Welke MTB schoenen heb jij?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- TitaTovenaar
- Mountainbiker
Post by TitaTovenaar »
wat is een goedkope winterschoen?
Merk maakt niets uit
liefst zo goedkoop mogelijk
Merk maakt niets uit
liefst zo goedkoop mogelijk
- king_darko
- Mountainbiker
Post by king_darko »
Deze heb ik ook en ben er ook zeer tevreden vanroel63 wrote:Rijdt zelf met Shimano SH-M075.
Ben er heel tevreden over! Prijs kwaliteit!
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Blijkbaar geen alleenstaand geval bij deze schoenen, ik meen zo een test gelezen te hebben van deze schoentjes (was het nu in 02 bikers of in mountainbike plusIng.Frag wrote:Ik heb deze!
En na 2 maanden ongeveer is da draaidingske kapot, kga ze binnen steken, hopelijk ist foutjen ofzo, want voor da geld mag da toch wel kwaliteit zijn hoor! Ik draag altijd overtrekken, enja 2 maanden, een goeie 1500km mee gemountainbiked, da mag niet é denkek!
Ikzelf rij met de grijze versie van onderstaande schoenen rond (in de zomer welteverstaan).

Same here... Deze middag gehaald bij Rubelli Sport in Niel-bij-As. Zeer vriendelijke kerel - die zien mij zeker nog terug. Als ik mij niet vergis had hij nog 2 paar staan: een 41 en een 43.Pelep wrote:Daarnet de limited white edition gekocht van de SH-M075, pedalen erbij gekregen voor 1 Eur....
http://www.shimano-benelux.com/publish/ ... /M075.html
Heb wel een maatje 46 moeten nemen waar ik normaal 43 of 44 heb: echt wel heel kleine maatjes bij Shimano precies - in de 43 kwam ik zelfs niet in!
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ga me ook een nieuwe paar aanschaffen en dergelijke.
rond de 100 € zal ik wel goed zitten niet ?
en raden jullie nieuwe plaatjes aan te kopen voor mijn cranckbrothers of kan ik die gewoon onder mijn oude schoenen uit halen en onder de nieuwe steken ?
rond de 100 € zal ik wel goed zitten niet ?
en raden jullie nieuwe plaatjes aan te kopen voor mijn cranckbrothers of kan ik die gewoon onder mijn oude schoenen uit halen en onder de nieuwe steken ?
- mini bergaffer
- Mountainbiker