berichtje van kunnen laten.
Geplaatst: Di Okt 30, 2007 6:19 pm
Oldie

Ik heb het GSM nr gebeld en de mijnheer in kwestie zegt dat alles is "afgekletst", m.a.w. het gaat niet door. Om misverstanden te vermijden zou dit beter van de kalender gehaald worden. Trouwens op de kalender van safetyjogger, nochtans aangegeven als sponsor, staat deze toer niet vermeld.
hieruit leid ik af dat aarschot op 1 november niet doorgaat, jij niet?
Frikkie
Mountainbiker

Post by Frikkie »

Hoi daar! Heb vandaag dus wel degelijk in "Booischot" gereden.
Heb samen met de mannen van mijn club ook eerst een dik half uurtje moeten rondrijden en zoeken #-o . het bleek dus das het een dorp of 2 verder was dan Booischot. misschien een gehucht ervan...? ik weet het niet.
Ik dacht eerst ook niet naar Booischot te rijden na de vele (slechte) reacties op het forum.

MAAR!! :P

Na lang zoeken moet ik eerlijk toegeven... De TT was dik in orde. Exact op de kop 45km!! mooie single tracks, korte straffe klimmetjes, lekker afdalen... het was er allemaal. bevoorrading kon iets beter maar was zeker niet slecht! heb goed genoten van deze tocht. ze hebbe deze streek ZEKER geen ONeer aangedaan.

Naar de organisatie toe=> in het vervolg wel iets beter aangeven waar de TT precies is :bounce: . voor de rest goeie tocht. =D>
sparkx
Mountainbiker

Post by sparkx »

dat was wel nen andere toertocht dan die in pijpelheide, die toertocht startte in west meerbeek in was inderdaad een paar kilometer verder.
Die tocht in pijpelheide trok verleden jaar toch ook al op niks, toen gestart voor de 45 kilometer en na 23 kilometer stonden we al terug aan de start.
Vooraf bij de inschrijving was ons toen ook niks meegedeeld inderdaad schandalig dus
Steiner
Mountainbiker

Re: Aarschot

Post by Steiner »

[quote="newbiker
hieruit leid ik af dat aarschot op 1 november niet doorgaat, jij niet?[/quote]

Ja, maar ik heb dit tpic pas gevonden na de rit, ben hier nog nie zo goe thuis op dit forum en ik wist niet dat als er in de kalender een pijltje staat dat een link is naar het topic over die rit. Anders had ik vast hetzelfde afgeleid.
shit happens i guess
Post Reply