31/10/2007 - Avondrit Zele - halloween

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

Super leuke tocht, en fantastische organisatie !!!
Ook een ideale plaats om laaaaaang te blijven hangen, maar dat paste voor mij niet deze keer...
Stp400
Mountainbiker

Post by Stp400 »

just terug thuis, was ne knappe toer, veel werk ingestoke.
Op naar de volgende avondrit
volgend jaar ben ik er zeker weer, was ook kwa snelheid echt ne vlott toer, enkel aan het voetbalveld was er ff file.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Ook terug van de aprés :drunk:
Mocht eentje meer drinken was rechtstreeks met de bike :P
Was een zalige rit,het begin was al goed,als men buiten kwam moesten we al goed bergop :P ,daarna was het de ene wegel achter de andere, de dijk op en af,juist aan het voetbalplein was het serieuze file,was stapvoets gaan #-o gelukkig niet lang geduurd,de tussenstop was dik in orde in de tent met speciale menu's aangepast aan helloween 8-[
Ook nog paar single-tracks gehad =P~ ,heb ook nog een tijdje achter de bende van de Wacky Racers gehangen tot dat een van die mannen in het afdraaien van de dijk in het decor belande 8-[
Terug ter plaatse kreeg men nog een Leffeke :P :drunk: :P
Het parcour was zeer goed berijdbaar had erger verwacht #-o
Heel veel Off-Road gehad =P~
Deze tocht is voor herhaling vatbaar =P~
Chapeau voor de organisatie =D>
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

ik schuim sinds een jaar of 5 bijna iedere nachttocht af maar deze steekt er toch torenhoog bovenuit met alle respect voor andere organisaties
vooral de sfeer die er hangt voor tijdens en na de tocht is uniek
de 41 km afgebold met een gem van 23.8km/u en met ons gedrieen goed doorgevlamd

nu op naar torhout ,een tocht die ik ook heel graag aandoe

tot in den bocht
onasty
Mountainbiker

Post by onasty »

zalige tocht manne, echt voor herhaling vatbaar!
genoeg vettige stukskes in :-D echt plezant.....

juist daar opt laatste ben ik toch 7km fout gereden over diene steenweg daar, we vonden daar geen pijltjes :lol:
voor de rest echt chapeau
bevoorrading top
organisatie top
apres top

grtz

(p.s. ik had 24,5 op de 47 :lol: )
DjJoe
Mountainbiker

Halloweentocht

Post by DjJoe »

Samen met Freelander en een lezer (lezer is iemand die wel op het forum komt maar alleen om te lezen en nooit een bericht post) de halloweentocht gereden....Net als vorig jaar in de overdekte parking naast de Colruyt....schitterende locatie voor zo'n tocht overigens.....direct de prachtige-door de zeelse scouts -gesjorde brug over en zo op weg voor onze 4e nachttocht...het is trouwens door deze tocht dat we begonnen zijn met mtb...ik geloof dat er dit jaar meer dan 900 deelnemers waren....en dat brengt sfeer...het is zelden dat er zo veel fietsen de baan op zijn en bijna allemaal met een meer dan behoorlijke verlichting....en als ze het dit jaar niet hebben dan volgend jaar wel....want terugkomen doen ze toch...en steeds met meer....het rijdt ook makkelijker met goed licht...en geef toe..die dansende lichtjes voor en achter je..het heeft wel iets....zeer knappe bevoorrading ..een echte traditie..met superlekkere drank..geen plat water met een wolkje extra...allerhande griezelhapjes geserveerd door lelijke wijven en monsterachtige venten...halloween ten top....ook onderweg is er voor animatie gezorgd...dat geeft alles nog dat beetje extra...en zeggen dat dit nog maar de 5e maal is dat deze tocht doorgaat....als je al het werk ziet dat er in steekt zou je denken dat het al 10 of 15 keer is...Op naar nummer 6 zou ik zeggen....Have a nice day
Alex-G
Mountainbiker

Post by Alex-G »

Spijtig genoeg te laat aangekomen voor het forumtreintje... :(

Supergoede organisatie, deze mensen hebben hier echt enorm veel werk ingestoken!! respect! :)
Dus hier zien ze ons volgend jaar zeker terug.

Was trouwens onze eerste nachtrit, we dachten dat onze belichting niet ging voldoen maar heb onderweg zelfs bikers tegengekomen ZONDER licht #-o
rock'n roll gio
Mountainbiker

Post by rock'n roll gio »

Dit was de éérste keer dat ik zo'n nachtrit meemaak, maar man het is zeker voor herhaling vatbaar!

Het was een snel terein, met hier en daar toch wa plakkerige modder stroken.
de bevooraading was heel tof in elkaar gestoken, maar er mocht toch eventueel wat gewoon water staan voor de zeer dorstigen.

Maar wat mij vooral zal bijblijven is de aprés bike :lol: , mooie locatie, lekker/koud bier, en lekkere worsten, meer moet dat niet zijn zodat een wacky racer zich kan amuseren.
tegen 3 uur s'nachts het feest afgesloten, en afscheid gekregen van de dj die al onze aanvraagjes speelde.

Het was een bonte (aprés) tocht en mij zien ze daar volgend jaar zeker terug
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

yep
schitterende tocht
met alle bovenvermelde dingen in het kwadreaat

alleen spijtig om achteraf de mtb.be members terug op te vissen.
ik was op zoek naar een tafeltje met wat mtb.be'ers
maar door het teveel aan volk, vermoedelijk niet te vinden

volgende keer beter

streets
jend
Mountainbiker

Post by jend »

Wij zijn gestart om en bij half 8, idd een zalig parcour en de sfeer was ook dik inorde. Ook bij ons was aan het voetbalplein aanschuiven. Vo de rest alles goed bereidbaar en ondanks het volk op de baan nooit geen problemen gekend. Wij hadden aan een gezappig gem van 21.3gem. Enkele keren de gas opengezet. Zeker voor herhaling vatbaar.

Nu juste in Mariakerke(bij gent) gaan rijden. Me men maske de 25 gereden ( ze had wa schrik da ze nog geen 45aankan. Ze is nog maar een paar weken bezig)

Zaterdag in knesselare denk ik.

Groetjes Jend
Post Reply