1/11/07 Stekene
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Ik kan dat ook bevestigen,zal goed meevallen in StekeneBulls-Eye wrote:Net terug van Zele en de modder viel goe mee, dus 't zal in Stekene ook wel mee vallen.Tot morgen.
buiten vorig jaar was een rotweer
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Onder de baan naar Stekene,kettingbreuk
gevolg einde van de rit,had er zo zin in Stekene
Zal voor de volgende keer zijn
gevolg einde van de rit,had er zo zin in Stekene
Zal voor de volgende keer zijn
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
smekke wrote:Als er een minpunt is wil ik het stuk vermelden waar men elkaar diende te kruisen. Dit heeft zo z'n gevaren.
Voor de reste niets als lof
Dat was inderdaad bangelijk, als je treintje aan het spelen bent tegen een slordige 30/u en een ander treintje komt uit de tegengestelde richting
Maar dit was wel een verdomd mooi parkoers dat zich perfect leende tot TGV-snelheden.
stond vermeld op een blaadje langs het parcours : door werkzaamheden in het bos moesten ze even deze dubbele passage inlassen.smekke wrote:Proficiat aan organisatie,
Alles prachtig uitgepijld in een mooie route.
Als er een minpunt is wil ik het stuk vermelden waar men elkaar diende te kruisen. Dit heeft zo z'n gevaren.
Voor de reste niets als lof
Maar twas inderdaad uitkijken daar !
Kan me alleen bij vorige kommentaren aansluiten, alleen heb ik een minpuntje. Volgende keer zou het leuk zijn als er warme douches zouden zijn. Misschien dat ik wat te laat was (+/- 12:30u) voor een warme maar uiteindelijk ben ik toch ook proper geraakt.
Last edited by Vediya1 on Tue 06 Nov 2007 14:00, edited 3 times in total.
Man man, dit was genieten. De ene wegel uit en de andere wegel in. Offroad a volonté. Het parcours lag er tot na de 2e bevoorrading zalig bij, en toen waren er enkele modderstroken, en 't was eens plezant om er door te wroeten.
Ik heb er van genoten. En die enkele passage met de tegenliggers, 't was even aandachtig rijden maar zo lang duurde het nu ook weer niet.
De bevoorradingen waren ok, 2 stuks op 50 km, lekker...
De bepijling was zéér goed, er werd op geen pijl meer of minder gekeken, ik heb het al erger meegemaakt.
Kortom, vorig jaar was ik er neig content over, en ook dit jaar was het voor mij een voltreffer. Ik tel al af naar 2008 !
Ik heb er van genoten. En die enkele passage met de tegenliggers, 't was even aandachtig rijden maar zo lang duurde het nu ook weer niet.
De bevoorradingen waren ok, 2 stuks op 50 km, lekker...
De bepijling was zéér goed, er werd op geen pijl meer of minder gekeken, ik heb het al erger meegemaakt.
Kortom, vorig jaar was ik er neig content over, en ook dit jaar was het voor mij een voltreffer. Ik tel al af naar 2008 !