1 November 2007 TT AS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

En jongens allemaal klaar voor morgen . Denk dat er veel volk gaat zijn .
Ze beloven toch redelijk weertje voor morgen + 13° . Ideaal om te biken zou ik zeggen . Hopelijk word het een plezant tochtje . See you all tomorow :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: Grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :wink:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

'k Ben de hele week suf geweest, maar nu de TT voor de deur staat begint de energie te borrelen. Hopelijk is dat morgen ook nog zo. :drunk:
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik ben al een heel maand suf van de medicatie tegen mijne hoest #-o
Morgen deze tocht eens proberen aan een kalm tempo te rijden want na 4 weken niks begint het terug te jeuken. :-)
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Ik ben gisteren (31 Oktober) via het fietsroute netwerk doorheen de bossen gefietst in de omgeving van As en,

Het was zover ik kon zien één vettige boel #-o

Ook kwam ik net de afpijlers tegen aan de zandgroeve te Maasmechelen - As, en deze bevestigden mijn waarnemingen, het parcours ligt er op vele plaatsen drassig en gevaarlijk bij, zeker met de vallende bladeren :(
saiko
Test team

Post by saiko »

ik ben net terug
met de fiets naar daar,TT gereden en terug ik heb de TT jammer genoeg niet kunnen uitrijden omdat ik gevallen ben.

-het was VEEEEEL te druk. eigen tempo rijden was niet te doen. mijn gemiddelde lag dan ook stuk lager als anders.
- sommige stukken waren best wel vettig maar ik vond het best nog wel meevallen. ik had erger verwacht.

sommige mensen moeten eens leren om als ze op een bergje niet boven komen dat ze dan zo snel mogelijk aan de kant moeten zodat diegene die het wel kunnen nog een kans hebben.
vandaag ben ik zo ten val gekomen omdat die voormij het ineens in zijn kop krijgt om gewoon te stoppen.
ik kwam niet meer uit klikkers en gevallen op mijn eigenstuur.

het was een heel goed parcours (kan bijna niet anders in deze streek) maar er was gewoon teveel volk.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

saiko wrote:
het was een heel goed parcours (kan bijna niet anders in deze streek) maar er was gewoon teveel volk.
Ben ook net terug en kan je hierin echter niet bijtreden. Ik vond de omloop absoluut "Boring" #-o Voor de bevoorrading ging het nog redelijk, maar erna :-? kilometers lange dreven, nee hoor deze tocht heeft me echt niet kunnen bekoren [-X [-X Dan zwijg ik nog over de bevoorrading :roll: Wa was da diene drank, paardezeik ](*,) Nu ik kom niet om te eten of te drinken, gelukkig ben ik steeds voorzien van het nodige. De bepijling was wel Ok maar daarmee is het positieve voor mij wel gezegd. Was zo ontgoocheld dat ik zelfs de terril rechts heb laten liggen, en gewoon ben binnen gereden. Den deze zien ze daar dus nie meer terug. :wink:
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:bounce: ben ook terug van de tocht. Er was veel volk, maar zeker niet meer dan andere jaren. Ik vond het best meevallen. Ben overal opgeraakt, das belangrijkste. Ik vond t wel een leuk voormiddagje. T was wel ne serieuze aanloop via het fietspad vooraleer we de bossen induikten. Ik had vandaag last van mijne hartslag, hij ging serieus de hoogte in bij de klimmetjes, maar hij zakte niet echt goed. Bij de bevoorrading was er een lekker soepje, die appelsap vond ik géén goed idee. Ik had 2 glazen op en heb daar serieus buikkrampen van gehad.Tis wel raar dat ze de bevoorrading niet meer doen aan de Litsberghoeve, daar was wat meer plaats, maar zo allemaal dicht bij elkaar heeft ook zijn charmes. Ik vind t wel altijd leuk om in dat bos rond As-Dilsen te fietsen. Nu begin ik het daar toch al een klein beetje te kennen. De lus van 5 km aan de terril heb ik niet meer gemaakt. Bij de aankomst kreeg je een kaartje van Q-sport in Maasmechelen, goed voor 10 spinningbeurten leek het mij. Das wel een leuk initiatief. Kortom: TT As op 1/11 is toch niet te missen vind ik.
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Post by Marc Vde »

Mijn verwachtingen over deze tocht waren veel te hoog :lol: , ik had deze nog nooit gereden en zal dit waarschijnlijk ook niet meer doen, veel te veel volk, totaal niet in verhouding tot wat dit parcour kon bieden. Voor mij is dit een route voor de Ridley's met kromme sturen, en dan nog geen seigevers op de grootste oversteekplaatsen [-X
Tot slot de bevoorrading die volledig onder voet gelopen werd door zoveel volk, en dan dat oost-europees druivensap, allé ieder zijn smaak hé, maar dat vond ik een mooi initiatief van de gastheer =D> .
bikeordie
Mountainbiker

Post by bikeordie »

leuk tochtje . Mij zien ze volgende jaar terug!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ben hier ook geweest en na 4 weken op non-actief heb ik het geweten, afgezien dat ik heb. Het is niet te beschrijven! Een 5-tal km voor en de 5kms nà de bevoorrading met amper 10km/u vooruit gesukkeld. Vreselijk :oops: #-o Ik ben dus nog niet helemaal genezen.
Het parcours was redelijk, af en toe van die korte pittige klimmekes. Aan de bevoorrading stond ne vent soep in te gieten en vorig jaar had hij ambras met ne fietser die per ongeluk een soepbeker omstootte, vandaag had em weer ambras met ne jonge gast die vermoed ik misschien 2 wafels had gepakt. Jezus, waar diene pee zich elk jaar opnieuw weer druk om maakt. Diene mogen ze volgende keer een ander job geven [-X [-X
Afspuitstand trok op geen kloten, ik haat hogedrukreinigers :evil:
Post Reply